terwijl het vrijdag koeler leek te worden en het een avondwedstrijd was, maarja niks aan te doen. Voorlopig geen beschikking over een lezer dus we zullen nog even geduld moeten hebben
 terwijl het vrijdag koeler leek te worden en het een avondwedstrijd was, maarja niks aan te doen. Voorlopig geen beschikking over een lezer dus we zullen nog even geduld moeten hebben  
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) dus nu ga ik me maar langzaam eens orienteren op hoe dat dan allemaal zit met die wedstrijden enzo... Ik heb nooit meer dan FNRS gestart en dat was altijd makkelijk want op de manege werd alles geregeld.
 ) dus nu ga ik me maar langzaam eens orienteren op hoe dat dan allemaal zit met die wedstrijden enzo... Ik heb nooit meer dan FNRS gestart en dat was altijd makkelijk want op de manege werd alles geregeld.  Ik ben nog niet eens ingeschreven bij de KNHS of een rijvereniging dus we moeten nog wel wat stapjes zetten haha
 Ik ben nog niet eens ingeschreven bij de KNHS of een rijvereniging dus we moeten nog wel wat stapjes zetten haha                                                         
Maartje_M schreef:Hallo! Ik wil me hier komen melden. Ik roep al 2 jaar dat als ik een trailer heb, ik ook wil gaan starten. De trailer komt als het goed is dit weekeind (na ruim 2 jaar dus) dus nu ga ik me maar langzaam eens orienteren op hoe dat dan allemaal zit met die wedstrijden enzo... Ik heb nooit meer dan FNRS gestart en dat was altijd makkelijk want op de manege werd alles geregeld.
Ik weet niet of ik dit jaar al wil gaan starten, maar ik kom maar vast mee lezen en lerenIk ben nog niet eens ingeschreven bij de KNHS of een rijvereniging dus we moeten nog wel wat stapjes zetten haha

jullie zijn een goed team en het ziet er zo keurig uit! Gauw door naar het M
 jullie zijn een goed team en het ziet er zo keurig uit! Gauw door naar het M  Gefeliciteerd nog en voor vandaag weer veel succes
 Gefeliciteerd nog en voor vandaag weer veel succes  

ik ben nu al mega zenuwachtig!! Voor het eerst weer op pad sinds de koliekoperatie (7 maanden).... en we hebben ook een mega dip gehad met rijden dus ik heb maar 1 doel; door de zenuwen niet weer in die dip raken !! Verder maakt het me allemaal even niks uit haha!
 ik ben nu al mega zenuwachtig!! Voor het eerst weer op pad sinds de koliekoperatie (7 maanden).... en we hebben ook een mega dip gehad met rijden dus ik heb maar 1 doel; door de zenuwen niet weer in die dip raken !! Verder maakt het me allemaal even niks uit haha!                                                         
 De 1e proef had ik 203,5punten en was ik ook 2e. Er liepen hele fijne paarden mee dus ben heel trots op mn htk-paard. Maandag heeft hij de hele dag geslapen, wilde niet echt grazen en had ook z'n hooi niet op dus zo'n wedstrijddag hakt er toch flink in ook al is hij heel braaf. Vandaag even hoofdjes leeg maken op de heide.
 De 1e proef had ik 203,5punten en was ik ook 2e. Er liepen hele fijne paarden mee dus ben heel trots op mn htk-paard. Maandag heeft hij de hele dag geslapen, wilde niet echt grazen en had ook z'n hooi niet op dus zo'n wedstrijddag hakt er toch flink in ook al is hij heel braaf. Vandaag even hoofdjes leeg maken op de heide.                                                         
 echt super knap! Wel jammer van de spanningen en storingen maar dan alsnog zo rond kunnen komen is echt onwijs knap hoor! Gefeliciteerd!
 echt super knap! Wel jammer van de spanningen en storingen maar dan alsnog zo rond kunnen komen is echt onwijs knap hoor! Gefeliciteerd!  
  het gaat alleen zo wisselend, dat hebben wij vanaf het begin al... de ene dag denk ik; zo kunnen we het L1 met gemak aan, en de volgende dag kan ik nog geen fatsoenlijke gebroken lijn rijden... Het is een beetje jongigheid en ze wil haar buikspieren niet zo goed aanspannen. Ze kan het wel weer, maar doet het liever niet en daardoor gaat de hele trucendoos soms open
 het gaat alleen zo wisselend, dat hebben wij vanaf het begin al... de ene dag denk ik; zo kunnen we het L1 met gemak aan, en de volgende dag kan ik nog geen fatsoenlijke gebroken lijn rijden... Het is een beetje jongigheid en ze wil haar buikspieren niet zo goed aanspannen. Ze kan het wel weer, maar doet het liever niet en daardoor gaat de hele trucendoos soms open  we merkte gister tijdens de les ook dat ik niet op tijd in kan komen met been, dat helpt natuurlijk niet. Dom gezegd kom ik er gewoon moeilijk bij (kleine pony
 we merkte gister tijdens de les ook dat ik niet op tijd in kan komen met been, dat helpt natuurlijk niet. Dom gezegd kom ik er gewoon moeilijk bij (kleine pony  haha) een spoortje zal een uitkomst kunnen zijn, maar ik vind mezelf daar niet goed genoeg voor dus kleine tweestrijd met mezelf nu
 haha) een spoortje zal een uitkomst kunnen zijn, maar ik vind mezelf daar niet goed genoeg voor dus kleine tweestrijd met mezelf nu  

zou idd met je juf overleggen qua sporen en er in de les mee beginnen.
 zou idd met je juf overleggen qua sporen en er in de les mee beginnen.                                                          
  Jemig!
 Jemig!

Ik mis het (wedstrijd)rijden en dingen kunnen doen samen wel heel erg. Op de nieuwe stal zijn er veel enthousiast en hebben we nu al een heel leuk clubje.
 Ik mis het (wedstrijd)rijden en dingen kunnen doen samen wel heel erg. Op de nieuwe stal zijn er veel enthousiast en hebben we nu al een heel leuk clubje.  Dat is wel supertof! Alle niveau's door elkaar en gewoon samen sparren en plezier hebben. Briljant heeft een vriendinnetje gevonden in een merrie op stal. We zijn er echtwel thuis nu. Echt heel fijn.
 Dat is wel supertof! Alle niveau's door elkaar en gewoon samen sparren en plezier hebben. Briljant heeft een vriendinnetje gevonden in een merrie op stal. We zijn er echtwel thuis nu. Echt heel fijn.  Ik ga binnenkort op pad met een stalgenootje die een klein paardje heeft staan waar ze zelf niet meer op kan. Ik ben niet de grootste dus we gaan kijken of dat klikt. Dan kan ik toch weer een beetje meedoen.
 Ik ga binnenkort op pad met een stalgenootje die een klein paardje heeft staan waar ze zelf niet meer op kan. Ik ben niet de grootste dus we gaan kijken of dat klikt. Dan kan ik toch weer een beetje meedoen.  hihi
 hihi                                                         
 en vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik weer voor het eerst op Blade ging stappen na zijn peesblessure
 en vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik weer voor het eerst op Blade ging stappen na zijn peesblessure   

supergaaf, gefeliciteerd!!
 supergaaf, gefeliciteerd!! dat had hij nog nooit gezien! Briljante reactie, hij moest echt even heel goed kijken. Een ander paard ging al aan de hobbel als reactie op die wapperende manen
 dat had hij nog nooit gezien! Briljante reactie, hij moest echt even heel goed kijken. Een ander paard ging al aan de hobbel als reactie op die wapperende manen 

gefeliciteerd!! Dik verdiend
  als het kan blijf ik dan even rustig stappen zodat alle paarden haar even kunnen bekijken haha!
 als het kan blijf ik dan even rustig stappen zodat alle paarden haar even kunnen bekijken haha!  zo’n lange break is nergens goed voor
 zo’n lange break is nergens goed voor  haha! ik doe wel een verslagje na afloop
 haha! ik doe wel een verslagje na afloop  
  (oke vanwege stress iets kortaf, ik maak het volgende keer weer goed haha)
 (oke vanwege stress iets kortaf, ik maak het volgende keer weer goed haha)                                                         
linda2008 schreef:Canon, oh zo frustrerend!! Hopelijk snel een betere match...
Dee_Es, aso gewoon

Maaike, haha kan me voorstellen dat dat een vreemde gewaarwording was voor je paard. Ik kom ook vaak paarden tegen die mijn pony eng vindenals het kan blijf ik dan even rustig stappen zodat alle paarden haar even kunnen bekijken haha!
Wij mogen inderdaad vanavond weer. En ondanks dat ik écht zonder verwachtingen ga, steken de zenuwen toch weer de kop opzo’n lange break is nergens goed voor
haha! ik doe wel een verslagje na afloop

Jurdywonan, welkom(oke vanwege stress iets kortaf, ik maak het volgende keer weer goed haha)