[HK]M1 debuut; wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:34

Josje nog gefeliciteerd! weer top gereden

Laura hopen dat je je zadel gauw hebt!
Wat een leuke pony!

Het is rustig geweest hier.

Don vandaag met de clubles een trap gehad van ander paard, ze was behoorlijk over de rooie. was eerst heel bang dat we weer terug bij af zouden zijn met haar vertrouwen in andere paarden na ons ongelukje van 1,5 jaar terug. Maar na 10 minuten was de spanning er gelukkig af en liep ze best fijn :) Hopen dat het geen deuk heeft gegeven in haar vertrouwen en dat ze morgen geen last heeft van de trap.

_KellyAV

Re: M1 debuut; wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:33

Zo, ik kom ook weer onder m'n steen vandaan :wave:
Ik heb besloten voorlopig even niet op wedstrijd te gaan en eerst flink te trainen. Ik rijd varro nu op advies van m'n instructrice, met een lage neusriem. Wat een verschil! :oo heb net een hoofdstel van premiera besteld met lage neusriem aangezien ik over 2.5 week op instructieweek ga en ik niet met een lelijk hoofdstel wil rijden haha. Hopelijk past hij..

En ik ga zo naar divozaaa :D

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 14:02

Melissa; Balen zeg!!! Hopen dat goed gaat komen idd!

Josje; Gefeliciteerd!

Kelly; Lekker shoppen!

Idd rustig hier haha!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:29

ik ga zondag weer dressuur starten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:25

Ik mag zaterdag weer maar dat gaat heb niet worden ben ik bang hihi.

Vorige week maandag laatste keer gereden. Heb daarna vrijdag en afgelopen maandag rustig gereden.
Vandaag zijn ze voor nieuwe zadel geween heb ik zojuist ook even kalm gereden...

Vrijdag even wat meer oppakken en dan is het alweer zaterdag haha

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:33

Aah gaat vast goed komen met de punten die je altijd rijd ;)

Ik heb stiekem het M2 debuut al opgegeven met Guess := pas in september hoor.. Wie niet waagt wie niet wint.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:42

Mwa verwacht er nu niet veel van. We hebben vrijdag nog om aan het nieuwe zadel te wennen en dan moeten we het zaterdag maar doen.

En zo weinig oefenen wordt ie niet beter van natuurlijk.

Maar het is weer bij de buren dus ideaal!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:26

Kelly fijn dat Varro met dit hoofdstel zo veel beter loopt!
Goed geslaagd bij divoza? Ik ga er zo ook even heen :P

Vonneke dat gaat vast wel goedkomen ondanks dat je wat minder hebt kunnen trainen

Gwenn gaaf dat je M2 debuut hebt opgegven ;D waar ga je starten?
Ik doe je voorlopig nog even niet na:p word voor mij wel december denk ik

Vonneke heerlijk zo dichtbij!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:34

Jaaaaa ik ben heel goed geslaagd! Heerlijk zeg die kortingen haha
Hier komt de was lijst :D
Montar broek
Pikeur broek
Horseware vest
Ariat jophurs ( m'n laarzen zijn overleden en m'n nieuwe pas ik niet..)
Dekje met oortnetje
Sokken
Beugelriemen
En volgens mij heb ik nu alles gehad haha

Ben er echt blij mee :)

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:55

wat leuk kelly!

vandaag komt me zus eindelijk een keertje kijken!
liep Jazz zo erg te kloten.
er van door gaan, bokken , om hoog komen.

dat vind ik nou echt jammer ;(

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:32

Ah wat jammer zeg tess!

morgen komt mn hoofdstel binnen, hopelijk komt ie vroeg zodat ik optijd kan rijden. Ik heb om 1 uur een sollicitatie gesprek :) In principe voor de vakantie maar ik hoop dat ik mag blijven.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:57

Goed geshopt dus kelly! Ik heb alleen vliegenspray gekocht :')

Tess balen dat Jazz zo vervelend was net dat je zus erbij is

kelly succes met je sollicitatie :D Wat voor werk is het

Don heeft strafkamp gehad vanavond met les. Ze was zo vervelend. ze vind dingen moeilijk en dat mag ook, ze hoeft echt niet alles zomaar goed te vinden. Maar vandaag als ik maar iets wilde veruimen of juist sluiten gewoon in de ankers en dan slaan op mijn been. Instructrice heeft er even opgezeten, die heeft net wat meer handigheid om dat snel op te lossen. Ze was het er eerst nog even niet mee eens, maar wat sjouwen daarna, er zit zoveel meer in dan ik eruit kan rijden. Daarna er zelf wel weer opgezeten en toen ging het ook wel goed. Ze kan dan echt een bitchie zijn. Zaterdag gaat ze er nog even weer op. Even helpen door dit stukje heen te komen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 09:22

Ik heb gesolliciteerd bij het bejaardentehuis hier in de buurt. Dinsdag hoor ik of ik ben aangenomen of niet. Het is niet erg professioneel gegaan dus ik weet ook nog niet voor welke functie ik zal worden aangenomen.

Strafkamp werkt vaak erg goed ~~}>
Fijn dat je instructrice hem ook nog even wil rijden!

Ik heb gister ook wel fijn gereden! Vooral de galop liep hij erg fijn. We gaan de goede kant weer op :D dinsdag ochtend heb ik weer les! Had de afgelopen week niet zoveel gedaan, en ik wil dat ik nu eens ècht verschil heb met de vorige les zodat juf trots kan zijn! :)
Vanmiddag ga ik met m'n nieuwe hoofdstel rijden, zal wel even kijken of het lukt om een foto te plaatsen

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:17

Mijn paardje krijgt nu ruim 1,5 week granenmix en is sindsdien tijdens de gewone training super voorwaarts, soms nog maar net controleerbaar, maar dat geeft niet. En ook al 2 weken geen sporen meer gedragen en ook daarop is ze veel voorwaartser! Vandaag weer concours gehad en aangezien ze steeds zo voorwaarts is heb ik het aangedurft om zelfs zonder sporen mijn proeven te rijden. Fijne proeven gereden met een goed gevoel, ik moet alleen nog even het vertrouwen krijgen dat ze niet inkakt op deze manier. Punten waren net niet genoeg voor winst, 178 en 177 maar ik was wel heel blij om beide proeven een 6 voor impuls te hebben. We gaan de goede kant weer op, nu nog even zelf met meer vertrouwen rondrijden en dan komt het echt wel goed.
Morgen nog een keertje concours, nieuwe ronde, nieuwe kansen :+

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:43

LdJ schreef:
Dit is wel al een foto van vorig jaar en niet super duidelijk, maar ik heb vrij weinig foto's. Hier in engelse optoming (4e x met S&T gereden op show :o )
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=387615970&key=HCQXEA4W (De foto direct wilde die niet pakken..?)

Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten! :)

Wat een leuke pony zeg!!

melissa_93 schreef:
Josje nog gefeliciteerd! weer top gereden

Laura hopen dat je je zadel gauw hebt!
Wat een leuke pony!

Het is rustig geweest hier.

Don vandaag met de clubles een trap gehad van ander paard, ze was behoorlijk over de rooie. was eerst heel bang dat we weer terug bij af zouden zijn met haar vertrouwen in andere paarden na ons ongelukje van 1,5 jaar terug. Maar na 10 minuten was de spanning er gelukkig af en liep ze best fijn :) Hopen dat het geen deuk heeft gegeven in haar vertrouwen en dat ze morgen geen last heeft van de trap.

Ah balen zeg! Heeft ze er last van (gehad)? :(:)

vonneke schreef:
Ik mag zaterdag weer maar dat gaat heb niet worden ben ik bang hihi.

Vorige week maandag laatste keer gereden. Heb daarna vrijdag en afgelopen maandag rustig gereden.
Vandaag zijn ze voor nieuwe zadel geween heb ik zojuist ook even kalm gereden...

Vrijdag even wat meer oppakken en dan is het alweer zaterdag haha

En hoe is het gegaan? :)

_KellyAV schreef:
Jaaaaa ik ben heel goed geslaagd! Heerlijk zeg die kortingen haha
Hier komt de was lijst :D
Montar broek
Pikeur broek
Horseware vest
Ariat jophurs ( m'n laarzen zijn overleden en m'n nieuwe pas ik niet..)
Dekje met oortnetje
Sokken
Beugelriemen
En volgens mij heb ik nu alles gehad haha

Ben er echt blij mee :)

Dat is een aardige lijst hahaha, maar leuk toch, shoppen! *D

TessJazz schreef:
wat leuk kelly!

vandaag komt me zus eindelijk een keertje kijken!
liep Jazz zo erg te kloten.
er van door gaan, bokken , om hoog komen.

dat vind ik nou echt jammer ;(

Dat snap ik! Is altijd heel jammer, maar ze lijken het aan te voelen hahaha

_KellyAV schreef:
Ik heb gesolliciteerd bij het bejaardentehuis hier in de buurt. Dinsdag hoor ik of ik ben aangenomen of niet. Het is niet erg professioneel gegaan dus ik weet ook nog niet voor welke functie ik zal worden aangenomen.

Strafkamp werkt vaak erg goed ~~}>
Fijn dat je instructrice hem ook nog even wil rijden!

Ik heb gister ook wel fijn gereden! Vooral de galop liep hij erg fijn. We gaan de goede kant weer op :D dinsdag ochtend heb ik weer les! Had de afgelopen week niet zoveel gedaan, en ik wil dat ik nu eens ècht verschil heb met de vorige les zodat juf trots kan zijn! :)
Vanmiddag ga ik met m'n nieuwe hoofdstel rijden, zal wel even kijken of het lukt om een foto te plaatsen

Weet je al of je aangenomen bent of niet? :)

Caro_MarjaH schreef:
Mijn paardje krijgt nu ruim 1,5 week granenmix en is sindsdien tijdens de gewone training super voorwaarts, soms nog maar net controleerbaar, maar dat geeft niet. En ook al 2 weken geen sporen meer gedragen en ook daarop is ze veel voorwaartser! Vandaag weer concours gehad en aangezien ze steeds zo voorwaarts is heb ik het aangedurft om zelfs zonder sporen mijn proeven te rijden. Fijne proeven gereden met een goed gevoel, ik moet alleen nog even het vertrouwen krijgen dat ze niet inkakt op deze manier. Punten waren net niet genoeg voor winst, 178 en 177 maar ik was wel heel blij om beide proeven een 6 voor impuls te hebben. We gaan de goede kant weer op, nu nog even zelf met meer vertrouwen rondrijden en dan komt het echt wel goed.
Morgen nog een keertje concours, nieuwe ronde, nieuwe kansen :+

Super toch! Succes morgen :D

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:48

Ik ben ook even onder mijn steen vandaan gekropen :')

Selecties vorige week was een groot drama, ponylief gooide in de eerste proef meteen na mijn eerste groet haar tong over het bit, wat ze nog nooooooit gedaan had, dus ik heb de hele proef met haar tong over het bit gereden. Tweede proef was ze natuurlijk over de zeik van de eerste proef, maar deze ging wel fijner. uiteindelijk in de eerste proef 169 gereden en in de tweede proef 183, dus toch nog een puntje erbij.

Vandaag weer selecties gehad en dat ging super! Zo relaxt en ontspannen gereden. Het was zo'n concours met 14 ringen (waar alleen de hoeken in zitten en verder alleen bordjes, waar mevrouw nog wel eens moeite mee had :') ), springen aan de andere kant, springkussens en op een groot weiland starten, heel veel gedoe dus, maar sharon gedroeg zich super! Heb heerlijk kunnen rijden! Ze is netjes in de ring gebleven zonder ook maar één poging om eruit te rennen te doen. Was heel erg trots op dr na mijn proeven. Punten vielen een beetje tegen, maar waren alsnog heel netjes. Ik was twee keer derde met 181 en 185 punten, dus de teller staat alweer op M1+5 *D
Volgende week weer selecties, maar dan voor de welsh cup, ben benieuwd hoe dat gaat!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:26

Goede resultaten meiden!

Wat fijn caro dat je zo'n verschil merkt.

Vonneke hoe is het gegaan?

Heb het ook onwijs druk gehad, onderwijs inspectie op school afgelopen week dus zorgen dat alles op tijd af was ipv dat we daar nog een paar weken voor hadden. Beetje stress Dus.

Morgen 2e selectie, Ben benieuwd

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:40

Heel veel succes Michelle!
Mijn pony heeft lekker een dagje vrij morgen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:46

ik heb niet gestart. Was niet fit.

Vandaag weer even gereden met mijn nieuwe leenzadel. Weet nog niet of ik het wat vind... deze week nog maar even rijden voor ik ga bestellen.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:12

Nou ik weet niet wat er aan de hand is met Jazz , maar die heeft een draadje los ..
is super sterk, hangen in mijn hand, ik los laten, kop omhoog en rennen ...
ik ben benieuwd morgen met mijn wedstrijd :n

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:25

Balen zeg, voor jullie allebei! Hopen dat het snel weer beter gaat dan :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:43

Ik heb pas weer over 14 dagen... dat duurt weer even

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 22:21

LoveMickey schreef:
Balen zeg, voor jullie allebei! Hopen dat het snel weer beter gaat dan :(:)

ik hoop het ook! :(
Vind het maar gek.. ze doet af en toe wel is raar..
maar nooit zo gek!
Ga haar morgen voordat ik ga maar goed masseren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 22:21

Dat zal vast helpen Tess!!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 11:42

Kelly hopen dat je aangenomen wordt!

Caro fijn dat hij op de granenmix zo goed reageerd! Mooi dat de impuls nu in de proeven ook goed was.

Joelle, nee gelukkig heeft ze er geen last van :)
Balen van je concours, maar toch mooi een wp!
Super van de selectie. Welshcup is leuk! Doe je ook mee met de welshsportdag? Deed daar voorheen elk jaar aan mee met de pony, altijd erg leuk.

Succes vandaag michelle

Beterschap Vonneke.. Dit leenzadel wil je evt bestellen? Als je er over twijfelt zou iktoch nog even verder kijken.

Balen Tess.. Misschien last van de tanden oid?

Gisteren instructrice weer even op don en daarna zelf. Ging goed. Bij mij eerst nog wel even weer proberen, maar kon het nu vrij snel opgelost krijgen. Paarden hebben altijd zo door dat er wat anders op zit :P

Gisteren zijn me nieuwe laarzen binnengekomen. Ben er erg blij mee :D Straks maar eens mee rijden. Kijken of dat al een beetje wil :P