Liess__ schreef:Zijn er nog meer mensen die wachten op de uitslag van 23-4?
Ja ik.. Duurt zo lang

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caritas schreef:Dispar_Vulgo schreef:Vandaag weer een dagje mijnknhs refreshen voor de uitslag van 30-4
^Dit. (Ben al even bezig, haha. Ook voor m'n protocol van de 28e want m'n juf kan zich niet helemaal vinden in de 180 punten)
bliksemflits schreef:Voor ons werkt dat al niet.
M'n pa is chauffeur maar kan geen proef lezen echt helpen met m'n paard, dus ik heb altijd een 3e persoon mee.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat dit snel zal gebeuren, is een enorm geregel denk ik ja...
martinev schreef:Jeej! Hier de resultaten van de 30ste binnen, hoefde niet al te lang te refreshen vandaag! Weer een mooie winstpunt, 185 punten in het M1 met mijn puppyIk heb mijn protocol nog niet, ben er wel heel benieuwd naar want we hadden vorige keer zo'n gedoe met dat de oefeningen bij de C niet zichtbaar waren. Daar hebben we wat op bedacht en ben benieuwd of daar nog commentaar op is of dat we het zo kunnen blijven doen! Ik blijf dus refreshen, ondanks dat ik mijn punten heb
bobje26 schreef:martinev schreef:Jeej! Hier de resultaten van de 30ste binnen, hoefde niet al te lang te refreshen vandaag! Weer een mooie winstpunt, 185 punten in het M1 met mijn puppyIk heb mijn protocol nog niet, ben er wel heel benieuwd naar want we hadden vorige keer zo'n gedoe met dat de oefeningen bij de C niet zichtbaar waren. Daar hebben we wat op bedacht en ben benieuwd of daar nog commentaar op is of dat we het zo kunnen blijven doen! Ik blijf dus refreshen, ondanks dat ik mijn punten heb
Gefeliciteerd! Volgens mij stonden onze merries samen in de opfok, wat is Juna super leuk geworden zeg! Wat een knapperd!
Getup schreef:bliksemflits schreef:Voor ons werkt dat al niet.
M'n pa is chauffeur maar kan geen proef lezen echt helpen met m'n paard, dus ik heb altijd een 3e persoon mee.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat dit snel zal gebeuren, is een enorm geregel denk ik ja...
Paard krijg je toch zelf gezadeld, en proef uit je hoofd geleerd? Of lezer van n ander regelen.
sott schreef:Ik heb ook de uitslag van 30-04, ik vind hem beter gaan dan 23-04, toen had ik 186 punten, en nu heel onverwacht 176 puntener staat ook niks bij de onderdelen. Wel dezelfde opmerking als vorige keer voor de algemene indruk, maar dus veel strenger gejureerd. Kan geburen natuurlijk, maar ik ben teleurgesteld.
Ik had vorige keer 6.5 en 7 bij het wijken, en dit keer een 5 voor allerbei, dat snap ik niet zo goed, en er staat ook niet waarom.
Suzanne F. schreef:sott schreef:Ik heb ook de uitslag van 30-04, ik vind hem beter gaan dan 23-04, toen had ik 186 punten, en nu heel onverwacht 176 puntener staat ook niks bij de onderdelen. Wel dezelfde opmerking als vorige keer voor de algemene indruk, maar dus veel strenger gejureerd. Kan geburen natuurlijk, maar ik ben teleurgesteld.
Ik had vorige keer 6.5 en 7 bij het wijken, en dit keer een 5 voor allerbei, dat snap ik niet zo goed, en er staat ook niet waarom.
Dat is jammer dat er niks bij de 5-en staat. Wat is de opmerking bij algemeen?
PSvanLot schreef:Kreeg net weer een mailtje van de KNHS, of ik wat oudere filmpjes wilde beoordelen. Weet niet waarom die ouder zijn.