Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
absque_dubio schreef:Door omstandigheden even weinig op bokt, dus even snel een beetje bijgelezen. Yvank wat een super nieuws zeg! Heerlijk!Wij zijn nog steeds saai 2x 5 minuten aan het stappen.. Wonderbaarlijk genoeg heeft mijn pony zich erbij neergelegd en blijft aardig te hanteren! Ijzers voor zitten er nog onder, zit eraan te denken om deze volgende maand eronder uit te halen ivm vrij glad op het erf met de ijzers. Moet kunnen toch? Of kan ik ze beter
Punten vielen tegen, maar niet zozeer op de onderdelen waar er dan een rommeltje in sloop. Gewoon overal 0,5 tot 1 punt lager dan wat ie normaal loopt.
Een heel los elastiekje zal hij nooit worden, maar merkte nu dat ie dan bijv richting de uitgestrekte draf een beetje vierkant de bocht om komt, omdat ie teveel aanspant. Dat gaat thuis stukken beter, dus denk kwestie van veel doen en zelf in de ring in mn rijden beter de balans bewaren. Noukie schreef:compositi oid? Daar heeft mn ma zwarte van, die zijn mat zwart zeg maar...
edit, deze https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... gL3IPD_BwE
Ik wil dat ie wel zo vooruit blijft denken, maar daar minder strak in wordtEen heel los elastiekje zal hij nooit worden, maar merkte nu dat ie dan bijv richting de uitgestrekte draf een beetje vierkant de bocht om komt, omdat ie teveel aanspant. Dat gaat thuis stukken beter, dus denk kwestie van veel doen en zelf in de ring in mn rijden beter de balans bewaren.
Die IR zien er idd ook netjes uit.
Idd niet heel veel hulpen, want dan slaat ie echt helemaal af
Wat jij zegt idd, dat bedoelde ik met meer de balans. Nu schakelde ik vooral op (wat ie dus nu oppakte, das al een overwinning) en ik moet zelf meer balans vinden tussen wel iets opschakelen, maar ook rust en lossigheid bewaren. 
Dat bleek te werken. Wat een gaaf gevoel en power gaf mn paardje! Heel tof! 2x 196,5 was het resultaat en 2 tweede plaatsen.
Dus niets gedaan...

Rij jij heen en weer?

bloedserieuze zaak, ik voel me nu echt zo'n arrogante dressuurprikker die zich beter voelt dan anderen. Dus had ff de bevestiging nodig van meerdere kanten dat ik gewoon gelijk heb.
en Nee, ze komt op mij ook niet echt over als iemand die wat wil leren. Dan gaat de gunfactor omlaag. Eerste ontmoeting was al dat ze recreatief rijden en het paard wat leren veel leuker vond dan wedstrijden rijden, al is ze nog nooit op een wedstrijd geweest
.
Waar heb je gezeten in de US?