Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Was daar ook de ochtend en zag ineens een bekende pony voorbij komen
.
.
Topknol!
. evdpanne schreef:Zowwww vandaag was ik rond 4 uur weer terug uit Brabant vandaan (ben naar Guus geweest), pony even lekker gelongeerd (wilde eigenlijk rijden maar was rijbroek vergeten in te pakken en om nu weer heen en weer te rijden naar huis en weer terug naar stal, was met stalgenoten naar guus dus we waren vanaf stal vertrokken). Daarna even een lekker wasbeurt gegeven en hij staat er weer schoon bij! Morgen de grote dag, ben benieuwd! Zo nog even lijstje in elkaar draaien en camera op de lader zetten
.

. Details volgen nog... Nu ff wachten op punten....
.
. Dus ja lekker door bos gereden en kwamen netjes 1 uur aan. Toen ik aankwam bleek het al gigantisch uit te lopen en dat werd alleen nog maar erger... Jury was er eentje die graag uit het raam hing om even wat tegen de mensen te zeggen (deed ze na elke proef en bij sommige zelfs ervoor...). Degene voor mij had al voor ze de baan in ging al te horen gekregen wil je alsjeblieft je paard voorwaarts rijden want alles wat we tot nu toe voor jou hadden vielen we bij in slaap... Toen was ik, pony was al redelijk op, moesten in binnenbak losrijden was een sauna daar en ook niet gesproeid dus 1 stofwolk, moest nog even naar de andere binnenbak want ze gingen toch maar sproeien en tja die was weer knoert hard.... Uiteindelijk maar buiten op het erf gaan staan want was gewoon niet te doen.
. Vond haar ook echt niet leuk, gewoon niet vriendelijk en je kan kritiek ook aardig brengen of zet gewoon op protocol, daar zijn die dingen voor.... (die stond overigens ook volgeschreven maar heb m nu niet hier want vriendin heeft m meegenomen... Ging niet lukken onder het zadel met protocollen in hand door bos....).
(Oké ze had wel gelijk maar al had ze me 155 punten gegeven dan was de boodschap ook wel duidelijk
)