[HK]M1 debuut; wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:49

josje4 schreef:
Dat kan zeker Els! Baie verzet zich tegen een stompe spoor, wordt ze heel nukkig en traag. Met een stomp wieltje loopt ze erg fijn zonder zich te ergeren aan mn been.

Ik heb vanmiddag een lekker buitenritje gemaakt.
Was bij ons op stal een 3daagse clinic dus echt zin om te rijden had ik niet :P
[ Video ]
Ik ga deze zomer met baie een paar dagen naar zee.
Weet iemand een leuk adresje?

Netjes Tess!

Ben benieuwd hoe ze dinsdag loopt Mickey!
Meestal lopen ze niet heel anders met ijzers :P

Meestal lopen ze juist anders, omdat er meer gewicht aan hun voeten zit. De meeste krijgen daardoor meer knieactie, dus ik ben heeeel benieuwd naar haar uitgestrekte draf die normaal al heel goed is, al ze ik het zelf hahaha

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:45

Ik ben vanmiddag flauwgevallen op school, dus morgen rijden wordt hem niet denk ik ;( En ik wil zo graag :(

Michelle77

Re: M1 debuut; wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:14

Jij ook al? Ik werd zaterdag ochtend wakker van een harde klap. Was vriendje flauw gevallen... Die lag bewusteloos op de grond in de slaapkamer. 2 tanden eruit... Aangezien hij het vaker heeft is die nu eindelijk eens naar de dokter gegaan.
Vandaag eindelijk weer eens fijn gereden nadat hij al 2 weken stug en strak was. Hopelijk hiermee nu een goede lijn door kunnen zetten.

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:39

Ik was ook al nummer 37 die ziek naar huis ging van school, dus het heerst een beetje denk ik...

Wel super dat je zo fijn gereden hebt *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:51

Beterschap!!

Ik vandaag op wedstrijd geweest. Vos ging fijn! Sb is nog niet je van het maar dat komt wel.

Twee keer gewonnen!!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:59

gefeliciteerd!

ik moet binnenkort echt bloed laten prikken denk ik ..
ik ben heel erg moe de laatste tijd.
me klieren op gezet.
last van me keel,
en erge hoofdpijn..
maar voorlopig moet ik nog 4 weken naar school dat betekent nog 8x stage en nog 8x school hihi.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 23:05

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 07:31

Gefeliciteerd Vonneke! *D

Vervelend Tess, een keer bloed laten prikken lijkt me een goed idee dan! :(:)

Ga nu je topic kijken Ultim0o! Internationaal, echt gaaf! *D

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:20

Updateje: gisteravond een fijne les gehad, zonder sporen. Ook mijn instructrice zei dat het leek alsof de rem er ineens af is. Vanmiddag na mijn werk nog ff een zak granenmix ophalen en dan lekker verder trainen zo. Komend weekend moet ik werken dus geen concours, maar het weekend daarna staan er 2 op de kalender dus kunnen we aan de bak en kijken of dit alles effect heeft op de impuls.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:21

Beterschap Joelle

Gefeliciteerd Vonneke! scheelt dat het maar 2 oefningen zijn van de 30 :P
Hoeveel pt had je?

Tess dat klinkt niet goed..

Gaaf Ultimo, ga zo je topic kijken

Caro fijn dat het leek alsof de rem er was. Hopn dat dit zo voortzet!

Vanavond fijn kunnen rijden in de clubles. oa bezig geweest met travers en keertwendingen, we snappen het steeds beter

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:09

Goede resultaten komen er weer voorbij en wat mindere dingen..

Hier heel druk dus niet echt tijd gehad om bij te houden hier sorry dames!

Gisteren nog wel in Almelo gestart, losrijden ging erg fijn proeven werd ze moe en hield t een beetje op, vooral de galop onderdelen zijn dan echt niet goed genoeg. 179 en 183 en 2x net er buiten dus nog niet slecht gereden!

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:36

Ah netjes hoor! Vind jouw paarden trouwens wel echt heel gaaf! *D

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:40

Toch netjes gereden gwenn!
Kan Ufo vrijdag weer mee?

Vanavond priveles gehad. Ging fijn :) Ze werd wel even heel boos toen ze van stap naar galop gesloten moest blijven maar verder echt fijn. Blij mee :D

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:53

LoveMickey; Haha dankje :D!

Melissa; Twijfel geval nog, als het morgen echt weg is gaat ie vrijdag mee en anders op naar de volgende keer. Fijne les gehad dus, top :D!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:40

Hopen dat Ufo toch mee kan! Mag guess ook nog een keer deze week?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:17

Dat is nog niet eens verkeerd inderdaad! Morgen ga je weer toch?

Fijn dat het goed ging Melissa!

Ik heb zowaar ook al paar dagen heel fijn gereden (al had ie gisteren vrij en vandaag een buitenritje gemaakt)
Morgen weer rustig opbouwen richting selecties volgende week.

Ik heb sinds kort een soort van sponsor (Mijn instructrice werkt in een bar. Zij heeft van haar baas een mooie set gekregen, wedstrijddekje, wedstrijddeken en jas, met sponsoring erop. Die bar heeft sinds kort ook een terras. Ik had aangegeven als oproep/in geval van nood dat wel leuk te vinden. Dus zodra de vergunning rond was werd ik al gebeld :+ Even kennisgemaakt en wat afspraken gemaakt. Na het weekend appte mijn instr me of ik al op stal was, ze had een leuk klusje :+ of ik even 3 zomerjasjes (voor haar, nog iemand en ook voor mijzelf) wilde uitzoeken als sponsoring. Oh en ook maar gelijk een wedstrijddekje _O- Maar was nog een lange zoektocht naar wat we alledrie leuk vonden qua model, kwaliteit etc en ook nog normale prijs. Eergisteren kwamen er 3 opties op de app, daarvan is deze het geworden. Wel een toepasselijke kleur nu _O- Het was niet mijn 1e keuze, maar ben er toch erg blij mee! Vooral echt een heel fijn jasje. Goede kwaliteit, kan nu als zomerjas op frisse dagen, van de winter over mijn vesten heen en ook zelfs over mijn wedstrijdjasje voor tijdens het losrijden. Komende week wordt alles bedrukt zodat het klaar is voor volgende week tijdens de selecties.
Wel echt leuk :+
Afbeelding

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:02

Melissa; UFO mag vandaag mee en Guess is gisteren nog mee geweest :D.

Gisteren middag met Guess dus, ze vond het volgens mij wel wat vreemd om na een dag weer mee te moeten := . Had eerste proef dezelfde jury als dinsdag de eerste proef, dingen die nu beter gingen ook duidelijk een punt meer dat was wel even leuk vergelijken. Had daar 185. Tweede proef ging minder maar daar toch nog precies 180 :P. En uiteindelijk in de eerste ook nog een 6e prijs mee kunnen nemen!

Michelle; haha goeie supporter!

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:27

Mag ik me hier ook melden? Ik hoop eind juli/begin augustus mijn tweede M1 wedstrijd te starten. Begin van dit jaar ook geprobeerd, maar het juryhokje was zo verschrikkelijk eng plus nog wat spanningsfoutjes dat we die maar snel vergeten zijn. Begin en eind maart heeft hij twee behandelingen van een cranio sacraal therapeut gehad waardoor wij die tijd hebben kunnen rijden. Daarbij kwam dat mijn zadel niet goed lag, dus ook opzoek moeten gaan naar een goede zadelpasser. Nu is er een zadel besteld wat als het goed is over een week of 5 geleverd wordt. Kortom, ik kan niet wachten om weer te gaan trainen!
Oja, paspoortje :) ;
Ik (Laura) start als 'volwassene' met mijn C pony tussen de paarden. Het betreft een sectie B welsh pony, Chester. Onwijs lieve en leergierige pony :D Hij is vanaf april 2012 onder het zadel, daarna zijn we in relatief korte tijd (lees; weinig proeven) door het B, L1 en L2 gevlogen :o

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:55

Hoi Laura :D

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:21

Hee Leonie! Hoe is het met jou inmiddels? Goed aan het herstellen?

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:42

Ja gaat de goede kant op. Normale bezigheden zijn geen probleem meer. Alleen paardrijden en werken is nog pittig

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:51

Je zit er dus al op? Vlot hoor! Hoewel ik van een kennis begreep dat je eigelijk vrij snel weer moe lopen ed. Die had zn bekken gebroken dacht ik.

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:07

Ja klopt bij een stabiele bekkenfractuur mag je meteen belasten. Dus dat scheelt.

Leuk hoor dat je weer gaat starten. Al iets in de planning staan? En wat voor zadel heb je besteld?

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:12

Dat is een geluk bij een ongeluk om dat zo te mogen zeggen!

Ik moet eens gaan kijken wat er rond die tijd allemaal te rijden is hier in de buurt. Ik heb een Thorowgood cob besteld. Dat leek het best te passen icm korte rug en mijn billen :o

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 22:21

Gwenn top gereden met guess :)

Laura welkom. Gaaf dat je met een C pony tussen de paarden start.
Balen van je zadel. Erg vervelend. Welke gaat de nieuwe worden?

don 2 daagjes vrij. Hard gewerkt afgelopen week en ga zelf morgen dagje winkelen. zondag als stalgenootje kan even naar buiten.