NIET meer voorlezen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wel of geen voorlezer?

Wel
132 (51%)
Geen
72 (27%)
Hangt er van af
54 (20%)

Totaal aantal stemmen: 258

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 14:39

1x geprobeerd zonder voorlezer. Nou nooit meer. Ondanks dat ik m thuis uit te hoofd kende, door de zenuwen wist ik het gewoon echt niet meer.
Voorlezer is er bij mijn daarom altijd bij. Dan kan ik er op terug vallen wanneer dat nodig is.
en al rij ik nu tijdelijk geen wedstrijden meer, als de KNHS wil verplichten zonder voorlezer te starten houd bij mij de wedstrijden op. En met mij nog vele andere denk ik

Ik vind het altijd nog je eigen keuze of je wel of geen voorlezer hebt

Anoniem

Re: NIET meer voorlezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 14:41

En doe het eens 3x dan is het waarschijnlijk over :) waar een wil is is een weg als de KNHS het afschaft zal er even gesteiger zijn en daarna zijn de rubrieken nog net zo vol en start iedereen gewoon uit zijn hoofd en over 10 jaar denken we een voorlezer?? Wat was dat ook al weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 14:47

Ik zie het afschaffen nog niet zo snel gebeuren. Misschien eens voor het M en Z maar geloof niet dat we bang hoeven zijn dat het er voor de lagere klasses snel door is.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 14:56

Yvank_ schreef:
En doe het eens 3x dan is het waarschijnlijk over :) waar een wil is is een weg als de KNHS het afschaft zal er even gesteiger zijn en daarna zijn de rubrieken nog net zo vol en start iedereen gewoon uit zijn hoofd en over 10 jaar denken we een voorlezer?? Wat was dat ook al weer.

Gelukkig weet jij niet hoe ik ben als ik zenuwachtig ben, en blijven die zenuwen ook na een 4e, 5e of 6e keer:)

Eventer_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 15:17

Ik heb een voorlezer, mijn moeder. Maar ik ken de proeven wel, maar door zenuwen vergeet ik het gewoon. Dus een geheugensteuntje is het, raak ik niet van slag en mijn pony niet :D

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 15:22

Ik ken de proeven uit mn hoofd, en gebruik de lezer (mn moeder 8-) ) als extra hulp erbij.