Unleash schreef:Dames, even een vraag voor de zekerheid.
Voor de online proeven had ik nog niet officieel gestart. Nu heb ik 4 wp in de B door de online proefjes. Betekend dit dat ik nog maar 1 proefje kan rijden (5 wp in totaal) en dat het dan voor mij geen zin meer heeft om online te starten?
Ik dacht ergens anders gelezen te hebben dat ik 8 online wp mocht halen en 2 moest op reguliere wedstrijd.
Nee, je kunt gewoon doorstarten in de B t/m L2.
Aanvulling: nu inderdaad tot ZZ-licht, maar als er weer meetmomenten/wedstrijden mogelijk zijn gaat het volgende gelden (dus die 5 winstpunten voor B t/m L2 waar je waarschijnlijk over gelezen hebt).
Blijft paardrijden.nl bestaan ook na corona?
Paardrijden.nl blijft ook bestaan als er weer officiële wedstrijden gereden mogen worden. Wel zullen dan de voorwaarden worden aangepast. Zodra er weer reguliere wedstrijden worden georganiseerd blijft het online laten beoordelen van proeven voor winstpunten mogelijk tot en met de klasse L2. Wil je promoveren naar een hogere klasse, dan moet je altijd minimaal vijf winstpunten op een reguliere wedstrijd hebben behaald. Dit geldt zowel voor de klasse B, L1 als L2. Ook zal hierbij zichtbaar zijn welke winstpunten online zijn behaald en welke winstpunten op een fysieke wedstrijd. Zodra reguliere wedstrijden weer mogen van de overheid, zullen wij ook meer informatie geven over de deelname voorwaarden van paardrijden.nl.
Wanneer er weer meetmomenten en/of wedstrijden mogelijk zijn stopt de mogelijkheid voor online paardrijden voor de klassen M1 t/m ZZ-Licht.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 20-02-21 11:22, in het totaal 5 keer bewerkt