Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JoycexLynn12 schreef:Dat er weinig aan hebben klopt eigenlijk niet omdat het toch geen clinic is, foutje! Maar het is wel een beetje onder mijn niveau rijden en aangezien ik pas in april moet, we zijn nu bezig met de beginselen van de travers, mag toch bidden dat ze het dan wel snapt.
Waarom zou jij L doen merel?
Ik bedoelde meer als je L start zou ik daar L rijden, je hebt haar fijn voor elkaar, helemaal voor het L
Denk dat de uitdaging dan veel leuker in het M is! 
Maar idd, gewoon lekker M starten, ik was in de war
UltimOo schreef:oh gelukkig, ik schrok al
njah de eenvoudige zijn wel goed bevestigd![]()
mag je ook een oefening die gevraagd word afwijzen?
ik bedoel in de zin van: stel ze vragen wel of je een vliegende doet.. ten eerste heb ik dat nog nooit gedaan, ten tweede mn paard kent het ook niet, en wil eigenlijk daar ook nog niet mee bezig gaan, ben pas net in het Z1 aan het rijden.. als je dan zegt dat je dat niet doet, ben je gelijk al niet door zeker?
Eenvoudige wel ... kan ook vragen of ze een balkje op de grond willen leggen, spring ik daar een vliegende wissel over
zal blij zijn met rondjes hoefslag
maar doe eigenlijk enkel mee om te kijken hoe ze gaat reageren op vreemd terrein en ik heb al voorspellingen gehoord van stal genoten dus behalve dat ik nu 10x kleuren geel schijt, schijt ik er ook nog eens groen en rood bij
Alle schoenen kunnen blijven staan

Had serieus twee rondjes gedraafd haha.
jammer dat je niet in de buurt woont
UltimOo schreef:oh gelukkig, ik schrok al
njah de eenvoudige zijn wel goed bevestigd![]()
mag je ook een oefening die gevraagd word afwijzen?
ik bedoel in de zin van: stel ze vragen wel of je een vliegende doet.. ten eerste heb ik dat nog nooit gedaan, ten tweede mn paard kent het ook niet, en wil eigenlijk daar ook nog niet mee bezig gaan, ben pas net in het Z1 aan het rijden.. als je dan zegt dat je dat niet doet, ben je gelijk al niet door zeker?
Het is wel heel gaaf als je erin opgenomen wordt, maar helaasch. Vond het nog steeds weird als je keek wie er wel door was, maargoed, ik doe lekker alles op eigen houtje haha. Trouwens ik heb gewoon al de beste instructie