Barebackpad heb ik inderdaad aan zitten denken! Maar helaas heb ik in 2 maanden tijd bijna 2000 euro uit moeten geven en heb ik daar even geen geld voor

Gelukkig werkt een dik dekje met longeersingel net zo goed haha.
Vandaag was het zo ontzettend mooi weer! Ik had wat balkjes en een mini kruisje neergezet, circa 20 centimeter. Eerst even gelongeerd om de energie eruit te krijgen, maar ze was gewoon lekker relaxed. Daarna maar gewoon opgestapt en gaan rijden, figuren en overgangen. Toen in stap en draf twee balkjes meegepakt en dat vond ze erg leuk. Daarna in stap over het mini kruisje geweest om te kijken hoe ze dat zou doen. Uiteindelijk maar gewoon in draf eropaf gereden en 'gesprongen'

Helaas vond ze het niet nodig om echt te springen, want het was natuurlijk veel te laag

Nadat we een paar keer hadden gesprongen was ze echt in een goede bui en ze liep lekker. Toen op de volte maar eens een poging gedaan tot galop. Na wat rondjes heel hard en scheef draven sprong ze zowaar zonder bokken aan in galop! Ik helemaal blij natuurlijk

Uiteindelijk totaal 1 volte rechtsom gegaloppeerd en 1 volte linksom, maar in de rechtergalop. Ze is kapot scheef in galop en ze galoppeert bijna binnenstebuiten, maar het belangrijkste is dát ze galoppeert zonder gezeik!
[ [url=m/nAIWGZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hB5Lsh.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ea7Soo.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1sipPp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LzpbLL.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Pa9SH.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wQjqZ6.png]Afbeelding[/url] ]
En natuurlijk belonen voor haar goede gedrag

Alles staat op film dus ik ga het vandaag even knippen en bewerken!