[HK] B-debuut in 2016

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wil94

Re: [HK] B-debuut in 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 18:46

Mooi debuut Leeneliefje.

Wij hebben vandaag les van Dinja van Liere gehad! Wat kan zij fijn lesgeven zeg! Lekker veel huiswerk mee en weer verder oefenen.Afbeelding

Naat3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 18:51

Wauw! Goed hoor!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 19:06

Wat gaaf wil! Dat zou ik ook wel willen. Had je iets gewonnen? Of gewoon een les genomen!?

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 19:26

Was een eenmalige clinic die hier in de buurt was, daar kon je je tegen betaling opgeven.

Mariskaa3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 19:38

gaaf hoor!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:04

Wat leuk!

Hier een druk dagje. Had een High Tea van mijn vereniging, voor de vrijwilligers. Die wilde ik niet missen, maar qua tijd kwam het niet uit.
Toen besloten om maar een uurtje te gaan, als ik dan zou zorgen dat alles klaar stond ging ik het net redden allemaal.
Ik moest om 17.07u starten, wilde er dus 16.45u opzitten, dit is allemaal net goed gekomen. Alleen jammer dat er voor de proeven 7 minuten gerekend wordt, en ze veel sneller afgelopen zijn. Dus had 2 rondjes losgegallopeerd, en toen de ring in voor ons L2 debuut. Eerste proefje was een rondje losrijden dus, 2e proefje voor het echie.
Komt de prijsuitreiking, zijn wel de 2e proef gewoon 1e met 207.5 punt 8)7 . Het eerste wat ik vroeg wad of dat ze het wel zeker wist.
Eerste proef 184.5 punt. Is best een leuk debuut. Morgen weer, is een competitie.

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:18

Zo, dat zijn nog eens punten zeg!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:22

Ik ben ook nog steeds een beetje beduusd. Knappe merrie.

Morgen maar eens wat moois uitzoeken met de waardebon :)

rebecc1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:40

Gefeliciteerd allemaal met de behaalde punten!

Gaaf wil, zo'n les! Zou ik ook nog wel eens willen

Ik heb vandaag ook weer wedstrijd gereden en 2 winst gehaald met 190,5 en 186,5!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:44

Je ziet toch wel veel dat er halve punten gegeven worden!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 21:16

Wat zijn we lekker bezig allemaal!!

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 21:23

Wow, vandaag weer op wedstrijd en de eerste keer dat ik de nieuwe proeven reed. Eerste proef onwijs fijn maar iets langzaam gereden. 2e proef ging veel minder. Maar onze 1e winstpunt is binnen. 180 en 172

Afbeelding

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 21:39

lekker he, zo'n wp, toch een bevestiging. Ik zei ook nog zo tegen mezelf, niet uit gaan van winstpunten. hahah.

Start je in 't roze? gaaf :))

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 21:46

weet iemand hoe je de lijst van alle uitslagen kan vinden via startlijsten.nl?
Er staat al wel 'uitslag bekend' of iets, maar kan niks vinden

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 21:54

ik start inderdaad in het roze, met springen roze dekje erbij. Heb ook een blauwe en een zwarte outfit maar dit is echt mijn favoriet!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 21:57

Ik zat ff in je profiel te spieken, maar dat dekje met de engelse vlag is ook gaaf zeg! :D
waar heb je die van?

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 22:19

Leeneliefje, wat bedoel je precies? De uitslagen opzoeken werkt in feite hetzelfde als startlijsten opzoeken. Alleen in plaats van "zoek startlijst", druk je nu op "uitslagen". Kan soms wel even duren voor het erop staat.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 00:33

Top alle winstpunten! :D

Ziet er super uit op die foto's leeneliefje!

Mooi de eerste punt binnen Sanne :D

Ik mag vanmiddag (zondag) weer, gisteren ging rijden erg lekker dus heb er vertrouwen in :D
Hoop in totaal 3 punten te rijden, als me dat volgende week weer lukt kan k door naar de L1 :Y)

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 00:34

leeneliefje schreef:
weet iemand hoe je de lijst van alle uitslagen kan vinden via startlijsten.nl?
Er staat al wel 'uitslag bekend' of iets, maar kan niks vinden

Ik zoek vaak op de plaats waar ik gestart heb
Moet zeggen dat ze het er bij mijn eigen vereniging lang niet altijd op zetten, en als het gebeurt pas ergens in de week na de wedstrijd :P

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 01:13

Sanne gefeliciteerd! Nu kan je gaan springen!

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 09:00

leeneliefje schreef:
Ik zat ff in je profiel te spieken, maar dat dekje met de engelse vlag is ook gaaf zeg! :D
waar heb je die van?

Dat dekje is van John whitaker. Ik heb hem gehad dus geen idee waar hij te koop is

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 09:22

Mizsz_Kitty schreef:

Hee delen wij dezelfde verjaardag? 8-)

wennie19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 09:51

SusanH schreef:
Kaitlyn: wat een goede punten! Gefeliciteerd met je prijs :)

wennie19: dat is toch netjes voor een debuut? De kop is eraf.

Ja zeker ben er ook erg tevreden mee
Mariskaa3 schreef:
wendy gefeliciteerd met je punten!

Utixo sterkte!

Sorrel en ik liggen er waarschijnlijk uit, het is even afwachten. Afgelopen week is de fysio langsgeweest. de bedoeling was even nakijken en waar het nodig was losmaken helaas kwam er naar voren dat hij zeer waarschijnlijk iets heeft aan z'n linkerachterbeen mogelijk iets van artrose, het zit in vedergeval in zijn gewricht. Nu de komende twee weken even rustig aan doen maar wel bewegen en vooral rechtuit in stap en draf. Daarna moet ik weer een filmpje maken aan de longeerlijn en dan kijken hoe of wat.

Er is een mogelijkheid dat hij raar heeft gedaan in het land, maar zeer waarschijnlijk is het wat anders. Dus het is even afwachten hoe de komende tijd verloopt...
o dat is minder hopelijk valt het mee
Utixo schreef:
Hoge punten allemaal! Hier is mijn wedstrijd voor zondag afgelast, ik probeer even of ik ergens tussen kam komen.

Vanochtend was heftig, gelukkig is hij heel rustig gegaan. Nog heftiger is dat mijn andere hond niet met stress om kan gaan, en vanavond een epilepsie insult kreeg. Snel naar de dierenarts, gelukkig met een sisser afgelopen, arm beest.

Ben ook nog eens zwanger en morgen de eerste echo, is wel erg stressvol zo allemaal, ik hoop zo dat het goed zit.
gefeliciteerd met je zwangerschap
IwanLuver schreef:
Hoi allemaal ik lees al een tijdje mee, maar ik vind dat ik nu mag mee praten omdat 23 april mijn eerste B dressuur wedstrijd staat gepland.

Ik ga starten met mijn 4,5 jarige merrie Gadget v. Uphill

Spannend hoor :=

Sommige dingen zijn echt goed bevestigd en andere dingen gaan nog wat wisselend. Maar we gaan voor de ervaring en we hebben lol :D

Welkom succes alvast
vickiva schreef:
Hoi allemaal! Ik zag dit topic voorbij komen en dacht; Heee! Ik heb ook mijn debuut in de B gemaakt afgelopen week! Een nieuwe start met een nieuw paardje *\o/*

M'n wedstrijd was in Kaatsheuvel bij de Kegelaer. Ze was súper braaf, maar ook heel erg heet. Opzich ook niet raar, aangezien ze al een jaar niet van het terrein af is geweest. Ondanks er zeker verbeterpuntjes waren ga ik weer flink lessen en hopelijk gaat het dan de volgende keer weer wat beter!

23 april staat de 2e wedstrijd gepland in Hulten. Meer mensen die daar toevallig heen gaan? :)
Welkom
Anniekkkk schreef:
184 en 187 net.. *\o/* Viel me niet tegen in het natte knollen weiland. Was nogal bang dat ze begon te glijden, dus reed dr een beetje teveel terug...maar was voor mij voor het eerst op gras! Dus tevreden *D
gefeliciteerd
_Marjolein schreef:
Hoi!
Zou ik mij hier mogen melden in dit topic?
In maart ons onderlinge B-debuut gemaakt, wat veel beter ging dan ik verwacht had, dus het begint te kriebelen om voor het echie te gaan starten :))
welkom
lovemario schreef:
hallo allemaal! ik kom ook binnenvallen haha. ik heb zaterdag mijn wedstrijdbebuut! pff zoo spannend..
Welkom
leeneliefje schreef:
Ik heb m'n debuut gehad en t ging echt boven verwachting goed!! Ben 2de en 3de geworden ! En alweer twee winstpunten rijker met 183.5 en 191 punten. Azrael heeft zich voorbeeldig gedragen en totaal niet gespannen of heet, echt top. Ben erg blij dus! 1 mei de volgende

[ [url=m/bzGIzX.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JFbhWu.png]Afbeelding[/url] ]
super gefeliciteerd
Utixo schreef:
Wat leuk!

Hier een druk dagje. Had een High Tea van mijn vereniging, voor de vrijwilligers. Die wilde ik niet missen, maar qua tijd kwam het niet uit.
Toen besloten om maar een uurtje te gaan, als ik dan zou zorgen dat alles klaar stond ging ik het net redden allemaal.
Ik moest om 17.07u starten, wilde er dus 16.45u opzitten, dit is allemaal net goed gekomen. Alleen jammer dat er voor de proeven 7 minuten gerekend wordt, en ze veel sneller afgelopen zijn. Dus had 2 rondjes losgegallopeerd, en toen de ring in voor ons L2 debuut. Eerste proefje was een rondje losrijden dus, 2e proefje voor het echie.
Komt de prijsuitreiking, zijn wel de 2e proef gewoon 1e met 207.5 punt 8)7 . Het eerste wat ik vroeg wad of dat ze het wel zeker wist.
Eerste proef 184.5 punt. Is best een leuk debuut. Morgen weer, is een competitie.
goed hoor gefeliciteerd
rebecc1994 schreef:
Gefeliciteerd allemaal met de behaalde punten!

Gaaf wil, zo'n les! Zou ik ook nog wel eens willen

Ik heb vandaag ook weer wedstrijd gereden en 2 winst gehaald met 190,5 en 186,5!
gefeliciteerd
Sanne96 schreef:
Wow, vandaag weer op wedstrijd en de eerste keer dat ik de nieuwe proeven reed. Eerste proef onwijs fijn maar iets langzaam gereden. 2e proef ging veel minder. Maar onze 1e winstpunt is binnen. 180 en 172

[ [url=m/IwrJQe.png]Afbeelding[/url] ]
gefeliciteerd en wat grappig dat jij ook in het roze start :D
_Lois_ schreef:
Mizsz_Kitty schreef:

Hee delen wij dezelfde verjaardag? 8-)
allebei van harte gefeliciteerd

Ik mag volgende week en de 24ste weer kijken of ze het dan wat minder eng vindt. En sinds gisteren mijn eigen trailer echt super blij mee
Afbeelding

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 09:59

Mag ik me hier ook melden? Als mijnKNHS het weer doet ga ik een startpas aanvragen en dan waarschijnlijk 1 mei m'n officiële B-debuut maken met m'n haflinger Rianne! :D Ik heb altijd geroepen dat ik niet op wedstrijd wilde, maar intussen hebben we er drie impulswedstrijdjes op zitten en ik vind het stiekem toch wel heel leuk :')
Mijn doel is vooral nog om meer ontspanning te krijgen op wedstrijd, ze word snel druk in haar koppie en het lukt ons nog niet helemaal om dan de rust te pakken in de proef. Maar ik weet zeker dat dat met kilometers maken goed gaat komen :)

wennie19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 10:15

Welkom