Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hopen dat het gauw weer goed is. Michelle77 schreef:Ik heb zowaar ook al paar dagen heel fijn gereden (al had ie gisteren vrij en vandaag een buitenritje gemaakt)
Morgen weer rustig opbouwen richting selecties volgende week.
Ik heb sinds kort een soort van sponsor (Mijn instructrice werkt in een bar. Zij heeft van haar baas een mooie set gekregen, wedstrijddekje, wedstrijddeken en jas, met sponsoring erop. Die bar heeft sinds kort ook een terras. Ik had aangegeven als oproep/in geval van nood dat wel leuk te vinden. Dus zodra de vergunning rond was werd ik al gebeldEven kennisgemaakt en wat afspraken gemaakt. Na het weekend appte mijn instr me of ik al op stal was, ze had een leuk klusje
of ik even 3 zomerjasjes (voor haar, nog iemand en ook voor mijzelf) wilde uitzoeken als sponsoring. Oh en ook maar gelijk een wedstrijddekje
Maar was nog een lange zoektocht naar wat we alledrie leuk vonden qua model, kwaliteit etc en ook nog normale prijs. Eergisteren kwamen er 3 opties op de app, daarvan is deze het geworden. Wel een toepasselijke kleur nu
Het was niet mijn 1e keuze, maar ben er toch erg blij mee! Vooral echt een heel fijn jasje. Goede kwaliteit, kan nu als zomerjas op frisse dagen, van de winter over mijn vesten heen en ook zelfs over mijn wedstrijdjasje voor tijdens het losrijden. Komende week wordt alles bedrukt zodat het klaar is voor volgende week tijdens de selecties.
Wel echt leuk
Tsplendid schreef:Melissa; UFO mag vandaag mee en Guess is gisteren nog mee geweest.
Gisteren middag met Guess dus, ze vond het volgens mij wel wat vreemd om na een dag weer mee te moeten. Had eerste proef dezelfde jury als dinsdag de eerste proef, dingen die nu beter gingen ook duidelijk een punt meer dat was wel even leuk vergelijken. Had daar 185. Tweede proef ging minder maar daar toch nog precies 180
. En uiteindelijk in de eerste ook nog een 6e prijs mee kunnen nemen!
LdJ schreef:Mag ik me hier ook melden? Ik hoop eind juli/begin augustus mijn tweede M1 wedstrijd te starten. Begin van dit jaar ook geprobeerd, maar het juryhokje was zo verschrikkelijk eng plus nog wat spanningsfoutjes dat we die maar snel vergeten zijn. Begin en eind maart heeft hij twee behandelingen van een cranio sacraal therapeut gehad waardoor wij die tijd hebben kunnen rijden. Daarbij kwam dat mijn zadel niet goed lag, dus ook opzoek moeten gaan naar een goede zadelpasser. Nu is er een zadel besteld wat als het goed is over een week of 5 geleverd wordt. Kortom, ik kan niet wachten om weer te gaan trainen!
Oja, paspoortje;
Ik (Laura) start als 'volwassene' met mijn C pony tussen de paarden. Het betreft een sectie B welsh pony, Chester. Onwijs lieve en leergierige ponyHij is vanaf april 2012 onder het zadel, daarna zijn we in relatief korte tijd (lees; weinig proeven) door het B, L1 en L2 gevlogen
Stoer zeg, m et een pony'tje tussen de paarden!vonneke schreef:Lekker weekend Melissa!
Ik weeeeeeer zadeltroubles.... Man wat een ellende. Nu is mijn zadel weer weg om recht te maken. Kussens zaten er scheef onder. Gho wat gek dat het zo schoof...
Nu rijd ik met zadel stalgenootje maar die ligt ook niet top.
Ik gok erop dat de wedstrijd van volgende week een no go wordt.
Hopen dat het snel weer allemaal goed en passend is dan!TessJazz schreef:Mn laarzen zijn eindelijk binnen!!!
fotos!
de hele set
Zo'n set zou ik ook wel willen! Staat echt super, dat wit op je zwartje! En die laarzen
Echt heeeel gaaf!!
Tsplendid schreef:Laura welkom!
vonneke; jij had een Custom toch? Vind ze erg mooi en lijken me ook wel wat met dat monoflap en die ''blokken'' maar de wacht tijd en ervaringen zouden mij toch tegen houden denk ik. (niet dat ik een nieuwe nodig heb hoor, meer uit nieuwgierigheid) Echt balen als je iets met zadel hebt.. Ufo heeft ook een scheef zadel, eigenaresse word maar niet terug gebelt door het bedrijf..

melissa_93 schreef:Laura welkom. Gaaf dat je met een C pony tussen de paarden start.
Balen van je zadel. Erg vervelend. Welke gaat de nieuwe worden?
LoveMickey schreef:Welkom Laura! Ben wel benieuwd naar foto's nu, hahahStoer zeg, m et een pony'tje tussen de paarden!
)