LdJ schreef:Dit is wel al een foto van vorig jaar en niet super duidelijk, maar ik heb vrij weinig foto's. Hier in engelse optoming (4e x met S&T gereden op show

)
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=387615970&key=HCQXEA4W (De foto direct wilde die niet pakken..?)
Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten!

Wat een leuke pony zeg!!
melissa_93 schreef:Josje nog gefeliciteerd! weer top gereden
Laura hopen dat je je zadel gauw hebt!
Wat een leuke pony!
Het is rustig geweest hier.
Don vandaag met de clubles een trap gehad van ander paard, ze was behoorlijk over de rooie. was eerst heel bang dat we weer terug bij af zouden zijn met haar vertrouwen in andere paarden na ons ongelukje van 1,5 jaar terug. Maar na 10 minuten was de spanning er gelukkig af en liep ze best fijn

Hopen dat het geen deuk heeft gegeven in haar vertrouwen en dat ze morgen geen last heeft van de trap.
Ah balen zeg! Heeft ze er last van (gehad)?
vonneke schreef:Ik mag zaterdag weer maar dat gaat heb niet worden ben ik bang hihi.
Vorige week maandag laatste keer gereden. Heb daarna vrijdag en afgelopen maandag rustig gereden.
Vandaag zijn ze voor nieuwe zadel geween heb ik zojuist ook even kalm gereden...
Vrijdag even wat meer oppakken en dan is het alweer zaterdag haha
En hoe is het gegaan?
_KellyAV schreef:Jaaaaa ik ben heel goed geslaagd! Heerlijk zeg die kortingen haha
Hier komt de was lijst

Montar broek
Pikeur broek
Horseware vest
Ariat jophurs ( m'n laarzen zijn overleden en m'n nieuwe pas ik niet..)
Dekje met oortnetje
Sokken
Beugelriemen
En volgens mij heb ik nu alles gehad haha
Ben er echt blij mee

Dat is een aardige lijst hahaha, maar leuk toch, shoppen!
TessJazz schreef:wat leuk kelly!
vandaag komt me zus eindelijk een keertje kijken!
liep Jazz zo erg te kloten.
er van door gaan, bokken , om hoog komen.
dat vind ik nou echt jammer

Dat snap ik! Is altijd heel jammer, maar ze lijken het aan te voelen hahaha
_KellyAV schreef:Ik heb gesolliciteerd bij het bejaardentehuis hier in de buurt. Dinsdag hoor ik of ik ben aangenomen of niet. Het is niet erg professioneel gegaan dus ik weet ook nog niet voor welke functie ik zal worden aangenomen.
Strafkamp werkt vaak erg goed
Fijn dat je instructrice hem ook nog even wil rijden!
Ik heb gister ook wel fijn gereden! Vooral de galop liep hij erg fijn. We gaan de goede kant weer op

dinsdag ochtend heb ik weer les! Had de afgelopen week niet zoveel gedaan, en ik wil dat ik nu eens ècht verschil heb met de vorige les zodat juf trots kan zijn!

Vanmiddag ga ik met m'n nieuwe hoofdstel rijden, zal wel even kijken of het lukt om een foto te plaatsen
Weet je al of je aangenomen bent of niet?
Caro_MarjaH schreef:Mijn paardje krijgt nu ruim 1,5 week granenmix en is sindsdien tijdens de gewone training super voorwaarts, soms nog maar net controleerbaar, maar dat geeft niet. En ook al 2 weken geen sporen meer gedragen en ook daarop is ze veel voorwaartser! Vandaag weer concours gehad en aangezien ze steeds zo voorwaarts is heb ik het aangedurft om zelfs zonder sporen mijn proeven te rijden. Fijne proeven gereden met een goed gevoel, ik moet alleen nog even het vertrouwen krijgen dat ze niet inkakt op deze manier. Punten waren net niet genoeg voor winst, 178 en 177 maar ik was wel heel blij om beide proeven een 6 voor impuls te hebben. We gaan de goede kant weer op, nu nog even zelf met meer vertrouwen rondrijden en dan komt het echt wel goed.
Morgen nog een keertje concours, nieuwe ronde, nieuwe kansen

Super toch! Succes morgen