Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nann__ schreef:FCSA schreef:Wij hebben een aantal uitvallers voor crosstraining door Gert (bij Alice) in Biddinghuizen a.s. zondag om 14u. Iemand zin om aan te haken? (B/L-niveau)
Gelukkig heb je nog steeds blonde haren Carola
Goldie schreef:Ik heb helaas geen paard
Ziet er goed uit JuniaFijn dat je zo'n stoer ruitertje hebt voor haar!
Ik zag je filmpje op fb al Jessy, wat een raketje
Ze is wel aan het goochelen met de juiste galop nog, dan weer verkeerd/overkruist. Die vos aan het begin gaat ook met mach3 door de baan zeg
gomir schreef:Ik herkende het ook al!
Iemand hier toevallig ervaring met starten in Duitsland? Gaat me vooral om de vaccinaties, want de rest heb ik al aardig uitgevogeld.
Denk niet dat een van mijn paarden meegaat, want vind het veel te duur worden en kan zelf toch niet mee ivm verhuizing, maar toch wel handig om te weten
Marijkeeee schreef:gomir schreef:Ik herkende het ook al!
Iemand hier toevallig ervaring met starten in Duitsland? Gaat me vooral om de vaccinaties, want de rest heb ik al aardig uitgevogeld.
Denk niet dat een van mijn paarden meegaat, want vind het veel te duur worden en kan zelf toch niet mee ivm verhuizing, maar toch wel handig om te weten
H.ans de Vries, heeft in het verleden wel in Duitsland gestart. Hij weet het vast wel.
Zou het niet dezelfde regels zijn van FEI?