Kaitlyn schreef:Ik ben altijd ruim een uur van tevoren aanwezig op wedstrijdterrein. Als ik ga springen dan zorg ik dat ik sowieso op tijd ben om parcours te lopen dus dan ben ik er soms al eerder.
Leeneliefje gefeliciteerd! Ziet eruit als een bekende locatie, Zevenaar was het toch?
Bedankt!
ben nog steeds zo trots op m. 
Jep was de boleemhoeve, vond het een fijne en rustige plek voor de eerste keer. Schijnt wel dat het soms heel hard waait daar, viel me ook wel op dat het een stuk winderiger was dan bijvoorbeeld op stal, terwijl het weer niet anders was. Misschien door al die uitgestrekte weilanden d'r om heen.
Gefeliciteerd! '

) is ook wel goed voor de achterhand lijkt me. Meestal ga ik buiten gewoon staan en gas d'r op. Maar heb t gisteren afgewisseld met ook wat meer bij elkaar en in de hand, maar toch actief! Buiten galoppeert hij echt top, ik weet nu tenminste wel hoe het moet voelen. Dus gaan we naar toe werken.
Maar als ik goed was gereden de 1e proef waren we de B uit best wel even zuur.. Nu nog 1 puntje halen 14 mei.
Dus had een 2 voor het binnenkomen en de overgang van stap naar draf die je eigenlijk zou moeten maken heb ik dus niet getoond en dan heb je een 0. Maar ben het al wel van mezelf gewend hoor