Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xGaab

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:20

Tijdens mijn proef deed paardlief het voorbeeldig. Ik helemaal trots blij. Moesten we groeten. Netjes stilgezet. Ik groeten, paard hinniken en steigeren. Hij moest even laten zien dat hij de beste was! ( Wel 1ste geworden)

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:03

Het meisje wat ik les geef mocht dit weekend meedoen met een onderling wedstrijdje. Kind zo zenuwachtig als maar kan struikelt mijn ponie ook nog eens!! Ponie lag met dr snoet in het zand en kind trok helemaal wit weg. Ponie staat op en schudt zich even uitgebreid uit en ze rijden weer netjes verder. Maar het was echt een moment van stilte ook bij iedereen die zat te kijken :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:28

Tijdens mijn eerste springles was ik zo zenuwachtig dat ik de bel niet hoorde. Ik reed vrolijk nog een rondje voordat ik begon en riep naar een vriendin:"Wanneer mag ik nou eindelijk beginnen?" Waarna zei riep:"Nu sukkel, de bel is allang gegaan!" :D

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:35

Ik had ook dit weekend dat ik de verkeerde kant op ging.
Bij C op de Rechterhand, en ik ga natuurlijk dood leuk op de linkerhand.

Dus de voorlezen, op de RECHTERHAND, ik: meen je dat??
Ja :+

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:57

Ik lach me echt kapot om al die bloopers :P
Ben blij dat ik geen wedstrijden rijd hahaha. :+ :o

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 20:01

ach, ik reed vorig jaar mijn 1e oefenparcours.. snapte er geen snars van maargoed, we gingen het proberen :P

1e parcours galopeerde ze niet aan en ging ze 3 keer weigeren, wist ik veel dat je door mocht rijden, ik was al half de bak uit..

2e parcours was ik door de startlijn heen gegaan en kwam er na 3 rondjes achter dat die meneer aan het bellen was.

die zenuwen......

xxlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:38

paard stopt bij juryhok en gaat even de jury (achter glas) besnuffelen en is vervolgens niet meer weg te krijgen :).

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 20:30

capopjekop schreef:
Tijdens mijn eerste springles was ik zo zenuwachtig dat ik de bel niet hoorde. Ik reed vrolijk nog een rondje voordat ik begon en riep naar een vriendin:"Wanneer mag ik nou eindelijk beginnen?" Waarna zei riep:"Nu sukkel, de bel is allang gegaan!" :D

Dit heb ik van de zomer andersom gehad _O-
Ik reed een springparcours op een samengestelde wedstrijd.
Degene voor mij reed een fout parcours, en werd teruggeroepen naar de jury. Ik was al in de baan, en mijn naam werd al omgeroepen. Ik begon dus, reed een foutloos parcours, ging vervolgens netjes de ring uit en werd weer teruggeroepen :+ Gelukkig zagen ze het door de vingers en kon ik alsnog mijn cross starten!

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 11:45

Zo die is pas erg, dat is nou een echte blooper :z

kainda schreef:
Kennis van ons gaat op concours.
Komen daar aan, willen de pony van de trailer halen...
Openen de trailer????????? Geen pony??

:D Pony vergeten.

En volgens mij zijn ze niet de enige die dit is overkomen :+

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 17:46

die is inderdaad wel heel erg....

ik heb zaterdag m'n halve familie heel hard laten lachen.....
Ik had een onderlinge in de L1 dressuur... en dat ging gewoon slecht.
Dus ik had iedereen verteld ik heb mijn 180 punten lange niet... Hij liep slecht bagger veel spanning 3x ertussenuit geknepen enzz......
Ik kon 5 min. later weer terugbellen dat ik de eerste prijs ahd gewonnen met 185 punten :P

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 18:19

lovelyd schreef:
die is inderdaad wel heel erg....

ik heb zaterdag m'n halve familie heel hard laten lachen.....
Ik had een onderlinge in de L1 dressuur... en dat ging gewoon slecht.
Dus ik had iedereen verteld ik heb mijn 180 punten lange niet... Hij liep slecht bagger veel spanning 3x ertussenuit geknepen enzz......
Ik kon 5 min. later weer terugbellen dat ik de eerste prijs ahd gewonnen met 185 punten :P

haha , kwam zeker als een schok bij jou dat je opeens gewonnen had of niet? :P

ROSIDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:29

het parcoer verkeerd springen,,
door te denken dat 1. 3 is!?

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:03

bella1wjnmk> nou iedereen stond te zwaaien dat ik naar de kantine moest komen dus ik ga zitten..... en had niet door dat ze met de prijsuitreiking bezig waren hoor ik ineens klasse L1 1ste en mijn naam dus ik ... HUHHH!!!! NAH!!! wat is dit nou weer ..... ik dacht echt van f*ck kijk eerst even beter hoe ik gereden heb :P:P

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:17

haha XD dat heb ik ook wel eens gehad, ik dacht ooh nee het was zo slecht en toen kwam iemand me3 halen voor de prijsuitrijking en toen werd ik opeens 4e :P

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:21

was op dressuurwedstrijd van de zomer
ik moest in de achterste ring, en er waren 6a8 ringen naast mekaar.
ik moest galoperen mijne wilde niet meer zo door al die ringen galopeerd. :(:)

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 12:08

hee,

zondag reed ik bijna verkeerd, is natuurlijk niet zo'n erge blooper maar het zag eruit alsof mijn paard dronken was. Ik dacht dat ik bij C af moest wenden, maar toen ik net bezig was af te wenden kreeg ik door dat dat niet de bedoeling was, dus zwabberde ik weer terug naar de hoefslag. Was nog wel 2e met een winstpunt, dus maakte niet veel uit

Maryooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:12

HAHAH charlotte dat is ook wat hoor! Dan voel je je zelf ook behoorlijk voor paal staan !

CharlotteCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:10

Tijdens een wedstrijd moest ik tussen X-G groeten. Dus ik probeer heel netjes mijn paard stil te zitten, maar daar was ie niet helemaal mee eens, dus loopt helemaal door tot juryhok. Ik maar vriendelijk gedag zeggen, haha, en mijn proef gereden. Toen moest ik afgroeten, deed ie het weer. Stond ik daar weer vlak voor hun neus. Ze konden er wel om lachen, grapjes maken enzo, ben je er nou alweer? :o Heb nog wel mijn punt gehaald, haha.

Carmen_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 18:21

Ik had een keer met een springwedstrijdje bij ons op de manege echt iets waar ik voor uitgelachen werd door het hele publiek.
Ik reed dus op een groot paard, en ik mocht starten, en ik ging in galop op een hindernis af, en die sprong hij heeeel erg hoog, bijna een halve meter hoger dan de hindernis zelf, bij een paar andere sprongen was dat ook. Ik vloog dus een halve meter de lucht in, later bedacht ik zelf ook dat ik me knieen beter aan het zadel had moeten houden. Maar toen na de hindernis gallopeerde het paard dus door, en iedereeen lachte heel hard, ik schaamde me dood. ;p

hahaha, maar de wedstrijd ging verder wel heel goed, de barage ging ook heel snel. :D

Reflectionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 18:22

Ik stapte naar mijn ring toe maar dwars door die van een ander. Gelukkig was ze nog niet begonnen met de proef. :Y)

kuifje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 20:23

voor de bel starten... dat doe je 1x en nooit weer.
voor de startlijn of na de finishlijn erafgevallen.
en natuurlijk die verdomde hekjes met de dressuur als je ook springt met je pony...

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 20:26

Ik zat er niet zelf op, maar kan het me nog goed herinneren..

Een meisje en een haflingertje deden mee aan een springwedstrijd. Eerste sprongen gingen aardig netjes, maar door een noodsprong viel de amazone eraf. Paard het bijna het hele parcours in zijn eentje afgemaakt haha. Ik zie het me nog zo voor me, die had niet eens door dat zijn ruiter weg was :+

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 21:15

Ik heb dat andersom gehad, ik was een manegeruitertje met weinig parcourservaring met een iets te grote pony die meer dan iets te sterk voor mij bleek maar wel héééél graag sprong. Na de eerste hindernis bepaalde hij zelf het parcours en sprong nog een paar hindernissen in een heel andere volgorde dan ik wilde totdat de instructeur hem bij de teugels wist te grijpen.... Dat was dus einde parcours :D

xCharlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 18:21

Maryooo schreef:
HAHAH charlotte dat is ook wat hoor! Dan voel je je zelf ook behoorlijk voor paal staan !

:j

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:16

haha wat leuk allemaaal

ben ik blij dat ik nog geen wedstrijde rij:P:P

HAHA