En indd gewoon lekker rijden, je ziet het wel, mij maakt het altijd niet uit, ik wil alleen nooit 2e worden, dan is het altijd het net niet vind ik. Hier zeggen we 2e telt niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

komt doordat de D en E pony's zijn samengevoegd.

sannedeedee1 schreef:Net een heerlijke les gehad! We zijn al aan het doortrainen voor het M, zodat dat straks een "makkie" word voor ons!
Het ging vandaag zelfs zo goed, dat mijn instructrice zei, dat als we zo doorgaan, we over een jaar ons eerste keer Z1 wel rijden !
En wat blijkt nou, het meisje die ik toen heb verslagen op de regiokampioenschap, heeft de L1 overgeslagen (meerdere pony's hoog gereden) omdat ze mij niet tegen wilt komen op wedstrijden
Wat nou het grappige is, is als we zo goed gaan we ook de regio in de L2 rijden, dus heeft ze mooi pecht

hij was alleen helaas niet helemaal lekker aan de hulpen enzo. Maargoed het was sinds een tijdje weer een wedstrijd, tweede keer L2, nieuwe proeven en eerste keer weer outdoor
dus best tevreden!
morgen gaan we op springwedstrijd! Spannennnnd! De vorige keer ging het niet goed haha eindigde bij hindernis 3 met een geweldige val xd. Hopelijk komen we morgen rond!
beterschap!
) Toch een 5 de plek met 191 en 10de met 187. Volgende keer weer beter maar we hebben gewonnen om de proef toch uit te rijden en langs de auto te rijden.
dat was ons springavontuur weer.