Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PrimaDonna_ schreef:Morgen komt de DA dus ben erg benieuwd. Vind het best wel spannend als ik eerlijk ben! Kan er zelf waarschijnlijk niet bij zijn, wat ik wel vervelend vind. Maar moet werken. Kan heeeel misschien even 1 uurtje weg maar mag eigenlijk niet..
Anders gewoon telefoon goed in de gaten houden als de eigenaresse mij belt.
Ik ga hard duimen dat het niks ernstigs is! Ze heeft haar portie ellende al een jaar geleden gehad!
@MonteKarlo; Dat ziet er ook niet best uit! Sterkte met je paardje!
MonteKarlo schreef:Wauw super goed GA ! Jullie komen er welGoed dat je ze nu aan durft te pakken!
Oke, ik zit nu op mijn laptop, voor degene die het interessant vinden, hier de foto's in een link.
Let op ; er is bloed te zien, voor degene die hier niet tegen kunnen.
Zo haalde we hem van de paddock
http://i68.tinypic.com/2liu6wy.jpg
Hier tijdens het hechten
http://i68.tinypic.com/11toi1j.jpg
En omdat ie zo lief is als ie slaapt![]()
[ Afbeelding ]
roosjenat schreef:MonteKarlo schreef:Wauw super goed GA ! Jullie komen er welGoed dat je ze nu aan durft te pakken!
Oke, ik zit nu op mijn laptop, voor degene die het interessant vinden, hier de foto's in een link.
Let op ; er is bloed te zien, voor degene die hier niet tegen kunnen.
Zo haalde we hem van de paddock
http://i68.tinypic.com/2liu6wy.jpg
Hier tijdens het hechten
http://i68.tinypic.com/11toi1j.jpg
En omdat ie zo lief is als ie slaapt![]()
[ Afbeelding ]
Jij ook sterkte met je paardje! Hopelijk komt het allemaal goed!
Hoe gaat het nu met hem?
Pien1989 schreef:Wedstrijd zit erop voor vandaag!
Net geen winstpunten maar voor de draak die ze is mag ik echt niet klagen.
We kwamen daar aan en ze was al heel ongeduldig op de trailer. Stampen, meppen en etteren. Nou eraf en opgezadeld en naar de losrij bak. Pffff klieren, nergens langs willen, weg rennen. Ze was echt heel vervelend. Longeerlijn aan iemand gevraagd en toen gaan longeren. Ff moe gemaakt. Daarna weer erop en weer verder gereden. Toen ik de ring in moest zei de dame voor mij; zal ik een rondje voor je uit stappen in de Ring? Echt m'n redding! Ze volgt dan natuurlijk braaf, zo mak als een lammetje.
Daarna zelf natuurlijk de proef gereden en echt helemaal niet slecht. Ze was best lief, braaf. Deed haar best maar was echt al doodop en helemaal ingekakt. Blij dat we hebben doorgezet. Nu maar weer dooroefenen voor de volgende. Ooit moet het beter gaan zou je denken. Dat de spanning makkelijker afvloeit en ze gewoon luistert.
Pien1989 schreef:Wedstrijd zit erop voor vandaag!
Net geen winstpunten maar voor de draak die ze is mag ik echt niet klagen.
We kwamen daar aan en ze was al heel ongeduldig op de trailer. Stampen, meppen en etteren. Nou eraf en opgezadeld en naar de losrij bak. Pffff klieren, nergens langs willen, weg rennen. Ze was echt heel vervelend. Longeerlijn aan iemand gevraagd en toen gaan longeren. Ff moe gemaakt. Daarna weer erop en weer verder gereden. Toen ik de ring in moest zei de dame voor mij; zal ik een rondje voor je uit stappen in de Ring? Echt m'n redding! Ze volgt dan natuurlijk braaf, zo mak als een lammetje.
Daarna zelf natuurlijk de proef gereden en echt helemaal niet slecht. Ze was best lief, braaf. Deed haar best maar was echt al doodop en helemaal ingekakt. Blij dat we hebben doorgezet. Nu maar weer dooroefenen voor de volgende. Ooit moet het beter gaan zou je denken. Dat de spanning makkelijker afvloeit en ze gewoon luistert.
roosjenat schreef:MonteKarlo :
Fijn dat het beter gaat! Hoelang moet hij op boxrust?
Gostattack:
Ziet er leuk uit!
roosjenat schreef:Vandaag op Wodan gereden.
Parkour van 30 cmgesprongen en geofend met galop. We hebben 6 passen gegaloppeerd voor het eerst in 2 jaar dus enorm trots
. Morgen nog even een keer oefenen
![]()
Miley haar wond is nog steeds niet dicht dus helaas geen trainen meer voor ons deze week.Hopelijk knapt ze snel op. Ze is ook wel een beetje zielig ondanks dat het haar eigen schuld is
MonteKarlo schreef:roosjenat schreef:MonteKarlo :
Fijn dat het beter gaat! Hoelang moet hij op boxrust?
Gostattack:
Ziet er leuk uit!
Morgen komen ze de wond controleren, dan staat hij bijna een week op z'n hok. Hoop dat de hechtingen eruit kunnen. Zal straks even een foto maken van hoe het er nu uit ziet, ben er wel tevreden over
MonteKarlo schreef:roosjenat schreef:Vandaag op Wodan gereden.
Parkour van 30 cmgesprongen en geofend met galop. We hebben 6 passen gegaloppeerd voor het eerst in 2 jaar dus enorm trots
. Morgen nog even een keer oefenen
![]()
Miley haar wond is nog steeds niet dicht dus helaas geen trainen meer voor ons deze week.Hopelijk knapt ze snel op. Ze is ook wel een beetje zielig ondanks dat het haar eigen schuld is
Haha gekke Wodan! Super goed.
Wat heeft miley ook alweer gedaan ? Heb dat even gemist geloof ik.
roosjenat schreef:Heb dat hier niet in gezegd doordat ik echt even teleurgesteld was over die dag. Maar miley is onderweg naar de wedstrijd (we waren lopend) weggerend en 1 km terug naar huis gerend. Helaas onderweg keihard onderuit gegaan. Ze heeft wat schaafwondjes en 1 iets diepere maar opzich valt het mee gelukkig het heeft alleen tijd nodig.
Ghostattack schreef:Herkenbaar Harvey1! Ik zou bijna zeggen, neem eens les van de instructrice die ik heb. Die weet daar heel goed mee om te gaan en je daar doorheen te helpen. Ik herken mezelf heel erg in jouw verhaal, maar dankzij mijn instructrice heb ik een ander gedachtenpatroon ontwikkeld waardoor ik fijner kan rijden.