Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jammer dat ze geen mogelijkheid hebben blijkbaar om het naar binnen te verplaatsen.
als de trailer toch ingepakt is kunnen we net zo goed beide dagen starten dacht ik
Moet morgen nog
Dus ik ben iedere dag aan het weken en hopen dat het anders weer snel uitkomt. Vreselijk om vriendje zo te zien

Getup schreef:Gefeliciteerd!Hier een super proef met 68.889% en een 1e plek in een rubriek van 21 . In België, dus gewoon lekker in haar eentje in de ring.
Hele mooie prijzen, een mooi navy kleurig mesh dekje en een statiedeken in precies de goede maat ( beestje heeft n ruglengte van 135 cm ). Als we al eens n deken winnen is ie meestal veel te groot.
Geloof , dat ik m'n paard kwijt ben
[ [url=m/ixcjDR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Meerdere 8en gekregen maar ook terechte 5en, 4en en een 3! Heel tevreden al met al! In de selectieproef 3e geworden
met 194,5 punten! Tweede proef 5e geworden met 198,5. 
maar er is ook wel weer enorm veel regen gevallen

Ergens wel heel blij mee, maar dat bolwerken in de proef is dan nog wat te lastig. Vond zelf in beide proeven het drafgedeelte best heel fijn gaan, 1e proef de 1e wissel nog wel oke en daarna de wissels leken er niet meer op, stapknopje was weg
Zeker geen goede proeven, maar wel blij met de fijne stukjes tussendoor. En de energie ben ik wel blij mee, nu dat nog onder controle zien te houden.
dat gaan we voorlopig niet doen hoor, maar wel blij mee!
. Lastig hé, die galop na de stap. * dribbel dribbel*