En jullie hebben gelijk hoor! Ik vind het spannender dan mn paard denk ik. Ben ook al vanaf Brabant naar Friesland en terug gereden maar dat was niet met mijn eigen paard en dan vind ik het minder spannend
Blade staat verder ook heel rustig, knabbelt op zn hooi en kijkt wat uit het raam, alleen als hij paarden denkt te zien gaat hij heel hard roepen
alleen de laatste 20min zijn binnendoor, de rest is allemaal snelweg. We gaan in de buurt van Almelo wonen, daar komt mn vriend oorspronkelijk vandaan. Ik ben wel een beetje verdwaald als Zeeuw

Ja de bak is echt heel mooi voor foto's, soms wel een beetje lastig met een zwart paard omdat het dan snel donker wordt. Maar daar is niks van te zien op deze foto's
Ik vond je idee wel een hele goeie. Maar dan dus even wat eerder halthouden. staat genoteert voor de toekomst.
Vooral ook van het verhaal bij jou Dee_es. Dat was voor mij het eerste beetje bewijs dat, als ze de tijd krijgt die ze nodig heeft, echtwel weer dingen kan straks.
(Dat maakte me toen mega emotioneel, vandaar dat ik wat later reageer. Nu gaat dat beter.) Komende week plannen we een bezoek in aan de Lingehoeve. Dan gaan ze haar behandelen. Ik vind het enorm spannend..
Maar kijk er ook naar uit. Heel gek, maar dan kunnen we aan een revalidatie beginnen en is de hoogste druk er af. Ondertussen geniet ze van de poetsmomentjes en staat ze zo nu en dan met d'r hoofd in mijn nek te dromen. Maf ding.. Gelukkig houdt ze haar praatjes altijd nog. Dat geeft mij weer de rust dat het geen fragiel ding is maar mijn maffe monster.
Dat deed gelukkig wel goed. Ik zoek nog een beetje mijn weg.
Canon. Alvast veel sterkte en succes voor komende week. Ik snap dat het spannend is maar het is ook fijn dat je iets kan doen voor je paard.
Super rot voor je!
Zondag de 18e hebben wij onze eerste oefenwedstrijd op vreemd terrein staan. Heb er zin in, maar stiekem is het ook wel een beetje spannend hoor. Ze is namelijk vrij kijkerig
wel een lekker productieve dag als je vanaf 2:30u dozen bent gaan pakken 
ik moet er elke dag nog even naar kijken, zo blij mee!
(en ja, ik besef echt wel hoe ernstig Corona is enz. enz. maar toen ik las dat Maaike ook hoopt dat het binnenseizoen gewoon door kan gaan, moest ik mijn ego gedachte toch ook even delen
Vooral omdat ik geen corona technische problemen zie bij onze wedstrijden.. 2 weken terug was het prima geregeld.. proefje rijden, coupon via de mail en prijzengeld overgemaakt. Heb met niemand contact gehad, behalve dan met mijn moeder (groom). Ben zo benieuwd..
) Stalgenootje heeft echt megafijn geholpen, waardoor ik uiteindelijk eigenlijk heel fijn heb kunnen rijden