Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mahitri schreef:Wat is het hier rustig
Iemand nog op wedstrijd geweest?
Vandaag geschreven bij het EK voor Friese paarden. Was erg leuk en leerzaam.
Hopelijk mag ik ooit ook op dat niveau rijden.
Voorlopig ploeteren we lekker door in de M2
Janine1990 schreef:Hmm oké, dat is waar ik zeg maar ook wel aardig mee bezig ben.
Punt is alleen, thuis vliegt hij zowat voor mijn been (oké, gisteren niet, maar dat was meer omdat ik ziek was en eigenwijs genoeg om wel te gaan rijden) na een paar minuten. En op wedstrijd met losrijden ook wel aardig, maar in de proef![]()
Vraag ik me af, ben ik dan nóg niet consequent genoeg?
En hoe beloon je overtuigend? Ik beloon wel in het werk, maar of het overtuigend is? En wat kan ik er stiekem aan koppelen om hem in de proef dat gevoel ook te geven? Moet ik een clicker kopen?![]()
Thuis loopt hij fantastisch... Op locatie.... not so much
cindyy_1993 schreef:Ik heb gisteren mijn Z1 debuut gereden met mn knappe kerel!
Ik had van tevoren al gesteld: tussen de 180 en 190 ben ik tevreden, en met 190 of hoger mag ik heel blij zijn.
Mahitri schreef:@cindyy_1993: Belangrijkste is dat jij tevreden bent en volgens mij mag dat zeker met zo'n voorbereiding! Lekker zo doorgaan.
Goed Janine, het blijft toch een puzzeltocht. Hopelijk zorgt dit voor weer een stapje vooruit.
Ik heb vanavond geprobeerd wat meer te belonen. Beer werd er wel wat fanatieker van en ik moet eerlijk zeggen nadat we een conflict hadden over het achterwaarts en ik hem de hemel in geprezen heb toen hij het uiteindelijk wel goed deed, pakte hij het de tweede keer daarna meteen goed op.
Ik blijf het lastig vinden dat paardrijden......
haike schreef:cindyy_1993 schreef:Ik heb gisteren mijn Z1 debuut gereden met mn knappe kerel!
Ik had van tevoren al gesteld: tussen de 180 en 190 ben ik tevreden, en met 190 of hoger mag ik heel blij zijn.
Absoluut niet banketstaaf bedoeld, maar waarom start je als je zelf dit als doel hebt, is het dan niet slimmer nog even verder door te trainen? Is nog geen 53% - 55%, lijkt mij dan helemaal niet leuk om op wedstrijd te gaan?
Wel goed dat ondanks die omstandigheden dan alsnog je doel hebt behaald!
Janine vervelend dat de bak zo nat is, en dan ook glad wordt, dan kan je idd beter niet rijden. Wel fijn dat het belonen zo goed effect had!
Mahitri, fijn dat het ook bij jou werkte!
Bloempie welkom! Wij ook pas een paar keer gestart in het Z en valt me tot nu toe alles mee, letten wel echt meer op oprichting heb ik het idee.
Yvank succes, hopelijk bij beide een positieve uitslag!
Ik ga vandaag eens een keertje lessen bij een andere instructrice, ik had een aantal ponydekens waar ik niks mee deed en zij juist zocht, dus kunnen ruilen voor les, prima deal lijkt me. Waarschijnlijk altijd weer nieuwe tips om mee aan de slag te gaan.