Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urielle schreef:Precies, en omgekeerd kan het ook. Mijn merrie was al meerdere keren op de trailer mee geweest en kreeg ik alleen niet geladen, met een longe achter haar kont stapte ze er zo op, op haar dooie akkertje. Op een gegeven moment moest ik alleen laden, dus ik een longe aan het halster, over de voorstang terug naar achteren, om haar kont en kon ik er haar zo opdrukken. Normaal werkt dat als een tierelier en ik heb zo heel veel paarden leren alleen geladen te worden. Maar wat deed trutje, die stond met haar voorbenen op de klep en deed haar hoofd opzij tegen de (buiten)zijkant van de trailer. Dan kan je haar er nooit opzetten op die manier.
Toen heb ik een keer de lijn aangehaald dat ze met haar hoofd echt een keer goed hard tegen de zijkant van de trailer gingToen ging haar hoofd gelijk naar binnen de trailer in, lijn om haar kont en ze stapte erop. Nu stapt ze sindsdien gewoon braaf met alleen het halstertouwtje achter me aan de klep op, maar dat was ook een actie waarvan ik blij was dat ik geen publiek had
Ik denk dat genoeg mensen met hun mening klaar gezeten hadden.