[HK]M1 debuut; wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: M1 debuut; wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 22:24

Lekker weekend Melissa!

Ik weeeeeeer zadeltroubles.... Man wat een ellende. Nu is mijn zadel weer weg om recht te maken. Kussens zaten er scheef onder. Gho wat gek dat het zo schoof...
Nu rijd ik met zadel stalgenootje maar die ligt ook niet top.

Ik gok erop dat de wedstrijd van volgende week een no go wordt.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 22:31

oh nee wat balen vonneke. Ellende met die zadels ;( Hopen dat het gauw weer goed is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 22:32

Ik hoop het ook. Zal wel goed komen maar wel klote zo.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:00

Mn laarzen zijn eindelijk binnen!!!

edit;

fotos!

Afbeelding

de hele set

Afbeelding

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 09:35

Vonneke wat balen van je zadel, en die is al zeer prijzig. Dan zou je toch verwachten dat het dan goed is.
Tessjazz, gave laarzen! ik ben nog niet helemaal weg van je hoofdstel. Heb je ook een betere foto?

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 10:27

nu even niet.. tis een rossner croco wit

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:08

Michelle77 schreef:
Ik heb zowaar ook al paar dagen heel fijn gereden (al had ie gisteren vrij en vandaag een buitenritje gemaakt)
Morgen weer rustig opbouwen richting selecties volgende week.

Ik heb sinds kort een soort van sponsor (Mijn instructrice werkt in een bar. Zij heeft van haar baas een mooie set gekregen, wedstrijddekje, wedstrijddeken en jas, met sponsoring erop. Die bar heeft sinds kort ook een terras. Ik had aangegeven als oproep/in geval van nood dat wel leuk te vinden. Dus zodra de vergunning rond was werd ik al gebeld :+ Even kennisgemaakt en wat afspraken gemaakt. Na het weekend appte mijn instr me of ik al op stal was, ze had een leuk klusje :+ of ik even 3 zomerjasjes (voor haar, nog iemand en ook voor mijzelf) wilde uitzoeken als sponsoring. Oh en ook maar gelijk een wedstrijddekje _O- Maar was nog een lange zoektocht naar wat we alledrie leuk vonden qua model, kwaliteit etc en ook nog normale prijs. Eergisteren kwamen er 3 opties op de app, daarvan is deze het geworden. Wel een toepasselijke kleur nu _O- Het was niet mijn 1e keuze, maar ben er toch erg blij mee! Vooral echt een heel fijn jasje. Goede kwaliteit, kan nu als zomerjas op frisse dagen, van de winter over mijn vesten heen en ook zelfs over mijn wedstrijdjasje voor tijdens het losrijden. Komende week wordt alles bedrukt zodat het klaar is voor volgende week tijdens de selecties.
Wel echt leuk :+

Vind het altijd zo gaaf, die sponsordingen! Leuk jasje ook, alleen die kleur.... Ik haaaaaat oranje :') :')

Tsplendid schreef:
Melissa; UFO mag vandaag mee en Guess is gisteren nog mee geweest :D.

Gisteren middag met Guess dus, ze vond het volgens mij wel wat vreemd om na een dag weer mee te moeten := . Had eerste proef dezelfde jury als dinsdag de eerste proef, dingen die nu beter gingen ook duidelijk een punt meer dat was wel even leuk vergelijken. Had daar 185. Tweede proef ging minder maar daar toch nog precies 180 :P. En uiteindelijk in de eerste ook nog een 6e prijs mee kunnen nemen!

Nette punten hoor! *D

LdJ schreef:
Mag ik me hier ook melden? Ik hoop eind juli/begin augustus mijn tweede M1 wedstrijd te starten. Begin van dit jaar ook geprobeerd, maar het juryhokje was zo verschrikkelijk eng plus nog wat spanningsfoutjes dat we die maar snel vergeten zijn. Begin en eind maart heeft hij twee behandelingen van een cranio sacraal therapeut gehad waardoor wij die tijd hebben kunnen rijden. Daarbij kwam dat mijn zadel niet goed lag, dus ook opzoek moeten gaan naar een goede zadelpasser. Nu is er een zadel besteld wat als het goed is over een week of 5 geleverd wordt. Kortom, ik kan niet wachten om weer te gaan trainen!
Oja, paspoortje :) ;
Ik (Laura) start als 'volwassene' met mijn C pony tussen de paarden. Het betreft een sectie B welsh pony, Chester. Onwijs lieve en leergierige pony :D Hij is vanaf april 2012 onder het zadel, daarna zijn we in relatief korte tijd (lees; weinig proeven) door het B, L1 en L2 gevlogen :o

Welkom Laura! Ben wel benieuwd naar foto's nu, hahah :D Stoer zeg, m et een pony'tje tussen de paarden!

vonneke schreef:
Lekker weekend Melissa!

Ik weeeeeeer zadeltroubles.... Man wat een ellende. Nu is mijn zadel weer weg om recht te maken. Kussens zaten er scheef onder. Gho wat gek dat het zo schoof...
Nu rijd ik met zadel stalgenootje maar die ligt ook niet top.

Ik gok erop dat de wedstrijd van volgende week een no go wordt.

Balen zeg!! :( Hopen dat het snel weer allemaal goed en passend is dan!

TessJazz schreef:
Mn laarzen zijn eindelijk binnen!!!

fotos!

de hele set

WAUUUUW :~ :~ :~ Zo'n set zou ik ook wel willen! Staat echt super, dat wit op je zwartje! En die laarzen _/-\o_ Echt heeeel gaaf!!

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:12

Sorry dat ik zo'n tijd niet online ben geweest! Ontzettend druk met school gehad en met sharon en de handelspaardjes. Maar gelukkig heb ik weer een beetje tijd! Wel een heel druk weekend voor de boeg.
Vanavond heb ik de laatste carrouselwedtrijd van het seizoen en daarnaast rijd ik vanavond nog een pas de deux en een viertal. En morgen selecties voor de Utrechtse kampioenschappen! Heel druk, maar heb er wel veel zin in *D
Sharon gaat deze hele week al ontzettend fijn. Ik merk echt dat de osteopaat haar heeft behandeld en dat ze ijzers heeft. Ze loopt een stuk ruimer en is weer lekker los :D
Ben benieuwd hoe ze morgen loopt, maar als ze zo loopt zoals deze week ben ik heel tevreden :)

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:55

succes lovemicky, klinkt als een druk weekend. :)

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 13:42

Dankjewel lovemickey! &succes!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:07

Laura welkom!

vonneke; jij had een Custom toch? Vind ze erg mooi en lijken me ook wel wat met dat monoflap en die ''blokken'' maar de wacht tijd en ervaringen zouden mij toch tegen houden denk ik. (niet dat ik een nieuwe nodig heb hoor, meer uit nieuwgierigheid) Echt balen als je iets met zadel hebt.. Ufo heeft ook een scheef zadel, eigenaresse word maar niet terug gebelt door het bedrijf..

Tess; erg gaaf je laarzen!

Succes lovemickey!

Ook nog even vertellen dat ik gisteren toch Ufo nog heb kunnen starten op de Almelose Ruiterdagen en onze eerste 2 puntjes heb gehaald in het M2 voor de 2e keer :D

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:24

Tsplendid schreef:
Laura welkom!

vonneke; jij had een Custom toch? Vind ze erg mooi en lijken me ook wel wat met dat monoflap en die ''blokken'' maar de wacht tijd en ervaringen zouden mij toch tegen houden denk ik. (niet dat ik een nieuwe nodig heb hoor, meer uit nieuwgierigheid) Echt balen als je iets met zadel hebt.. Ufo heeft ook een scheef zadel, eigenaresse word maar niet terug gebelt door het bedrijf..

Ik heb ook een Custom. In augustus alweer een jaar en ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Ik heb geen enkel probleem gehad met mijn zadel, het lag vanaf het eerste moment prima en ligt nog steeds super. Ik heb geen monoflap, gewoon 2 zweetbladen. De wachttijd was vorig jaar een stuk korter en ik heb het idee dat er de laatste tijd veel fouten worden gemaakt.......

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 21:57

Ja nou inderdaad die verhalen hoor ik dus ook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 23:22

Ik heb mono. Ideaal, zo fijn.

Ik wel wat problemen maar wordt keurig opgelost!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 23:55

Tess gave laarzen! Vind het hoofdstel wel echt to much :o
Hoop dat mijn laarzen aankomende week binnenkomen.

Joelle klinkt als een leuk en druk weekend! Succes morgen

Gwenn balen dat Ufo's zadel ook scheef ligt.. Wel merk ligt erop?

Hier op moment gelukkig geen zadelproblemen meer, don loopt nu ongeveer een half jaar onder de passier compact, en wat een verschil. toevallig komt volgende week de zadelmaker voor de nacontrole.

Vandaag dagje wezen winkelen in Utrecht, was leuk en goed geslaagd :)
zou morgen buitenritje maken maar dat gaat niet door, stalgenootje is vandaag aardig hard van het paard gevallen. en ga nog niet alleen met haar naar buiten. Nog maar even uitstellen.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 00:57

Dankjewel ik ben ook erg blij met mijn laarzen!
mn hoofdstel word binnenkort aangepast kwa kleur:)

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 10:37

Erg gave laarzen Tess.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 10:40

Dankjewel :)

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 10:41

Je laarzen zijn echt super gaaf. Nu nog een mooi zwart hoofdstel zonder al te veel tierelantijnen. Haar hoofd is al mooi genoeg :D

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 10:43

haha! dan wel een bruin hoofdstel :D
ik heb alles bruin hihi!
dit hoofdstel word overgespoten,
we kochten express een 2e hands croco hoofdstel omdat het ook in mijn laarzen zit,
de kleur van het croco word de kleur van de boven kant in mijn laarzen
en de riempjes de kleur van het donkerste bruin, en misschien nog een paar witte accenten :D

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 13:58

ik ben erg benieuwd naar het resultaat, klinkt nu al als een gaaf setje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 15:05

Ben benieuwd of dat gaat gaat het overspuiten.

Super toffe laarzen.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 20:52

Melissa; Een Anatomi.ca Oc.tant, ben er ook niet zo heel erg fan van, zit erg lekker en comfortabel dat wel maar ken er meer met zo'n zadel en vind die ook niet bijzonder goed liggen.

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:50

Poosje afwezig geweest hier :+

Ik ben dit weekend ook op wedstrijd geweest.
Weer 2 winstpunten erbij (191 & 185 ) en 2 keer een tweede prijs.
In de training beginnen we een beetje met de simpele en vliegende wissels.
Ook hebben we vandaag voor de 2e keer geappuyeerd :P
Ze kent het allemaal nog niet maar pakt alles heel leuk op :)
Voor de liefhebbers heb ik een filmpje van de training.

Mooie laarzen (!) tess maar ik ben niet zo'n fan van je hoofdstel...

Zadels zijn gewoon rotdingen..
Heb ook een poosje er mee lopen klooien doordat ze enorm begon te groeien qua spiermassa.
Heb nu een albion zadel, HEERLIJK <3

Gefeliciteerd Tsplendid met je winstpunten!

Lovemickey hoe is het gegaan vandaag?

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:32

Aller eerst, wat leuk hier mee te mogen kletsen :D
melissa_93 schreef:
Laura welkom. Gaaf dat je met een C pony tussen de paarden start.
Balen van je zadel. Erg vervelend. Welke gaat de nieuwe worden?

Er is nu een Thorowgood cob besteld voor ons. Dus nu duimen dat ze een beetje doorwerken daar in Engeland. Schijnt dat ze achterstand hebben en ik dus nog 5 weken vanaf deze week moet wachten..

LoveMickey schreef:
Welkom Laura! Ben wel benieuwd naar foto's nu, hahah :D Stoer zeg, m et een pony'tje tussen de paarden!

Dit is wel al een foto van vorig jaar en niet super duidelijk, maar ik heb vrij weinig foto's. Hier in engelse optoming (4e x met S&T gereden op show :o )
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=387615970&key=HCQXEA4W (De foto direct wilde die niet pakken..?)

Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten! :)