Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Seltje schreef:Eerder een combi van dubbele longe/lange lijnen. Nee geen filmpje, ik heb een hekel aan filmpjes van mijzelf, ook een hekel aan foto's van mijzelf, dus die zal ik hier redelijk weinig laten zien. Mijn merrie heeft een beginnende vorm van Kissing Spines, gelukkig op tijd ontdekt, dus nu ben ik haar rug sterker aan het maken aan de hand voor ik er terug op stap.
Seltje schreef:Eerder een combi van dubbele longe/lange lijnen. Nee geen filmpje, ik heb een hekel aan filmpjes van mijzelf, ook een hekel aan foto's van mijzelf, dus die zal ik hier redelijk weinig laten zien. Mijn merrie heeft een beginnende vorm van Kissing Spines, gelukkig op tijd ontdekt, dus nu ben ik haar rug sterker aan het maken aan de hand voor ik er terug op stap.

in hoeverre kan een paard hier eigenlijk weer 'bovenop' komen? Hoor t wel vaker, weet t wat t is, maar wat t verder doet met een paard weet ik eigenlijk niet?
zit negen van de tien keer op mn telefoon en dan lees ik alleen even snel alles bij, dus meestal is er echt heeeel veel om in een bijleespost te schrijven als ik weer tijd heb/neem om wat te zeggen
en gezien t nu alweer vrij rap gaat...

Zwartvosje schreef:Wat naar van de kissing spines Seltjein hoeverre kan een paard hier eigenlijk weer 'bovenop' komen? Hoor t wel vaker, weet t wat t is, maar wat t verder doet met een paard weet ik eigenlijk niet?

hoe oud is ze?