Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Heb nog flink last van m'n rug maar verder ben ik redelijk okay gelukkig.
Zij is echt mijn lichtpuntje op moment.
) dan echt schrikken. Nina doet t nu vooral op concour uit joligheid nog maar verder top braaf!
)

Was een jaar terug dat het paard gestart was met mn andere bijrijder en voor haar zelf echt voor t eerst officieel starten. Super torts op hoe ze t gedaan hebben. 

MyWishMax schreef:Enzo en ynskek, gefeliciteerd! Wel balen van de pollen, enzo!
Wedstrijd hier ging wel goed. Te veel laten intimideren tijdens losrijden en daardoor paard beetje in de steek gelaten. Maar wel tussen de enorme knallers van ruiters en paarden 15e met 190,5 van de 29. En met vereniging 9e van de 24, dus best netjes gedaan als amateurs tussen flink aantal profs die net terug kwamen van het Nk
Complimenten weer over vriendelijk gereden en geen enkele onvoldoende, alleen nu ook geen echt hele goede cijfers op het halsstrekken na wat het beste was, alleen nog niet zo goed als we kunnen. Had nog wel beter gekund als ik wat beter gereden had, want ik raakte haar tijdens de galop een beetje kwijt en door los rijden net wat te weinig bergop.
Maar was goede oefening voor de regiokampoenschappen in ieder geval.
Nooit wat van gemerkt in daadwerkelijke punten btw, maar voor mijn mentale gesteldheid is het net wat minder.
en vervolgens mijn paard maar paar weken de wei op gegooid zodat hij vakantie kon vieren. Henk is ineens een veel prettiger paard om mee te werken
echt weer helemaal chill en lief en braaf en aardig ipv wekelijks een heftige bokbui en op vreemd terrein telkens jonge hengst uithangen. Scheelt mij heel wat zandhappen zeg maar
hij vindt het zo enorm spannend dat het echt niet bepaald leuk is. Overspringt zich helemaal op elke hindernis omdat hij doodsbang is om iets aan te raken en ik vind het maar moeilijk om mee te gaan met al die rare sprongen waardoor het totaalplaatje nergens op lijkt

Fly_high schreef:Dat zijn nog steeds hartstikke nette punten, gefeliciteerd!
Ik vind sommige combinaties in het L1 al erg intimiderend, mensen met bakken van dressuurpaarden die mijn paard wat ezelachtig doen lijkenNooit wat van gemerkt in daadwerkelijke punten btw, maar voor mijn mentale gesteldheid is het net wat minder.
Het was wel gewoon een leuke wedstrijd en goede oefening.
leuk een haflinger op wedstrijd
ik kan er altijd wel van genieten