Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
mavantos schreef:Mijn tip is om gewoon te genieten van je wedstrijd!
En inderdaad je zooi achter je kont opruimen. Soms ligt het hele terrein vol met mest.....
Urielle schreef:Schimmel, bonte of paard met witte benen, spik en span gewassen en op de trailer hangt hij tegen de stang of mest zijn achterbenen onder? Doe een busje talkpoeder in je concourstas, wrijf de vuile plekken er royaal mee in en het ergste van de vlekken is weg! (met een beetje geluk zelfs weer spierwit)
noorhermans1 schreef:listiglistje schreef:
Sommige oudere hoofdstellen verliezen na een tijdje beetje glans v het leer. Door het in te spuiten met Haarlak gaat ie weer glimmen!
zo maakte ik vroeger laklaarzen![]()
Maar is dat niet slecht voor het leer?
lovemaylo schreef:mavantos schreef:Mijn tip is om gewoon te genieten van je wedstrijd!
En inderdaad je zooi achter je kont opruimen. Soms ligt het hele terrein vol met mest.....
Indd...troep achter je kont opruimen
Maar ja er ligt mest op het terrein, dat lijkt me vrij logisch met veel paarden.
En ik heb nou niet een schep en kruiwagen mee om dat ook op te ruimen
Maartje1990 schreef:Urielle schreef:Schimmel, bonte of paard met witte benen, spik en span gewassen en op de trailer hangt hij tegen de stang of mest zijn achterbenen onder? Doe een busje talkpoeder in je concourstas, wrijf de vuile plekken er royaal mee in en het ergste van de vlekken is weg! (met een beetje geluk zelfs weer spierwit)
staartbeschermer en transportbeschermers dan geen betere optie?
dat neemt bij mij persoonlijk al een hoop stress weg, en dan kan ik echt genieten van een dagje weg op wedstrijd
lrtj_ schreef:noorhermans1 schreef:Een tip:
Maak een lijstje van wat je nodig hebt ( zadel, singel etc etc ) zodat je kan afvinken en niks vergeet
En zelfs dan presteer ik het om dingen te vergeten
mavantos schreef:Ik heb ook geen schep mee, en in een weiland is het nog minder erg. Maar als je op het terrein staat op de parkeerplaats.... dan kan je best mest scheppen. Vaak staan in alle zandbanen wel een ton met schep.