Maar hier had je NKB en NBVR.
NKB waren in die tijd toch een heel ander soort mensen als de NBVR.
Als het een opengestelde wedstrijd was had je altijd al dat het niet zo goed samen ging.
Ook al had je gewoon een paard.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

VivaLaVida schreef:Ik heb het ook vaak gehad, ook zelf ...en dan roepen 'sorrieee!" haha. Nog erger vind ik als je sorry zegt en er word niks terug gezegd
foutje kan gebeuren.
xTrudyx schreef:Dat is ook bij de western sport, want bij de jeugd rijd eerst de limited ervoor. Maar dan liggen ze te zueren dat je op de hoefslag stapt, okee is ook niet slim maar als hun dan uitstappen lopen ze met z'n 2e op de hoefslag! En ze snijden je ook vaak af omdat ze denken dat hun alles zijn en dan geven ze jou de schuld dat je in de weg rijd.
Iedereen rijdt netje in de zelfde richting. Dus je hebt ook geen last van mensen die je tegegemoed komen. Geven elkaar tips nog voor de wedstrijd. Er hangt altijd een heel relext sfeertje. En iedereen kent elkaar bijna ook
Er zitten soms wel een paar rotte appels tussen, maar daar heb ik geen last van. En we rijden soms wel met zijn 4 naast elkaar. Gelijk een mooie oefening voor de paarden. Hoor wel vaak van mensen die ook aqha rijden dat daar veel andere sfeer hangt. Net wat jij zegt
vorame schreef:Over asociaal gesproken.
En je paard opvoeden, dan mept hij ook niet.
Ligt echt aan de ruiter hoor, een paard dat mept.
Opvoeden heet dat.
En ja dat kan ook met meppen.
donaa schreef:vorame schreef:Over asociaal gesproken.
En je paard opvoeden, dan mept hij ook niet.
Ligt echt aan de ruiter hoor, een paard dat mept.
Opvoeden heet dat.
En ja dat kan ook met meppen.
sorry dat ik het zeg he,maar mijn paard durft ook meppen,in het begin deed ze dit niet,tot een paard eens op haar achtervoeten heeft gelopen ,sindsdien mept ze wel als er iemand te dicht komt ,dus kan dit liggen aan opvoeden?
Oodrey schreef:Persoonlijk heb ik daar niet zoveel last van ^^
Heb namelijk een rood strikje op de kont van m'n paard en dan letten ze wel beter op je!
Misschien een onredelijke tip, maar ook al haalt je paard niet uit, geef hem een rood strikje!
De andere gaan dan wel meer afstand van je houden
Even tussendoor: mijn paard slaat dus wel degelijk uit ^^
delayla97 schreef:Hallo allemaal
ik rij nu M2+7maar ik heb ook meesteal last van
B ruiters dan Z ruiters maar dat komt denk omdat ik heel goed
Kan opschieten met Z ruiters omdat ik zelf met
me vorige pony Z hb gereeden.
Maar als ik aan het inrijden ben sorry hoor maar dan let ik ook
op mijn paard en niet echt op de mensen om mij heen ja tuurlijk
ga ik vel voor mensen aan de kant maar ik rij echt alleeen maar
voor me zelf
! (dan ga ik ook geen sorry ofzo meer zeggen)