Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nann__ schreef:Ik vind de nieuwe proeven echt heel leuk! Maar ze zijn wel lastiger vind ik. Ging net even een vriendinnetje voorlezen, die heeft zaterdag wedstrijd en dan moet je tussen K en A overgang arbeidsdraf maken (als je net E-B-E hebt gegaloppeerd) en dan F-E van hand veranderen. Vind ik best heel snel achter elkaar haha
leeneliefje schreef:Nann__ schreef:Ik vind de nieuwe proeven echt heel leuk! Maar ze zijn wel lastiger vind ik. Ging net even een vriendinnetje voorlezen, die heeft zaterdag wedstrijd en dan moet je tussen K en A overgang arbeidsdraf maken (als je net E-B-E hebt gegaloppeerd) en dan F-E van hand veranderen. Vind ik best heel snel achter elkaar haha
welke proef is dat?
Nann__ schreef:Ik vind de nieuwe proeven echt heel leuk! Maar ze zijn wel lastiger vind ik. Ging net even een vriendinnetje voorlezen, die heeft zaterdag wedstrijd en dan moet je tussen K en A overgang arbeidsdraf maken (als je net E-B-E hebt gegaloppeerd) en dan F-E van hand veranderen. Vind ik best heel snel achter elkaar haha
leeneliefje schreef:Nann__ schreef:Ik vind de nieuwe proeven echt heel leuk! Maar ze zijn wel lastiger vind ik. Ging net even een vriendinnetje voorlezen, die heeft zaterdag wedstrijd en dan moet je tussen K en A overgang arbeidsdraf maken (als je net E-B-E hebt gegaloppeerd) en dan F-E van hand veranderen. Vind ik best heel snel achter elkaar haha
welke proef is dat?
Wij hadden afgelopen woensdag een fotoshoot.
Wist je al! 
Seltje schreef:Ik rij niet met zweep, wel sporen, sommige vinden dat raar B rijden met sporen, maar ik hou mijn benen alleen stil als ik mij bewust ben van mijn sporen...

Sporen heb ik ook best veel gezien in de B! Anne_mieke88 schreef:Ik heb nu twee keer een wedstrijd gehad. En twee keer eerste proef zonder zweep en tweede erbij gepakt ivm dat ze gewoon inkakt tijdens de proef. Dus vanmiddag rij ik beide proeven met zweepje.
Thuis probeer ik zoveel mogelijk zonder.
Wat een gave foto zeg.

doei stelling en nagevelijkheid. Enkel wapperen is genoeg voor azrael leeneliefje schreef:Anne_mieke88 schreef:Ik heb nu twee keer een wedstrijd gehad. En twee keer eerste proef zonder zweep en tweede erbij gepakt ivm dat ze gewoon inkakt tijdens de proef. Dus vanmiddag rij ik beide proeven met zweepje.
Thuis probeer ik zoveel mogelijk zonder.
Wat een gave foto zeg.
ja ik had bij de tweede proef ook graag een zweepje gewild, kwam echt uit onze tenen.
thuis doe ik vaak ff losrijden met zweepje en pleur m daarna weg, Azrael is ook nogal kriebelig op de zweep, soms heb ik m'n handen nog niet netjes genoeg en raak ik m aan als ik stelling vraag, nou die schiet gelijk 2 meter naar vorendoei stelling en nagevelijkheid. Enkel wapperen is genoeg voor azrael