ik zie vooral ook veel spanning, zeker als je gaat doorzitten of een overgang maakt, ik zou zeggen ga oefenen op je overgangen en doorzitten. maait ze eigenlijk ook met links voor alleen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sjeintje schreef:Anti stress of paracetamol ga ik proberen volgende keer, paracetamol wist ik niet trouwens.
Ik denk dat mijn uitleg over de buitenteugel niet helemaal goed is geweest, hij ligt er wel tegenaan alleen als ik dus voorbereid op een wending, laat ik haar weten dat we dat gaan doen door hem strakker er tegenaan te leggen en dan mijn binnenhand van de hals. Daar heb je dus de reden dat ze dan haar hoofd omhoog doet. Niet meer doen.
Dat neemt niet weg dat je wel gelijk hebt dat en ik zal dan ook vanaf morgen mijn teugels eens wat langer laten en van daaruit gaan werken.
Dat van het lichtrijden en punt aftrek klinkt als mijn instructrice

, al mag dat ook wel, hier hebben we heeeel veel en lang op geoefend omdat hij nog steeds een beetje overbouwd is en dus makkelijk de grond in loopt.
Maar ach, het was voor de gezelligheid en dressuur start ik toch niet meer officieel dus dat scheelt.