Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
smeetjoew schreef:. Uiteraard doe je niet mee als je je paard niet eens een proefje rond kunt krijgen, maar de meeste paarden lopen echter op L niveau in training of op wedstrijd, dus denk niet dat je bij voorbaat al kunt denken dat je 55 punten gaat scoren als je al wedstrijden hebt gereden en al herhaaldelijk wps hebt gehaald.

En als hij niet fijn loopt of de score valt tegen op de pavocup, zal dat niet zijn omdat het geen goed paard is. 

rockey schreef:oh jij zal ook vast wel aan je punten komen hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn.
maar sommige mensen hebben gewoon een te hoog verwachtingswaarde van hun paard en gaan dan met de smoes erheen, puur voor de ervaring. en dan valt het resultaat achteraf vaak tegen.
asjemenou schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb met mijn eerste paard ook meegedaan met de Pavo Cup. Dat is echt totaal geen bijzonder bewegend paard. Maar ik vond het gewoon super leuk om daar ook rond te hobbelen. Ik had dan ook maar 54 punten toen. Inmiddels ben ik met datzelfde paard zonder grote problemen Z2. Er zullen ook vast paarden uit die groep van toen zijn die nu nog niet Z2 zijn en toch veel meer punten hebben gekregen. Pavo Cup is gewoon niet te vergelijken met de normale wedstrijden.En dat is net de grootste fout die de meeste maken.
Je aantal punten die je op wedstrijd haalt, willen totaal niks zeggen over de punten die je op de pavo haalt.
Als je 70% op gewone wedstrijden haalt, dan kun je best 55 punten op de pavo krijgen, ookal loopt je paard braaf zijn rondjes zoals hij ook tijdens die 70% wedstrijd deed.
En paarden die nog geen 60% op een gewone wedstrijd kunnen halen, die kunnen wel weer goed scoren tijdens de pavo.
Het is gewoon niet te vergelijken.
) AronenLoutje schreef:Ga denk ik ook eerst aan zo'n oefenavond meedoen, dan kan ik aan de hand daarvan beslissen of ik echt aan de Pavocup zelf wil mee doen. Maasdijk is idd wel redelijk dichtbij maar 18 juni aldas al best snel!