Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb na laatst dat ik Dylo zelf heb gereden er nog niet weer opgezeten. Inmiddels wel groen licht van de fysio en heb 2 oefeningen meegekregen die ik in 3 sets van 15 2x per week mag doen. Kortom heel langzaam weer opbouwen en mijn schouder/rug sterker maken, wat bij het paardrijden ook gaat helpen.
Als je dan een volwassen ponyruiter op een valkje ziet die zooooo voorzichtig is in de hulpen voor de middendraf dat er helemaal níets meer uitkomt...
De komende weken zit ik er nog niet weer op. Wil rustig opbouwen met de oefeningen. Na alle terugvallen ben ik veel te bang als ik 1) gelijk weer ga rijden en 2) de oefeningen moet opbouwen, het te veel is voor mijn lijf en het weer terugkomt. Dit keer wil ik er écht vanaf. Punz schreef:Oh _Astrid: heerlijk voor je. En je snapt: we wachten hier natuurlijk op updates
Punz schreef:En Sjolvir: gisteren niet bevroren op de kar?? Vond het gisteren zó koud!!
(heb nog nooit een meter op de lange latten gestaan, maar dat pak heb ik meteen de 1e winter met mennen gekocht)
Ik vond het al verdacht dapper van je.. Maar een skipak verklaard álles!
heb je een mooi sportpaard voor.