Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gr_roos schreef:Ik heb vandaag ook gestart, ivm ontbreken witte blouse (heb alleen een donkerblauw met witte) in mijn jasje en ik heb er weinig last van gehadEnige nadeel was bij mij de keiharde bodem, er had wel wat meer water mogen vallen op die kleigrond.
gr_roos schreef:Dan was het nog 40 km bij jou vandaan. Bergen is zand, heb er vroeger vaak gestart, dat is bij lange na niet zo hard als klei.... Mijn paard liep gewoon wat terughoudender op het gras in vergelijking tot de zandbaan, ik kon merken dat ze het minder fijn vond en wat lastiger in de krappe wendingen was. is geen excuus verzinnen, over de punten en de plaatsing was ik meer dan tevreden Jasje heb ik echt geen last van gehad.

gr_roos schreef:Ik heb vandaag ook gestart, ivm ontbreken witte blouse (heb alleen een donkerblauw met witte) in mijn jasje en ik heb er weinig last van gehadEnige nadeel was bij mij de keiharde bodem, er had wel wat meer water mogen vallen op die kleigrond.
Tes82 schreef:Jammer dat de bodem zo hard was. Waar ik gestart ben (Zwolle) was vrijwel geen regen gevallen, dus had de organisatie gesproeid (zandbodem), helaas vergeten 's nachts de kraan uit te zetten, dus er lagen flinke plassen. Dat is dan weer het andere uiterste haha
Het was inderdaad plasjes springen
. Vorige week wel gegaan maar veel te kort en te lauw ingereden.
En het blijft ook nog heel warm de komende twee weken. Lielle schreef:ik heb me dus zaterdag terug getrokken na de dressuur (Sgw) juist vanwege de regen. Het heeft echt gehoosd in Maarsbergen en zonder ijzers durfde ik het niet aan op het gras.

haha