B-debuut, wie oh wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: B-debuut, wie oh wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 22:31

Dankje!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 22:32

Morgen B debuut SGW!

Spannend!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 22:36

Spannend zeg! Ik heb trouwens volgens mij nog foto's van de oefencross bij de voorruiters ;). Was daar ook de ochtend en zag ineens een bekende pony voorbij komen :P.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 22:40

Oehhh wat leuk!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 22:47

Moet ze nog even van RAW omzetten naar JPEG en dan komen ze op mn facebook, zal het morgen is even doen :').

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 23:09

Gaaf Stal_Fiore! Ga je ook naar Dijkgatbos 11 en 12 augustus?

IK heb net echt een toptraining gehad. Zonder twijfel over 1 meter heengevlogen. Normaal lukt dat alleen na 10 weigeringen en dan gaan we er totaal zonder techniek over heen. Maar nu ging het zo goed en makkelijk. Als die 80 nu nog niet lukt weet ik het ok niet meer. :P Topknol!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 07:55

Lekker hoor! Lijkt me heerlijk om over 1 meter te vliegen! Maar als die van mij dat ooit haalt is het een wonder :P.

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 08:14

voor iedereen die vandaag ook wedstrijd moet rijden veel succes !!!

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 13:08

evdpanne schreef:
Zowwww vandaag was ik rond 4 uur weer terug uit Brabant vandaan (ben naar Guus geweest), pony even lekker gelongeerd (wilde eigenlijk rijden maar was rijbroek vergeten in te pakken en om nu weer heen en weer te rijden naar huis en weer terug naar stal, was met stalgenoten naar guus dus we waren vanaf stal vertrokken :P). Daarna even een lekker wasbeurt gegeven en hij staat er weer schoon bij! Morgen de grote dag, ben benieuwd! Zo nog even lijstje in elkaar draaien en camera op de lader zetten :).

leuk dat je naar guus was geweest ! een vriendin van mij was er ook heen geweest :)

succes op wedstrijd !

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 13:09

marjolein , das fijn ! wanneer is je wedstrijd? (sorry als ik er over gelezen heb)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 13:12

volgende week zondag. Eerst een oefenrondje en dan B. :)

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 13:14

Succes vandaag iedereen!!

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:06

hahahah pinkpanterpoown is cool 8-)
succes allemaal! *\o/*

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:39

Iedereen succes!

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:49

Nou ik heb mijn debuut gehad hoor :P
Ik had expres een echt bak uitgezocht zodat hij er niet uit kon spingen.. Komen we daar aan was er een 30x60 omgebouwd tot 20x40
het losrijden ging heel goed. Ondanks dat ze de manege pony's los naar de wei lieten gaan (wat met flink wat herrie gebeurde) bleef Ragazzio super braaf!
Tijdens de proefjes was hij ook heel braaf. De galop is echt nog een lastig punt voor ons en zo sprong hij tijdens de eerste proef 2 keer de ring uit. Terwijl de stap en draf stukken heeeeel goed gingen! Dus had toch nog 178 met -6
De 2de proef ging voor mijn gevoel wat slordiger want we waren al wat moeier. Maar toch had ik 186 punten en een eerste plaats :)
Ben echt super trots op m'n lieve pony!

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:50

Proficiat!

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:51

gefeliciteerd

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:57

Ik heb echt een bagger wedstrijd gereden :). Details volgen nog... Nu ff wachten op punten....

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 15:58

Zit je op je mobiel?

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:00

gefeliciteerd ayleen_R!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:52

Ik zat op me mobiel ja ;).

Mijn dag begon om 9 uur met pony knotten (daar ben ik ongeveer 2 uur mee bezig hij heeft nogal lange manen...). Planning was om 12 uur op mn paard te zitten, dat is aardig gelukt... Moest 2 uur starten en 1 uur aanwezig zijn en ging er onder de man heen :). Dus ja lekker door bos gereden en kwamen netjes 1 uur aan. Toen ik aankwam bleek het al gigantisch uit te lopen en dat werd alleen nog maar erger... Jury was er eentje die graag uit het raam hing om even wat tegen de mensen te zeggen (deed ze na elke proef en bij sommige zelfs ervoor...). Degene voor mij had al voor ze de baan in ging al te horen gekregen wil je alsjeblieft je paard voorwaarts rijden want alles wat we tot nu toe voor jou hadden vielen we bij in slaap... Toen was ik, pony was al redelijk op, moesten in binnenbak losrijden was een sauna daar en ook niet gesproeid dus 1 stofwolk, moest nog even naar de andere binnenbak want ze gingen toch maar sproeien en tja die was weer knoert hard.... Uiteindelijk maar buiten op het erf gaan staan want was gewoon niet te doen.

Ging de buitenbak in voor mn proefje en heb denk eerst minstens 10 rondjes de bak rondgedraafd voor ik mocht beginnen... Proefje ging netjes op de letter, ik was tevreden over mn houding, pony liep traag en was niet vooruit te branden... Ook niet echt ontspannen maar ja kon ook niet veel verwachten. Toen ik klaar was kreeg ik natuurlijk ook commentaar van jury, 'je proef was zo saai om naar te kijken, echt slaapverwekkend, moet veel voorwaartser' ik gezegd tja wat wil je ik heb hier naartoe gereden waar ik 45 min over doe en het loopt zo gigantisch uit.... Hij is gewoon op. Jury: 'ja daar heb je been voor en als dat niet werkt dan maar zweep dr bij jij bepaald het tempo niet hij'. Tja sorry dat ik mn paard niet over de zeik wil helpen, maar goed bij deze wist ik dus al gelijk dat ik deze proef geen winst had want dat had ze me gelijk al gemeld.

Tweede proef heb ik m wel voorwaartser gereden, maar ontspanning was ver te zoeken... Hoofd de lucht in, rennen, in galop willen aanspringen, vond de proef zelf erg rommelig gaan... Toen ik de ring uit ging had ze zowaar geen commentaar... Dus ik al tegen voorlezer goh zou dat goed zijn...

Resultaat 167 en 174... Ging erheen om winst te rijden, was zo tevreden de laatste tijd... Maar ach met zo'n jury kom je er gewoon niet :'). Vond haar ook echt niet leuk, gewoon niet vriendelijk en je kan kritiek ook aardig brengen of zet gewoon op protocol, daar zijn die dingen voor.... (die stond overigens ook volgeschreven maar heb m nu niet hier want vriendin heeft m meegenomen... Ging niet lukken onder het zadel met protocollen in hand door bos....).

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:13

Dat is gewoon niet normaal..

Mag ik vragen welke jury het was?

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:22

Echt jammer!
Wat een vervelende jury zeg!!

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:24

Nou lekker dan, daar ga jij denk ik ook niet meer heen? Maarja sommige jury's.. Ik heb er op m'n tweede wedstrijd ook zo een gehad. Die kwam na mijn proef uit de auto: Ja je kunt maar beter stoppen met wedstrijden want dit is niks. Nou daar wordt je ook gemotiveerd van. :') (Oké ze had wel gelijk maar al had ze me 155 punten gegeven dan was de boodschap ook wel duidelijk :P )
Maar jammer zeg! Hopelijk heb je volgende keer een fijnere jury. Was het je eerste wedstrijd?

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:27

Een nicht van mijn vriendin was een keer op wedstrijd en de jury vroeg of dat ze even wou komen.

Dus dat kind gaat daar naar toe en zegt de jury:
Je kan je pony beter verkopen want je kan je pony niet in bedwang houden.
Je moeder zal zeker wel de hele week voor jou die pony rijden en hem poetsen en klaarmaken voor de wedstrijd.Je bent zeker een verwend nest dat nog nooit poep heeft gezien..

Dat is lekker aardig!