Vooral voor Chip was dit een uitkomst, na de coronaperiode deed hij alsog hij nog nooit eerder in zijn leven mee was geweest naar vreemd terrein dus daar zijn we echt wel op veel verschillende locaties gaan rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendy1987 schreef:De meeste verenigingen die wegstrijden uitschrijven, kan je vaak ook wel de bak afhuren de week ervoor. Ken wel meer mensen die dat doen met een kijkerig paard, zodat je de week ervoor al eens gereden hebt waar je dan daarna ook de wedstrijd hebt.
Dus, ik zou ook de vereniging gewoon mailen waar je wilt starten, want dat is in mijn beleving eigenlijk altijd wel mogelijk.
Melzazu schreef:Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes. Dat doet me echt goed.
Is er een pagina op fb waar ik eventueel banen kan vinden? Ik was al een beetje aan het zoeken maar kon zelf nog niet zo makkelijk iets vinden.
Wat fijn @melis dat jouw bijrijdpaard zo relaxed was. Veel succes zaterdag!![]()
Ah wat mooi @DJZ dat je in juni nog weer gaat. En…. een nieuwe aanwinst?? Ik ben natuurlijk erg benieuwd. Vertel vertel.![]()
Oh @lumi met tips van jury erbij is helemaal mooi. Is er een speciale pagina waar je dit zag?
Zo fijn te lezen @Apple dat andere ruiters ook tegen dingen aanlopen.
melis_93 schreef:Lumi grens twente/achterhoek![]()
Het is inderdaad niet voor iedereen altijd een fijne locatie om te rijden, maar wel mega leerzaam voor de paarden.
Proberen de dressuurwedstrijden nu altijd wel zo te plannen dat er geen voetbal en tennis is.
Melzazu ik zou vooral de facebookpaginas van verenigingen uit de buurt liken.
Wij plaatsen het als vereniging ook altijd op de eigen facebookpagina.
MyWishMax schreef:Ik vind het wel jammer dat er zoveel via Facebook gaat qua huren en clinics enzovoorts. Ik heb geen fb meer en je kan steeds minder tot niets zien zonder account. Vroeger stond startlijsten vol met zulke dingen.
Ik ben ook bezig met locaties zoeken, ik weet er nu 1. Er zijn er wel meer maar of ik wil er niet heenof het is gewoon niet handig qua reistijd of route.
Melzazu schreef:Ah wat mooi @DJZ dat je in juni nog weer gaat. En…. een nieuwe aanwinst?? Ik ben natuurlijk erg benieuwd. Vertel vertel.
Citaat:Ik ben vandaag naar het terrein geweest waar het maandag zo mis ging en heb daar les gehad. Ik was blij dat hij opnieuw wat spanning had zodat we het ook konden trainen en dat ging heel fijn. Heb veel geleerd. Ook fijn om te merken dat ik hem er door kan helpen. Al met al een goede training gehad en dit “moeten” we dus echt vaker gaan doen. Dan gaat het helemaal goed komen.
DJZ schreef:Melzazu schreef:Ah wat mooi @DJZ dat je in juni nog weer gaat. En…. een nieuwe aanwinst?? Ik ben natuurlijk erg benieuwd. Vertel vertel.
Ik wil gewoon die wp in het L1 hebben![]()
Lang verhaal kort: Hij is mij aangeboden. Deze 21 jarige Tango, komt oorspronkelijk uit Italië, is ongeveer 8 jaar in Nederland. Hij mag lekker van zijn actieve pensioen genieten![]()
[ [url=m/qGaSa5.jpg]Afbeelding[/url] ]