Meer mensen die naar Urk gaan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Carolaaxxxx schreef:Ik heb aankomende zaterdag twee parcoursen voor winspunten, op zand. Twee keer hetzelfde parcour![]()
Meer mensen die naar Urk gaan?
Lithya schreef:Hier wisselt het wel. Voordeel van 2x zelfde rondje is dat het mooi vlot loopt. Starten er meer mensen in Zuidwolde zaterdag?
mistid schreef:Mijn knappe schimmel en heethoofdje is toch dezelfde?
Ik doe er 2 samen met m'n zusje, de Cantos is eigenlijk van haar maar nog te onervaren en de Baldwin (Beau) is van mij maar daar beleef ik niet zoveel plezier meer aan.
mistid schreef:Ooh ja dat is Beau! Haha ik vind 'r altijd sloom. Pakt haar meters niet. Hoop actie en weinig resultaat haha. Die vindt het crossen wel mooi dus rijd er voornamelijk crossen mee, en zelfs dat niet veel![]()
Dankje Hamsnuf! Is echt een fantastisch dier
mistid schreef:Ik rijd ook springwedstrijden. Vroeger heel veel, tegenwoordig plan ik het om de SGW's heen.
Heb een schimmel v. Asca Z in het M springen en die neem ik het meest mee. Nog een bruine v. Baldwin die af en toe een rondje B loopt en nog een Cantos die nog een hele hoop moet leren.
Zaterdag start ik in Vinkega, 2x voor punten.
mistid schreef:Ik rijd ook springwedstrijden. Vroeger heel veel, tegenwoordig plan ik het om de SGW's heen.
Heb een schimmel v. Asca Z in het M springen en die neem ik het meest mee. Nog een bruine v. Baldwin die af en toe een rondje B loopt en nog een Cantos die nog een hele hoop moet leren.
Zaterdag start ik in Vinkega, 2x voor punten.
ee_f_ schreef:Net opgegeven voor 5 juli in Zuidlaren, 1e keer in de B, spannendd.
Misschien dat ik 3 Juli in Noord-Sleen nog een rondje B hc doe om te oefenen![]()
Gaan er nog meer mensen in Zuidlaren starten?
mistid schreef:Ooh zoo! Ja die wordt niet rustig dus die rijd ik standaard met hartslagmeter op cross. Kan er beter naast gaan staan en een beetje aaien enzo dan dat ik er mee blijf stappen.
Mijn zusje rijdt er mee en dat gaat heel leuk, dressuur en springen en ze wil zelfs een cross starten dus ik vind het eerst wel prima zo