Je punten zijn misschien niet heel ruim, maar wel voldoende? Ik zou lekker doorrijden als ik jou was.
Wat heb je er aan om een niveau te blijven rijden wat je al 'door bent' ?
He, t splendid, ja natuurlijk!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
leeneliefje schreef:@sanne, zo dat zijn nette punten! Mooi dat je scores ook constant zijn, bij mij zit er vaak nogal verschil tussen de 1ste en de 2de proef. Gaaf dier ook!
Welkom glenstorm![]()
Ik ga Zondag weer op wedstrijd, nog 2 wp en dan kan ik l2 starten
denk dat ik me dan ook meteen opgeef voor een l2 wedstrijdje
Harvey1 schreef:leeneliefje schreef:@sanne, zo dat zijn nette punten! Mooi dat je scores ook constant zijn, bij mij zit er vaak nogal verschil tussen de 1ste en de 2de proef. Gaaf dier ook!
Welkom glenstorm![]()
Ik ga Zondag weer op wedstrijd, nog 2 wp en dan kan ik l2 starten
denk dat ik me dan ook meteen opgeef voor een l2 wedstrijdje
Goed zo! Me too
Harvey1 schreef:@Leeneliefje
Ik moet zaterdag om 10.38 en heb gunstige jury's waar ik bijna altijd winst bij rijd.. Dit geeft mij wel druk om het heel goed te doen voor die laatste drie puntjes.... Heb hierna nog 2 outdoor wedstrijden en dan wil ik toch echt de punten voor het l2. Jij dan?
leeneliefje schreef:Harvey1 schreef:@Leeneliefje
Ik moet zaterdag om 10.38 en heb gunstige jury's waar ik bijna altijd winst bij rijd.. Dit geeft mij wel druk om het heel goed te doen voor die laatste drie puntjes.... Heb hierna nog 2 outdoor wedstrijden en dan wil ik toch echt de punten voor het l2. Jij dan?
Oh ik moet nog even kijken wie ik heb. goede tip.
Ik moet om 13:00, maar donderdag is de startlijst pas definitief, dus kan nog schuiven.
De afgelopen tijd had ik steeds 1 wp per wedstrijd, heb nu weer een aantal keren hulp gehad van mijn tante en die kent mij zo ontzettend goed. Heb er nu wel weer vertrouwen in dat we kunnen knallen zoals we eerst deden. Ik ga gewoon bluffen en zeggen dat ik weer voor 3 wp ga in 2 proeven. Dat deden we eerder ook dus moet wel lukken!
glenstorm schreef:Meya, jammer van de punten, maar met een betere voorbereiding gaat het vast goed!
Marieke, balen als het niet gaat zoals het kan. Ook wel een uitdaging onder het zadel ernaartoe. Als je gewoon ging om kilometers te maken, dan mag je ook niet ontevreden zijn.
Ja echt heel fijn om 3 dagen te starten, zeker omdat mijn paard het super spannend vindt op wedstrijd. Ik vond eigenlijk dat we nog niet klaar waren voor de L2, alle losse onderdelen kan hij echt prima. Maar zo'n hele proef aan elkaar rijden valt nog niet mee. De L1 ging echt heel moeizaam, met de punten die ik reed zou menigeen niet eens een klasse hoger gaan. Dus de resultaten dit weekend waren echt heel ver boven verwachting. Wel echt ontzettend blij dat hij eindelijk een keer op wedstrijd een beetje ging lopen zoals hij thuis kan!
Sanned, ah leuk! Wie weet kom ik je nog eens tegen! Zo'n heel weekend is hier ook echt zeldzaam hoor, maar wel echt heel fijn om een goede start te maken.
Ik ben zo trots op paard dat ik maar voor het eerst van hem een topic heb gemaakt [RIJ-ITP] L2 debuut van Tinky Winky (v. Guidam)