Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:47

Liess__ schreef:
Zijn er nog meer mensen die wachten op de uitslag van 23-4?

Ja ik.. Duurt zo lang -O-

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:50

Ik ben aan het refreshen voor mijn punten van de 28e :))

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:50

Caritas schreef:
Dispar_Vulgo schreef:
Vandaag weer een dagje mijnknhs refreshen voor de uitslag van 30-4 :+

^Dit. (Ben al even bezig, haha. Ook voor m'n protocol van de 28e want m'n juf kan zich niet helemaal vinden in de 180 punten)

Plus nog een :Y) ben erg benieuwd! En hoop op vandaag de uitslag, anders wordt het pas woensdag natuurlijk.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:52

bliksemflits schreef:
Voor ons werkt dat al niet.
M'n pa is chauffeur maar kan geen proef lezen echt helpen met m'n paard, dus ik heb altijd een 3e persoon mee.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat dit snel zal gebeuren, is een enorm geregel denk ik ja...

Paard krijg je toch zelf gezadeld, en proef uit je hoofd geleerd? Of lezer van n ander regelen.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:53

Hier ook vandaag hele dag KNHS in de gaten houden haha. Verwacht geen winst had wel wat foutjes maar toch benieuwd

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:53

Jeej! Hier de resultaten van de 30ste binnen, hoefde niet al te lang te refreshen vandaag! Weer een mooie winstpunt, 185 punten in het M1 met mijn puppy *\o/* Ik heb mijn protocol nog niet, ben er wel heel benieuwd naar want we hadden vorige keer zo'n gedoe met dat de oefeningen bij de C niet zichtbaar waren. Daar hebben we wat op bedacht en ben benieuwd of daar nog commentaar op is of dat we het zo kunnen blijven doen! Ik blijf dus refreshen, ondanks dat ik mijn punten heb :D

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:54

ik heb de proefjes van vrijdag gisteren ingeleverd. Hopelijk maak ik weer wat mensen blij

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:56

Hé mijn punten van 30-4 staan er nu ook op!

Weer winstpunt erbij. 181 punten, vind ik wel erg laag, maar goed jurysport...
even afwachten op protocol.
Laatst bijgewerkt door Dispar_Vulgo op 04-05-20 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

PSvanLot

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:57

Dat ligt toch echt aan de juryleden helaas. Ze zijn bij de KNHS zelf echt snel met het invoeren van de beoordeelde coupons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:59

martinev schreef:
Jeej! Hier de resultaten van de 30ste binnen, hoefde niet al te lang te refreshen vandaag! Weer een mooie winstpunt, 185 punten in het M1 met mijn puppy *\o/* Ik heb mijn protocol nog niet, ben er wel heel benieuwd naar want we hadden vorige keer zo'n gedoe met dat de oefeningen bij de C niet zichtbaar waren. Daar hebben we wat op bedacht en ben benieuwd of daar nog commentaar op is of dat we het zo kunnen blijven doen! Ik blijf dus refreshen, ondanks dat ik mijn punten heb :D

Gefeliciteerd! Volgens mij stonden onze merries samen in de opfok, wat is Juna super leuk geworden zeg! Wat een knapperd! <3

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:02

bobje26 schreef:
martinev schreef:

Gefeliciteerd! Volgens mij stonden onze merries samen in de opfok, wat is Juna super leuk geworden zeg! Wat een knapperd! <3

Jaaa dat klopt inderdaad! Wat leuk! Hoe is het met die van jou? Ja we zijn echt onwijs blij met haar, ze is echt alles geworden wat we gehoopt hadden!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:06

Getup schreef:
bliksemflits schreef:
Voor ons werkt dat al niet.
M'n pa is chauffeur maar kan geen proef lezen echt helpen met m'n paard, dus ik heb altijd een 3e persoon mee.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat dit snel zal gebeuren, is een enorm geregel denk ik ja...

Paard krijg je toch zelf gezadeld, en proef uit je hoofd geleerd? Of lezer van n ander regelen.

2 proefjes uit m'n hoofd leren ben ik bang dat ik ze door elkaar ga halen omdat het allemaal best wel op elkaar lijkt...
Ik heb helaas een paard dat op vreemd terrein niet heel braaf stil wilt staan, zeker niet als ze niet met regelmaat mee gaat dus het is fijn er iemand bij te hebben die even kan helpen.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:09

Ik ben sinds vorig jaar alleen gegaan en rij daarbij uit m'n hoofd. Paard zadel ik thuis al want op vreemde locatie stil staan doet ie niet. Proefjes door elkaar houden gebeurt niet zo snel want in de B, wat wij rijden is de laatste lijn voor het afwenden en groeten de eerste oefening van de volgende oefening. Dat maakt het voor mij makkelijk om te onthouden.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:10

Valt wel mee, bliksemflits. Tot en met de M1 heb ik ook altijd 2 proeven uit het hoofd gereden. Nam altijd als ik in de baan was en wachtte op het signaal dat ik mocht beginnen altijd even snel de proef door die ik dan moest rijden. En als ik heel snel dat signaal kreeg. Meldde ik dat altijd even bij de jury. Had hem meestal binnen een paar seconden wel al doorgenomen. En als je ze thuis al regelmatig uit het hoofd rijd. Dan gaat het rijden van de proeven automatisch en kun je je concentreren op wat je moet rijden. En waar je dan om moet denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:11

@Martine, heel goed! We hopen nu op het laatste puntje van de L2 en dan kunnen we ook M1 starten! Is ze nog steeds zo'n lief popje <3 ? Leuk om jullie zo tegen te komen!

Het zou trouwens wel heel tof zijn om je oude video's terug te kunnen zien in de app, om bijvoorbeeld vooruitgang te zien en/of proeven te vergelijken. Kun je de feedback gewoon naar de KNHS mailen?

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:16

30 april terug: 184 punten!

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:22

Gefeliciteerd iedereen met de punten!

Ach we wachten rustig af, begrijp heel goed dat het tijd kost

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:27

Ik heb ook de uitslag van 30-04, ik vind hem beter gaan dan 23-04, toen had ik 186 punten, en nu heel onverwacht 176 punten :( er staat ook niks bij de onderdelen. Wel dezelfde opmerking als vorige keer voor de algemene indruk, maar dus veel strenger gejureerd. Kan geburen natuurlijk, maar ik ben teleurgesteld.
Ik had vorige keer 6.5 en 7 bij het wijken, en dit keer een 5 voor allerbei, dat snap ik niet zo goed, en er staat ook niet waarom.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:29

Erg slordig van een jury. Je zou het kunnen doorsturen naar de KNHS, dan kunnen zij de jury attenderen.

Suzanne F.

sott schreef:
Ik heb ook de uitslag van 30-04, ik vind hem beter gaan dan 23-04, toen had ik 186 punten, en nu heel onverwacht 176 punten :( er staat ook niks bij de onderdelen. Wel dezelfde opmerking als vorige keer voor de algemene indruk, maar dus veel strenger gejureerd. Kan geburen natuurlijk, maar ik ben teleurgesteld.
Ik had vorige keer 6.5 en 7 bij het wijken, en dit keer een 5 voor allerbei, dat snap ik niet zo goed, en er staat ook niet waarom.

Dat is jammer dat er niks bij de 5-en staat. Wat is de opmerking bij algemeen?

PSvanLot

Kreeg net weer een mailtje van de KNHS, of ik wat oudere filmpjes wilde beoordelen. Weet niet waarom die ouder zijn.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:31

Als je protocol er is, dan staat die bij configuratie?

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:33

NoekAa_ schreef:
Liess__ schreef:
Zijn er nog meer mensen die wachten op de uitslag van 23-4?

Ja ik.. Duurt zo lang -O-

Ik ook....

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:34

Suzanne F. schreef:
sott schreef:

Dat is jammer dat er niks bij de 5-en staat. Wat is de opmerking bij algemeen?

Het staat: "Algemene indruk:paard mist impuls en loopt daardoor nog te veel op de voorhand
wel heel vriendelijk voorgesteld"

Vorige keer had ik: "Algemene indruk: je zet een nette proef neer, alleen probeer je paard actiever en
met meer impuls voor te stellen. Jullie zijn ook vergeten de rechterkant van het
paard te filmen in het begin. "

Ik had wel het gevoel dat de impuls beter ging dit keer, dat was echt mijn focus op dit proef. Mijn instructrice en filmer is een ZZ-licht jury en zij vond het ook beter gaan, en een punt waard.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:36

PSvanLot schreef:
Kreeg net weer een mailtje van de KNHS, of ik wat oudere filmpjes wilde beoordelen. Weet niet waarom die ouder zijn.

Oh bijzonder, misschien zijn dat degenen die nog zo lang zitten te wachten. Iets niet goed gegaan ergens.
Ik zou het geen punt vinden.

Ik heb nog niets gehoord op mijn opmerking dat ik van het weekend niets ontvangen heb. Ik stond wel ingepland. Vroeg het me zaterdag al af want ik dacht hmmm die zijn vast niet zaterdag aan het werk dus ik had ze vrijdag verwacht.

Geeft ook niet, sta donderdag weer ingepland!