Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Hallo! Ik wil me hier komen melden. Ik roep al 2 jaar dat als ik een trailer heb, ik ook wil gaan starten. De trailer komt als het goed is dit weekeind (na ruim 2 jaar dus) dus nu ga ik me maar langzaam eens orienteren op hoe dat dan allemaal zit met die wedstrijden enzo... Ik heb nooit meer dan FNRS gestart en dat was altijd makkelijk want op de manege werd alles geregeld.
Ik weet niet of ik dit jaar al wil gaan starten, maar ik kom maar vast mee lezen en lerenIk ben nog niet eens ingeschreven bij de KNHS of een rijvereniging dus we moeten nog wel wat stapjes zetten haha
linda2008 schreef:Canon, oh zo frustrerend!! Hopelijk snel een betere match...
Dee_Es, aso gewoon![]()
gefeliciteerd!! Dik verdiend
![]()
Maaike, haha kan me voorstellen dat dat een vreemde gewaarwording was voor je paard. Ik kom ook vaak paarden tegen die mijn pony eng vindenals het kan blijf ik dan even rustig stappen zodat alle paarden haar even kunnen bekijken haha!
Wij mogen inderdaad vanavond weer. En ondanks dat ik écht zonder verwachtingen ga, steken de zenuwen toch weer de kop opzo’n lange break is nergens goed voor
haha! ik doe wel een verslagje na afloop
![]()
Jurdywonan, welkom(oke vanwege stress iets kortaf, ik maak het volgende keer weer goed haha)