Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AtillaFlash schreef:Dat is mooi dat vanaf Z tijdelijk ook online kan, vraag me wel af of er een soort (mentale) drempel door de KNHS is gemaakt door bepaling dat in elke klasse vanaf Z de laatste (lees moeilijkste/hier komt alles samen) proef is gekozen en dat subtop leden jury zijn. Ik voel hier druk haha.
urosa schreef:Vraagje, misschien weten de juryleden dit al, anders check ik wel bij de KNHS. Als ik zondag 28 februari een Z1 proefje film mag ik die dan insturen op 1 maart? Je zou denken van wel omdat hij dan geen week oud is, maar omdat ze zo spreken vanaf 1 maart wil ik het toch even zeker weten
AtillaFlash schreef:Dat is mooi dat vanaf Z tijdelijk ook online kan, vraag me wel af of er een soort (mentale) drempel door de KNHS is gemaakt door bepaling dat in elke klasse vanaf Z de laatste (lees moeilijkste/hier komt alles samen) proef is gekozen en dat subtop leden jury zijn. Ik voel hier druk haha.
shirleyp schreef:AtillaFlash schreef:Dat is mooi dat vanaf Z tijdelijk ook online kan, vraag me wel af of er een soort (mentale) drempel door de KNHS is gemaakt door bepaling dat in elke klasse vanaf Z de laatste (lees moeilijkste/hier komt alles samen) proef is gekozen en dat subtop leden jury zijn. Ik voel hier druk haha.
Ik word normaal op wedstrijd ook regelmatig gepunt door subtopjury’s, merk naar geen (negatief) verschil aan op hoor! Dat geeft hier geen extra drukIk ben mezelf wel weer enorme druk aan het opleggen
Vandaag in de training wel 30 eenvoudige wissels gereden, paard werd er compleet dol, heet en irritant van natuurlijk
Waarom ik toch ineens dat soort domme en nutteloze dingen ga doen als er iets wedstrijdsachtig in het verschiet ligt
![]()
Abigail84 schreef:Punten van vorige week 202,5! PAar dingen hadden echt beter gekund, we gaan voor de 3wp!
Vandaag weer een proef opgenomen (L2 proef 11). Mijn paard kent de proef te goed, na de teugels op maat maken moet je in de hoek aanspringen, aaaj hij sprong te vroeg aan....hoe wordt dat gejureerd eigenlijk als je net te vroeg aanspringt (echt 1 a 2 meter voor de letter waar het mag)? Krijg je dan minpunten?
urosa schreef:Mooie punten Abigail84,gefeliciteerd!
Wij hebben op 1.0 km afstand en fijne 20×60 gevonden dus gaan zondag filmen. Heb er echt veel zin in, toch een mijlpaal ons Z1 debuut
FriesWytske schreef:Het zijn er net als in de andere proeven 4. Maar nu moet je er 2 vanuit de contra doen. En dat is het pittige. Maar dat mag ook wel met de laatste proef voordat de Z2 proeven beginnen. Als je dat kunt, laat je ook zien dat je eigenlijk wel redelijk klaar bent voor de Z2.