[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 19:47

aniek_joefy schreef:
Dan zou ik het gewoon proberen hoor!

Ik heb het gedaan!

Zaterdag starten we voor het eerst indoor :+

het was 'perongeluk' ook nog een selectie wedstrijd.

Wijziging: Leuk Oneandonly!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 19:52

Oeeh spannend! Succes :D

lina1998

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:11

spannend! succes!
Hier de 19de weer wedstrijd en ach de kop is eraf dus lekker door rijden nu :P

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:59

lina1998 schreef:
spannend! succes!
Hier de 19de weer wedstrijd en ach de kop is eraf dus lekker door rijden nu :P

Dat is mijn verjaardag dus ik hoop dat 't geluk brengt :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:59

Haha, Raymond had afgelopen zaterdag pas een enthousiaste bui. Bijna verticaal bokken, rennen en gekke sprongen maken :') Geweldig om die ouwe reus zo lekker fris te zien (als ik er naast ben dan), vind het best wel wat hebben als hij zo'n frisse blik heeft. Hij mag van mij met longeren ook best wel een vreugdebokje geven hoor dan is ie lekker enthousiast en dat maakt me gewoon vrolijk! Weet iemand van jullie welke ik van de onderstaande foto's op canvas zou doen? Wil er het liefst twee maar das een beetje te veel van het goede denk ik! :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze frisse blik is wat mij toch zoowww verliefd maakt <3
Afbeelding

Edit; fix van foto

De kwaliteit is ene beetje slecht op boktx)

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 14:00

Ik vind de eerste van Raymond het mooist geen idee waarom net hoor :+

Komt wel weer goed Kaat! :(:) Ambi wordt nu gereden door een meisje die hem gaat verkopen, zij heeft hem vroeger ook al gereden, loopt stage op een stal waar ik wedstrijden reed en heeft geen eigen rijpaard (wel veulens) en zij doet het er super mee! Buono loopt verbazend genoeg nu niet mank dus daar rijd ik af en toe mee en een nieuw paard komt er waarschijnlijk wel :D

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 18:48

Bedankt Aniek en Lina!!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 20:28

IlBuono schreef:
Ik vind de eerste van Raymond het mooist geen idee waarom net hoor :+

Komt wel weer goed Kaat! :(:) Ambi wordt nu gereden door een meisje die hem gaat verkopen, zij heeft hem vroeger ook al gereden, loopt stage op een stal waar ik wedstrijden reed en heeft geen eigen rijpaard (wel veulens) en zij doet het er super mee! Buono loopt verbazend genoeg nu niet mank dus daar rijd ik af en toe mee en een nieuw paard komt er waarschijnlijk wel :D

nja :( en oh dat is goed! :D dus je bent op zoek nu dn naar een nieuw paard? of nog niet? :D
vandaag Amigo voor de eerste keer weer alleen gereden :d
dat vrolijkte me wel wat op! Het gaat eigenlijk heel erg goed! veel beter dan voor mijn operatie :o
Alleen het verruim en verzamel knopje is even zoek :p
dat verzamelen/verkorten dan vooral in galop
maar dat zal ook wel weer teugkomen allemaal!
Hij is natuurlijk ook el wat spieren kwijt want zo intensief rijden is natuurlijk niet hezelfde dan longeren en 1x/ week eens worden gereden.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:03

Raymond wilt met verzamelen nog vaak terugvallen. Hij moet leren dat ik achter kan aansporen en ik voor vasthoud zonder dat het tempo echt veranderd, maar hij zijn achterhand meer gebruikt.

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 16:08

Ha officieel niet maar ga na de examens toch al eentje testen die heel leuk leek & kijk toch al rond hoor :o Buono heeft altijd heel veel moeite gehad met verzamelen dus snap dat Amigo er na enkele weken wat moeite mee heeft. Buono had hetzelfde probleem als Raymond en dat heeft lang geduurd maar voor de moment kan hij nog steeds verzamelen zonder training 8-)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 19:02

Vanmiddag lekker in het zonnetje gereden met mijn mannetje op een weiland van 20 bij 40. Die middendraf van hem echt <3.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 23:59

Ja dat verzamelen hee haha :P
Hij loopt wel erg fijn mort ik zeggen
Beter als voor mijn operatie :o
Vandaag even losgereden en een paar pasjes verzamelen in galop geprobeerd wat wel beter ging als de keer daarvoor! :D
Morgen een dagje rust, wil em niet forceren. En mezelf ook niet :')
Je weet meteen weer welke spieren je gebruikt bij paardrijden ...

Binnenkort weer wedstrijdjes :D

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:01

IlBuono schreef:
Ha officieel niet maar ga na de examens toch al eentje testen die heel leuk leek & kijk toch al rond hoor :o Buono heeft altijd heel veel moeite gehad met verzamelen dus snap dat Amigo er na enkele weken wat moeite mee heeft. Buono had hetzelfde probleem als Raymond en dat heeft lang geduurd maar voor de moment kan hij nog steeds verzamelen zonder training 8-)

Hihi dat rondkijken is wel leuk hee :D hopelijk vind je dit keer wel het juiste paard! :D :j
En dan kom ik je binnenkort misschien wel eens tegen op wedstrijd

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 15:49

Ik ga morgen ook weer eens met buono rijden en dan de rest van het weekend 10 paarden beweging geven :') pony's aan de longe en de grote manegepaarden onder het zadel :D
Waarschijnlijk wel Kaat! Kijk er al naar uit :D

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 18:16

Zo 10 paarden je hebt het druk :)

Ik heb heel veel zin in de wedstrijd van zaterdagavond *\o/*

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 18:45

Vandaag had ik geen zin om iets te doen :+ . Was laat thuis en wilde grondwerk doen maar was erg moe dus toch maar niet gedaan. Wel mijn shet haar staart uitgekamd en wauw wat een bos :o . Heb haar haren ingevlochten en laat haar zo een tijdje staan kijken of ze wat minder klit. Ze heeft ontzettend veel haren en het is zo zwaar voor haar dat ze haar staart niet omhoog krijgt bij het mesten.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:04

Vrijdag en zaterdag rijd ik mee in de kunstrolschaatsen kerstshow van ZRCL dus dan even geen paarden.

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:54

Leuk Iris! Komt goed die wedstrijd ;) T zijn de manegepaarden waar ik mee lesgeef hoor. De manege sluit dit weekend en om woensdag geen stuiterponys te hebben mogen ze lekker bij mij zich uitleven :+ zijn er ook 4 bij die gewoon aan de longe gaan want shetlander is niet zo mijn formaat :')

Leuk die show! Lisanne is d'r staart dan ook lang of echt gewoon heel dik?

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:08

IlBuono schreef:
Leuk Iris! Komt goed die wedstrijd ;) T zijn de manegepaarden waar ik mee lesgeef hoor. De manege sluit dit weekend en om woensdag geen stuiterponys te hebben mogen ze lekker bij mij zich uitleven :+ zijn er ook 4 bij die gewoon aan de longe gaan want shetlander is niet zo mijn formaat :')

Super leuk Isaline! Lekker druk met 10 :')

AlwaysH schreef:
Vrijdag en zaterdag rijd ik mee in de kunstrolschaatsen kerstshow van ZRCL dus dan even geen paarden.

Leuk! Succes :D

OneAndOnlyx schreef:
Vandaag had ik geen zin om iets te doen :+ . Was laat thuis en wilde grondwerk doen maar was erg moe dus toch maar niet gedaan. Wel mijn shet haar staart uitgekamd en wauw wat een bos :o . Heb haar haren ingevlochten en laat haar zo een tijdje staan kijken of ze wat minder klit. Ze heeft ontzettend veel haren en het is zo zwaar voor haar dat ze haar staart niet omhoog krijgt bij het mesten.

Goed bezig :)

Iris965 schreef:
Zo 10 paarden je hebt het druk :)

Ik heb heel veel zin in de wedstrijd van zaterdagavond *\o/*

Komt vast helemaal goed! Succes!

x_Kaat_x schreef:
Ja dat verzamelen hee haha :P
Hij loopt wel erg fijn mort ik zeggen
Beter als voor mijn operatie :o
Vandaag even losgereden en een paar pasjes verzamelen in galop geprobeerd wat wel beter ging als de keer daarvoor! :D
Morgen een dagje rust, wil em niet forceren. En mezelf ook niet :')
Je weet meteen weer welke spieren je gebruikt bij paardrijden ...

Binnenkort weer wedstrijdjes :D

Super dat hij goed loopt!

OneAndOnlyx schreef:
Vanmiddag lekker in het zonnetje gereden met mijn mannetje op een weiland van 20 bij 40. Die middendraf van hem echt <3.

Leuk! :)

AlwaysH schreef:
Haha, Raymond had afgelopen zaterdag pas een enthousiaste bui. Bijna verticaal bokken, rennen en gekke sprongen maken :') Geweldig om die ouwe reus zo lekker fris te zien (als ik er naast ben dan), vind het best wel wat hebben als hij zo'n frisse blik heeft. Hij mag van mij met longeren ook best wel een vreugdebokje geven hoor dan is ie lekker enthousiast en dat maakt me gewoon vrolijk! Weet iemand van jullie welke ik van de onderstaande foto's op canvas zou doen? Wil er het liefst twee maar das een beetje te veel van het goede denk ik! :=

[ [url=m/IL41qd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TWd5G4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Lz2SaJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze frisse blik is wat mij toch zoowww verliefd maakt <3
[ [url=m/FIthMb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit; fix van foto

De kwaliteit is ene beetje slecht op boktx)

Ik zeg ook de eerste!

Zo :')
Hier gaat alles goed! Nu flink druk in de examenweek. De pony's doen het allebei goed! Lekker doortrainen en 9 en 10 januari pas weer wedstrijd, ook de laatste selectiewedstrijd dus wordt nog spannend! Daarna kijken wanneer ik m'n debuten ga plannen :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:57

IlBuono schreef:

Best wel lang maar vooral enorm dik met veel haar. Kon de helft na het uitkammen ook weggooien maar alsnog had ze een enorme bos haar aan d'r kont hangen haha. Ze schuurt haar staart wel soms dus een vriendin van me maar even vragen om haar sweet itch. Ook voor mijn andere shet want die gaat ook weer krabben.

Wat onwijs gaaf dat je 10 paarden mag rijden! Maar wel vermoeiend haha.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 22:24

IlBuono schreef:
Ik ga morgen ook weer eens met buono rijden en dan de rest van het weekend 10 paarden beweging geven :') pony's aan de longe en de grote manegepaarden onder het zadel :D
Waarschijnlijk wel Kaat! Kijk er al naar uit :D

jaaaaa *\o/* :):)
wel in een ander niveau wss al dan niet maarja :') kun jijn knollie eens in RL zien :D

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 22:29

Wonen júllie heel dichtbij elkaar dan? :)

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 22:40

Eigenlijk staat Ambi nu trouwens in M&M Kaat :D Hij loopt de 20ste daar ook wedstrijd ;) en Goh ik denk zo'n 40 minuutjes ongeveer. Maar rijden wel zelfde regio 8-)

Voor iedereen die denkt dat die 10 paarden vermoeiend is, het zijn manegepaarden dus niet echt fel mee doortrainenen en verdeel ze over 2 dagen. Volgend weekend wordt veeel vermoeiender met denk ik zo'n 12 lessen geven :7

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 22:42

Ohh wat leuk!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 23:01

IlBuono schreef:
Eigenlijk staat Ambi nu trouwens in M&M Kaat :D Hij loopt de 20ste daar ook wedstrijd ;) en Goh ik denk zo'n 40 minuutjes ongeveer. Maar rijden wel zelfde regio 8-)

Voor iedereen die denkt dat die 10 paarden vermoeiend is, het zijn manegepaarden dus niet echt fel mee doortrainenen en verdeel ze over 2 dagen. Volgend weekend wordt veeel vermoeiender met denk ik zo'n 12 lessen geven :7

ooooh echt? :D Dan moet ik eens gaan speiken an :o
20 december?
Ik start terug in januari met wedstrijden :D :j
De Kr wintercompetitie's en de m&m cups :j