L_iek schreef:Vraag aan de juryleden hier. Zijn er veel combinaties zonder wedstrijd tenue? Twijfel wat ik zal doen in het kader van de maatregelen op mijn stal.
Het is een beetje om het even.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caritas schreef:PSvanLot schreef:Ik kreeg vanmiddag allemaal overschotten binnen. Proeven van half april! Ga ze maar snel beoordelen.
Och, dan heb je de 17e gereden en weet je nu nog niks en sommige proeven van de 30e zijn wél al beoordeeld. Iets in het systeem werkt nog niet optimaal dan.
Ik had heel naïef gedacht dat ze gewoon op volgorde van bestandsnaam worden uitgedeeld. Waarom moet je anders die specifieke notatie aanhouden? Op m'n werk doen we dat om makkelijk te kunnen sorteren.
PSvanLot schreef:Ik heb nu al een paar combinaties gehad die hebben hun digitale startpas uitgeprint en gefilmd. Dat is wel handig, doe ik iig de naam goed
L_iek schreef:Vraag aan de juryleden hier. Zijn er veel combinaties zonder wedstrijd tenue? Twijfel wat ik zal doen in het kader van de maatregelen op mijn stal.
PSvanLot schreef:Ik heb nu al een paar combinaties gehad die hebben hun digitale startpas uitgeprint en gefilmd. Dat is wel handig, doe ik iig de naam goed
Sanet schreef:Zijn er mensen die Z1 t/m ZZlicht rijden die overwegen om filmpjes in te sturen? Ondanks dat het dus Hc is?
Ik vind het zo gek dat je dan wel moet zoomen? Ik heb nog nooit een Z+ jury met een verrekijker gezien
Het maakt me opzich niet uit, maar is er dan een maximum wat je in mag zoomen? Of zover inzoomen dat alleen het paard nog maar in beeld is? Lijkt me erg lastig allemaal..
daffodil schreef:Hilli schreef:Wat suf! Ik denk toch dat dat niet helemaal klopt. Hopelijk kun je je woensdag gewoon inschrijven. Ik hoop zelf nog op een nieuwe datum de week na 28 mei.
No worries, de week erna komen er iets van 1500 plekken