josje4 schreef:Dat kan zeker Els! Baie verzet zich tegen een stompe spoor, wordt ze heel nukkig en traag. Met een stomp wieltje loopt ze erg fijn zonder zich te ergeren aan mn been.
Ik heb vanmiddag een lekker buitenritje gemaakt.
Was bij ons op stal een 3daagse clinic dus echt zin om te rijden had ik niet
[ Video ]
Ik ga deze zomer met baie een paar dagen naar zee.
Weet iemand een leuk adresje?
Netjes Tess!
Ben benieuwd hoe ze dinsdag loopt Mickey!
Meestal lopen ze niet heel anders met ijzers
Meestal lopen ze juist anders, omdat er meer gewicht aan hun voeten zit. De meeste krijgen daardoor meer knieactie, dus ik ben heeeel benieuwd naar haar uitgestrekte draf die normaal al heel goed is, al ze ik het zelf hahaha

En ik wil zo graag

Ze werd wel even heel boos toen ze van stap naar galop gesloten moest blijven maar verder echt fijn. Blij mee
Even kennisgemaakt en wat afspraken gemaakt. Na het weekend appte mijn instr me of ik al op stal was, ze had een leuk klusje
Maar was nog een lange zoektocht naar wat we alledrie leuk vonden qua model, kwaliteit etc en ook nog normale prijs. Eergisteren kwamen er 3 opties op de app, daarvan is deze het geworden. Wel een toepasselijke kleur nu
. Had eerste proef dezelfde jury als dinsdag de eerste proef, dingen die nu beter gingen ook duidelijk een punt meer dat was wel even leuk vergelijken. Had daar 185. Tweede proef ging minder maar daar toch nog precies 180