[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 18:17

Ghostattack schreef:
Leuk PrimaDonna! Ben benieuwd :)
Shelly21, succes!

Ik sta voor nu ingeschreven op 6 en 7 mei, 2 dagen 2x B. We maken er gelijk maar een intens debuut van _O-

[ [url=m/fVlypO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZKcmmP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/X8bAtu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/swTaM3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo gaan we ook wel eens door de baan :')

Mooie foto's en gewoon kilometers maken inderdaad! Wie weet durf je de galop aan.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 18:55

linn1502 schreef:
Hoi Hoi,

mag ik mij ook melden? Ik ben bezig met het aanvragen van mijn startkaart. Rij een bijna 5 jarige ruin. Net een jaartje onder het zadel. Het inrijden/ Doorrijden was nogal een puntje. Maar sinds 2 maanden lijkt het kwartje te vallen en loopt hij erg lekker.

Hee ja tuurlijk ! Gezellig :)
Leuk! Fijn dat ie het begint te snappen. Heb je een foto ?

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 18:56

Ghostattack schreef:
Shelly21, succes!

Ik sta voor nu ingeschreven op 6 en 7 mei, 2 dagen 2x B. We maken er gelijk maar een intens debuut van _O-

Hahaha, living on the edge :Y)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 19:09

Shelly21 schreef:
Goede verhalen allemaal hier! Allemaal B debuut gepland super zeg!

Ik heb 26 maart nog B en dan heb ik zojuist mijn L1 debuut ingeschreven 26 april. Dus we hebben nog even om te oefenen!

Spannend!
Op naar je L1 debuut! :)

Ghostattack schreef:
Shelly21, succes!

[ [url=m/fVlypO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZKcmmP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/X8bAtu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/swTaM3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo gaan we ook wel eens door de baan :')

Hahahaha jij denkt inderdaad; hoppa we gaan ervoor! Nou eigenlijk alleen maar goed toch. Kunnen jullie beiden wennen en kijken hoe het gaat! :)
Je hebt haar fijn aan het lopen op de 2de foto! Succes verder!

linn1502 schreef:
Hoi Hoi,

mag ik mij ook melden? Ik ben bezig met het aanvragen van mijn startkaart. Rij een bijna 5 jarige ruin. Net een jaartje onder het zadel. Het inrijden/ Doorrijden was nogal een puntje. Maar sinds 2 maanden lijkt het kwartje te vallen en loopt hij erg lekker.

Maar natuurlijk! :)
Stel jezelf en je paard even voor! :)
Fijn dat hij het sinds 2 maanden begint te snappen, kan je lekker ergens naartoe gaan rijden!

Yevrah

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 19:28

Morgen L1 debuut, wish me luck! :=

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 23:05

Succes Harvey!
Ik ga een dagje eerder dan jullie de 25ste!
Barokke wedstrijd dus ben benieuwd.
Morgen naar vreemd terrein, reuze nieuwschierig of ze zich nu wèl een beetje kan gedragen!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 13:30

Wedstrijd ging heel slecht. Ook niet met miley kunnen rijden helaas dus met men zus der pony. Ik zet het verhaal liever hier niet op bokt dus als je het wilt weten stuur ik wel even een pb;)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 14:28

Succes Harvey! +:)+
Geloof in jezelf! Dan komt het goed :)

Pien; Succes op het vreemde terrein! Ik wilde ook nog graag voor de 26ste maar gaat hem niet meer worden. Dus mijn debuut zal voor het eerst vreemd terrein zijn met Don. Ze is vorig jaar 1x op vreemd terrein geweest met een meisje en toen was ze wel braaf.

Roosjenat; Wat balen dat je hem niet met Miley hebt kunnen rijden en uiteindelijk met de pony van je zus in de soep is gelopen! Snel vergeten en door naar de volgende :)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 14:33

Ik heb vanochtend les gehad en Don begon wat bokkerig en kijkerig. Was na paar rondjes weer over en daarna fijn gereden :)
Het bokken kwam doordat ze bomen aan het snoeien waren verderop en dat is natuurlijk een rot geluid. Vond dat ze nog braaf rond liep!

Heb ook meteen met mijn nieuwe laarzen voor de wedstrijden gereden. Was even wennen maar zaten lekker :)
Afbeelding
Twijfel of ik mijn sporenbandjes zo hou of dat ik bruin doe. Mijn instructrice vind het wel iets hebben zo vanwege de zwarte zool en beugel. Hoe langer ik er naar kijken hoe mooier ik het ook vind.
Jullie? :o
Heb wel bruine bandjes maar zijn de kleur bruin van mijn zadel en dat vind ik denk lelijk :=

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 16:36

Meiden, wie van jullie heeft proef B6 al gereden?
Die ga ik rijden maar naar mijn idee zit er een fout in de proef. Kan dit kloppen?
Bij nummer 17 staat; C afwenden en dan A rechterhand.
Vervolgens moet je bij nummer 18 K X M van hand veranderen..
Maar dan kom ik bij F uit...
Toevallig mensen die dit ook hebben gezien?
Naar mijn idee moet het A linkerhand zijn want daarna kan je meteen van hand veranderen bij K....

Of ben ik nu dom.... :oo

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 16:50

PrimaDonna_ schreef:
Meiden, wie van jullie heeft proef B6 al gereden?
Die ga ik rijden maar naar mijn idee zit er een fout in de proef. Kan dit kloppen?
Bij nummer 17 staat; C afwenden en dan A rechterhand.
Vervolgens moet je bij nummer 18 K X M van hand veranderen..
Maar dan kom ik bij F uit...
Toevallig mensen die dit ook hebben gezien?
Naar mijn idee moet het A linkerhand zijn want daarna kan je meteen van hand veranderen bij K....

Of ben ik nu dom.... :oo

Ik denk dat je bak verkeerd om is want de K zit wel rechts naast de A. De proef klopt dus :=

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 16:56

:') :\ _O- :=
Dussssssss heb mijn plattegrond gewoon verkeerd gedaan.... hoe dan _O- want alles klopte tot daar....

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 16:58

Ik had net mijn proevenboekje erbij gepakt met proef en plattegrond en ik zag ff niet wat je bedoelde _O-

In de B heb je soms wel hele stukken tussen oefeningen in. Dacht dat het misschien zoiets was :P

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:14

Hahaha nee dat begrijp ik goed Charlotte! Ik had de plattegrond gewoon verkeerd getekend. Koekoek! Was er even niet helemaal bij denk ik _O-

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:38

Roosjenat, jammer dat je wedstrijd niet goed is gegaan. Was het de eerste keer?

Harvey, hoe is je L1 debuut gegaan? Ik mag morgen :D Heb echt geen idee hoe we het gaan doen.

GA, leuk leuk leuk *\o/* Heel veel succes alvast! Je rijfoto's buiten de laatste om, zien er netjes uit :) Fijn dat het met zadel weer goed ging.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:41

Charlotte446 schreef:
Roosjenat, jammer dat je wedstrijd niet goed is gegaan. Was het de eerste keer?

Harvey, hoe is je L1 debuut gegaan? Ik mag morgen :D Heb echt geen idee hoe we het gaan doen.

GA, leuk leuk leuk *\o/* Heel veel succes alvast! Je rijfoto's buiten de laatste om, zien er netjes uit :) Fijn dat het met zadel weer goed ging.

Met miley zou het de 6 de keer zijn. Met misty haar 2de keer!

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 18:24

Nou, haha ik ben dus Linda. 23 jaar oud en rij een springpaard van ruim 4 jaar. Nu net een jaar onder het zadel. Hij heet Bertus (haha, kan er ook niks aan doen )

Afbeelding
Dit was de eerste x dat hij het terrein af ging. Wat was ik trots! Hij vond het zelf, tja heul spannend haha

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 20:36

Woehoe! Een winstpunt in de L1! Hij had spanning (altijd in deze ring) dus net 180 maar hey ik ben L1 + 1!!!!

Oa een 6,5 op wijken en een 7 op aanspringen in galop en volte 12-15 meter. Trots. Afbeelding

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 20:39

Eindelijk heb ik beeld van mijn nieuwe leasepaard...

Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Dit was na de les nog ff snel opgepakt om te laten filmen :')

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:08

Harvey1 schreef:
Woehoe! Een winstpunt in de L1! Hij had spanning (altijd in deze ring) dus net 180 maar hey ik ben L1 + 1!!!!

Oa een 6,5 op wijken en een 7 op aanspringen in galop en volte 12-15 meter. Trots. [ [url=m/B1BFBH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteerd!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:08

ynskek schreef:
Eindelijk heb ik beeld van mijn nieuwe leasepaard...

Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Dit was na de les nog ff snel opgepakt om te laten filmen :')

[ Video ]

Ziet er leuk uit!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:11

Opgegeven voor 2 april , ben benieuwd. Is 1.5 km maar we gaan wel met de trailer want wat er vandaag is gebeurd hoeft niet Nog een keer :+

Hopelijk wel een beter jury dan vandaag want heb minpunten gekregen omdat ik geen sperriem om had gedaan..

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:19

Harvey1 schreef:

Oa een 6,5 op wijken en een 7 op aanspringen in galop en volte 12-15 meter. Trots. [ [url=m/B1BFBH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw goed gedaan!

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:34

Balen Roosjenat! Ik stuur je ff een pb.

Goedzo Harvey!!!! Top gedaan.
Leuk filmpje ynskek!

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 23:38

Goed Harvey!! Das een fijn debuut. :D

Mijn clinic vrijdagavond was erg leuk! We gingen meer achteruit als vooruit maar uiteindelijk fijne rondjes kunnen draven (galop hebben we even gelaten wat het is) dus ik ben erg trots op onze eerste keer vreemd terrein! :) Ze kreeg de grote vuurdoop wat betreft de omgeving: witte hekjes en letters met bloemen erop, speakers waarmee de clinic werd gegeven, wapperende dingen aan het hek, een eng juryhokje etc etc. Maar al met al was ze erg braaf!

Afbeelding
Afbeelding