Wij hebben vandaag les van Dinja van Liere gehad! Wat kan zij fijn lesgeven zeg! Lekker veel huiswerk mee en weer verder oefenen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Het eerste wat ik vroeg wad of dat ze het wel zeker wist.

leeneliefje schreef:weet iemand hoe je de lijst van alle uitslagen kan vinden via startlijsten.nl?
Er staat al wel 'uitslag bekend' of iets, maar kan niks vinden
SusanH schreef:Kaitlyn: wat een goede punten! Gefeliciteerd met je prijs![]()
wennie19: dat is toch netjes voor een debuut? De kop is eraf.
Mariskaa3 schreef:o dat is minder hopelijk valt het meewendy gefeliciteerd met je punten!
Utixo sterkte!
Sorrel en ik liggen er waarschijnlijk uit, het is even afwachten. Afgelopen week is de fysio langsgeweest. de bedoeling was even nakijken en waar het nodig was losmaken helaas kwam er naar voren dat hij zeer waarschijnlijk iets heeft aan z'n linkerachterbeen mogelijk iets van artrose, het zit in vedergeval in zijn gewricht. Nu de komende twee weken even rustig aan doen maar wel bewegen en vooral rechtuit in stap en draf. Daarna moet ik weer een filmpje maken aan de longeerlijn en dan kijken hoe of wat.
Er is een mogelijkheid dat hij raar heeft gedaan in het land, maar zeer waarschijnlijk is het wat anders. Dus het is even afwachten hoe de komende tijd verloopt...
Utixo schreef:gefeliciteerd met je zwangerschapHoge punten allemaal! Hier is mijn wedstrijd voor zondag afgelast, ik probeer even of ik ergens tussen kam komen.
Vanochtend was heftig, gelukkig is hij heel rustig gegaan. Nog heftiger is dat mijn andere hond niet met stress om kan gaan, en vanavond een epilepsie insult kreeg. Snel naar de dierenarts, gelukkig met een sisser afgelopen, arm beest.
Ben ook nog eens zwanger en morgen de eerste echo, is wel erg stressvol zo allemaal, ik hoop zo dat het goed zit.
IwanLuver schreef:Hoi allemaal ik lees al een tijdje mee, maar ik vind dat ik nu mag mee praten omdat 23 april mijn eerste B dressuur wedstrijd staat gepland.
Ik ga starten met mijn 4,5 jarige merrie Gadget v. Uphill
Spannend hoor![]()
Sommige dingen zijn echt goed bevestigd en andere dingen gaan nog wat wisselend. Maar we gaan voor de ervaring en we hebben lol
vickiva schreef:WelkomHoi allemaal! Ik zag dit topic voorbij komen en dacht; Heee! Ik heb ook mijn debuut in de B gemaakt afgelopen week! Een nieuwe start met een nieuw paardje![]()
M'n wedstrijd was in Kaatsheuvel bij de Kegelaer. Ze was súper braaf, maar ook heel erg heet. Opzich ook niet raar, aangezien ze al een jaar niet van het terrein af is geweest. Ondanks er zeker verbeterpuntjes waren ga ik weer flink lessen en hopelijk gaat het dan de volgende keer weer wat beter!
23 april staat de 2e wedstrijd gepland in Hulten. Meer mensen die daar toevallig heen gaan?
Anniekkkk schreef:gefeliciteerd184 en 187 net..Viel me niet tegen in het natte knollen weiland. Was nogal bang dat ze begon te glijden, dus reed dr een beetje teveel terug...maar was voor mij voor het eerst op gras! Dus tevreden
_Marjolein schreef:welkomHoi!
Zou ik mij hier mogen melden in dit topic?
In maart ons onderlinge B-debuut gemaakt, wat veel beter ging dan ik verwacht had, dus het begint te kriebelen om voor het echie te gaan starten
lovemario schreef:Welkomhallo allemaal! ik kom ook binnenvallen haha. ik heb zaterdag mijn wedstrijdbebuut! pff zoo spannend..
leeneliefje schreef:super gefeliciteerdIk heb m'n debuut gehad en t ging echt boven verwachting goed!! Ben 2de en 3de geworden ! En alweer twee winstpunten rijker met 183.5 en 191 punten. Azrael heeft zich voorbeeldig gedragen en totaal niet gespannen of heet, echt top. Ben erg blij dus! 1 mei de volgende
[ [url=m/bzGIzX.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JFbhWu.png]Afbeelding[/url] ]
Utixo schreef:goed hoor gefeliciteerdWat leuk!
Hier een druk dagje. Had een High Tea van mijn vereniging, voor de vrijwilligers. Die wilde ik niet missen, maar qua tijd kwam het niet uit.
Toen besloten om maar een uurtje te gaan, als ik dan zou zorgen dat alles klaar stond ging ik het net redden allemaal.
Ik moest om 17.07u starten, wilde er dus 16.45u opzitten, dit is allemaal net goed gekomen. Alleen jammer dat er voor de proeven 7 minuten gerekend wordt, en ze veel sneller afgelopen zijn. Dus had 2 rondjes losgegallopeerd, en toen de ring in voor ons L2 debuut. Eerste proefje was een rondje losrijden dus, 2e proefje voor het echie.
Komt de prijsuitreiking, zijn wel de 2e proef gewoon 1e met 207.5 punt. Het eerste wat ik vroeg wad of dat ze het wel zeker wist.
Eerste proef 184.5 punt. Is best een leuk debuut. Morgen weer, is een competitie.
rebecc1994 schreef:gefeliciteerdGefeliciteerd allemaal met de behaalde punten!
Gaaf wil, zo'n les! Zou ik ook nog wel eens willen
Ik heb vandaag ook weer wedstrijd gereden en 2 winst gehaald met 190,5 en 186,5!
Sanne96 schreef:gefeliciteerd en wat grappig dat jij ook in het roze startWow, vandaag weer op wedstrijd en de eerste keer dat ik de nieuwe proeven reed. Eerste proef onwijs fijn maar iets langzaam gereden. 2e proef ging veel minder. Maar onze 1e winstpunt is binnen. 180 en 172
[ [url=m/IwrJQe.png]Afbeelding[/url] ]
_Lois_ schreef:allebei van harte gefeliciteerdMizsz_Kitty schreef:Sanne gefeliciteerd! Nu kan je gaan springen!
Hee delen wij dezelfde verjaardag?
Ik heb altijd geroepen dat ik niet op wedstrijd wilde, maar intussen hebben we er drie impulswedstrijdjes op zitten en ik vind het stiekem toch wel heel leuk