Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus hoe we nu bezig zijn doen we goed! Dat gevoel hadden wij ook wel, zagen we ook. Maar zo'n bevestiging is wel fijn 
schouderbinnen rechtsom gaat best netjes, linksom gaat wel echt wat moeizamer. Ik ben wel iemand die al gauw de stoute schoenen aan trekt en denkt.. we proberen het gewoon, alleen je wilt natuurlijk geen verliespunt rijden, dan kan ik terug de L2 in
Ik denk wel dat deze proeven een stuk fijner zijn dan de l2 proeven, wat logischer... Kan dat kloppen? of valt het tegen..
Zo zonde is dat! Fijn dat Gamble braaf was, leuke nieuwe uitdaging!
Inderdaad al in de buurt van een wp. Komt wel goed! Nog wel even afwachten wat de tweede proef heeft opgeleverd dus. Het kan je soms zo verbazen!
Vervolgens wel fijn kunnen rijden. Morgen nog maar even proefje oefenen en dan moeten we maar zien hoe het gaat! Ben blij dat het de aankomende week in ieder geval ietsje koeler is, stuk fijner met rijden.
dus zal dat het zijn (donderdag had ze nergens last van) ze was vanochtend met rijden ook beetje spooky en snel op haar 'hoefjes getrapt'

NatasjaS schreef:Spannend Harvey1, gewoon proberen, dan weet je daarna ook waar je aan moet werken. Bij mij moet het meer bergopwaarts. Jury had ook opgeschreven, werk aan je bergopwaarts dan komen de hogere punten wel.
zoiets moet ze zich gevoeld hebben haha.