Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:41

L_iek schreef:
Vraag aan de juryleden hier. Zijn er veel combinaties zonder wedstrijd tenue? Twijfel wat ik zal doen in het kader van de maatregelen op mijn stal.

Het is een beetje om het even.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:41

Caritas schreef:
PSvanLot schreef:
Ik kreeg vanmiddag allemaal overschotten binnen. Proeven van half april! Ga ze maar snel beoordelen.

Och, dan heb je de 17e gereden en weet je nu nog niks en sommige proeven van de 30e zijn wél al beoordeeld. Iets in het systeem werkt nog niet optimaal dan.
Ik had heel naïef gedacht dat ze gewoon op volgorde van bestandsnaam worden uitgedeeld. Waarom moet je anders die specifieke notatie aanhouden? Op m'n werk doen we dat om makkelijk te kunnen sorteren.

Ik kan niet zien wat er mis is gegaan, maar ze zullen vast wel op datum sortoren.

DreamGuide

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:44

De KNHS gaf bij mij aan dat sommige juryleden wat (te) laat zijn met het beoordelen. Ze zeiden dat zelf met de juryleden te gaan oplossen

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:55

Ben zelf jury tm m2 en heb me aangeboden bij de knhs, maar dat was niet nodig. Ze hebben voldoende juryleden gaven ze aan.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:56

Ik zie nu dat er bij het filmpje het er steeds onder staat wat er mis gegaan is.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:11

PSvanLot schreef:
Ik zie nu dat er bij het filmpje het er steeds onder staat wat er mis gegaan is.

Hahaha

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:29

roosje78 schreef:
Ben zelf jury tm m2 en heb me aangeboden bij de knhs, maar dat was niet nodig. Ze hebben voldoende juryleden gaven ze aan.

Mmm, jammer! Dan mag ik zeker niet voorlopig..

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:45

Ik heb nu al een paar combinaties gehad die hebben hun digitale startpas uitgeprint en gefilmd. Dat is wel handig, doe ik iig de naam goed ;)

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:48

PSvanLot schreef:
Ik heb nu al een paar combinaties gehad die hebben hun digitale startpas uitgeprint en gefilmd. Dat is wel handig, doe ik iig de naam goed ;)

Dat is ook een idee. Ik had het op een apart briefje geschreven en na het paspoort gefilmd. Achteraf maar goed ook, want dochter had met het opzeggen van het combinatienummer een cijfer verdraaid

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:50

L_iek schreef:
Vraag aan de juryleden hier. Zijn er veel combinaties zonder wedstrijd tenue? Twijfel wat ik zal doen in het kader van de maatregelen op mijn stal.

Geen jury, maar heb al best wat posts hier voor bij zien komen van mensen die alleen zelf netjes waren + wit dekje, niet geknot. Of wel geknot maar zelf geen wedstrijdkleding. Ook wel een redelijk aantal wel helemaal in tenue.

Ik had zelf wel geknot, wit dekje en wit shirt (wel donkere rijbroek). Vond in ieder geval wel dat ik beter te zien was door het wit. Maar had een 7 voor verzorging, dus die knotten ga ik de volgende keer denk ik achterwege laten :+

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:55

PSvanLot schreef:

Hahaha dat is idd wel zo fijn ja.

Ik was even benieuwd of alles op mijn protocol goed staat. Ik en mijn paard hebben niet eens een naam gekregen en ook de datum is niet aangepast (de 26e ipv 30e). Zo kan het dus ook :+

@edit: wat betreft wedstrijd kleding, ik had gwn een wit dekje opgedaan en m'n zomertenue. Verder niet ingevlochten. Ik denk dat het weinig uit maakt wat je doet, als het er maar een beetje netjes en verzorgd uit ziet.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:03

Ik moet zeggen dat ik netjes gekleed of in tenue met knotten het prettigst beoordelen vindt.

Net een D-L2 combinatie 225 pnt kunnen geven. Echt zo een enorm goede proef. Helaas ook weer een aantal zonder wp.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:11

Afbeelding
Wij gingen zo. Ik had alleen niet geknot. Dat redde ik niet met tijd.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:28

Hier ook niet geknot, verder wel in het net :j
Afbeelding
Afbeelding

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:38

Sanet schreef:
Zijn er mensen die Z1 t/m ZZlicht rijden die overwegen om filmpjes in te sturen? Ondanks dat het dus Hc is?

Ik vind het zo gek dat je dan wel moet zoomen? Ik heb nog nooit een Z+ jury met een verrekijker gezien :)
Het maakt me opzich niet uit, maar is er dan een maximum wat je in mag zoomen? Of zover inzoomen dat alleen het paard nog maar in beeld is? Lijkt me erg lastig allemaal..

Ik heb er over gedacht en ga het niet doen, ik hoef sowieso niet te rijden voor de winstpunten en ben een handigere proeven rijder zeg maar, ik hoef het niet te doen voor die ervaring.
Nog even getwijfeld een Zzl proefje te proberen voor de fun maar ik zie echt de meerwaarde niet.
Mijn pup moet kilometers maken in de ring op vreemd terrein dus dan kan ik maar beter gaan lessen bij de juf.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:42

roosje78 schreef:

O dat was niet wat ik hoorde!
Ik mailde gister om mij aan te melden en kreeg meteen mail terug met hoe ik mijn account moest activeren op de site.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:44

Queelens schreef:
Hier ook niet geknot, verder wel in het net :j
[ [url=m/Qv2WxU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AQcVaF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een tof jasje hebt jij zeg! Staat echt heel mooi bij de kleur van je paard.

Voor de beeldvorming, wij zijn gwn simpel zo gestart.

Afbeelding

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:58

Dat zijn nog eens punten PSvanLot leuk zulke combinaties er tussen.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 07:26

Iedereen gefeliciteerd met jullie punten. Zitten echt goede scores tussen :)

Wij hebben gisterenmiddag opnieuw een proefje opgenomen. Mijn pony is zowel thuis als op wedstrijd een gigantische spookzoeker en eigenlijk continu naar de bakrand aan het loeren. Thuis meestal niet echt een probleem, want hij doet niks, maar op wedstrijd natuurlijk niet heel handig. Deze vorm van proevenrijden is heel goed om daar bewuster/consequenter mee om te leren gaan. Hoop echt dat ik door thuis anders te leren rijden op wedstrijd ook op een andere manier ga rijden :)

Afbeelding
Ik vlecht ook niet, rijd in zomertenue.

elin2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 08:32

Nu gewoon alweer vol voor 28 mei. Waar zien jullie verschijnen als er weer een nieuw evenement geplaatst wordt?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 08:33

28 mei kan je je pas voor inschrijven vanaf 6 mei, 09:00.

elin2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 08:37

Hilli schreef:
28 mei kan je je pas voor inschrijven vanaf 6 mei, 09:00.

Oh dank je wel, ik dacht dat ook maar ik keek nu en er stond vol bij....... vandaar mijn verwarring!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 08:40

Wat suf! Ik denk toch dat dat niet helemaal klopt. Hopelijk kun je je woensdag gewoon inschrijven. Ik hoop zelf nog op een nieuwe datum de week na 28 mei.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 08:44

Hilli schreef:
Wat suf! Ik denk toch dat dat niet helemaal klopt. Hopelijk kun je je woensdag gewoon inschrijven. Ik hoop zelf nog op een nieuwe datum de week na 28 mei.

No worries, de week erna komen er iets van 1500 plekken

elin2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 08:47

daffodil schreef:
Hilli schreef:

No worries, de week erna komen er iets van 1500 plekken

Klinkt als heel veel, maar volgens mij gaan ook steeds meer mensen eraan mee doen omdat het zo “laag” drempelig is. Hoeveel plekken was het hiervoor? Ik heb volgende week voor het eerst een plekje kunnen bemachtigen . Ik ben erg benieuwd hoe het bevalt...