Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik heb eigenlijk wel 3 kwartier nodig om paardlief los te rijden... En daarvoor zou ik nog wel eventjes rond willen kijken en rustig opzadelen. Dus nouja... Ik zou voor mezelf denk ik een uur en een kwartier rekenen haha. Wat doen jullie tussen de 2 proeven in? Moet je vaak lang wachten? lycil8 schreef:Maar 1 uur? Ik krijg al stress vlekken in me nek als daar aan denkik heb eigenlijk wel 3 kwartier nodig om paardlief los te rijden... En daarvoor zou ik nog wel eventjes rond willen kijken en rustig opzadelen. Dus nouja... Ik zou voor mezelf denk ik een uur en een kwartier rekenen haha. Wat doen jullie tussen de 2 proeven in? Moet je vaak lang wachten?
Max 3 kwartier van te voren ben ik er. Een keer was wel heel vervelend, toen liep het enorm in en had ik maar 10 minuten om in te stappen/los te rijden..
ik gok zo'n 20 minuten half uurtje. Als je te lang bezig bent met losrijden zit je jezelf ook alleen maar op te vreten lijkt me zo.. 
Nann__ schreef:Het verschilt per paard en per ruiter natuurlijk wat jullie als combinatie nodig hebben. Kom je vanzelf achter als je bent gestart! Komt helemaal goed
Ik wilde heel graag een filmpje delen van onze les gister, waren 5 sprongen achter elkaar en echt een super leuke oefening! Al vond ik het de eerste keer dood eng![]()
https://www.youtube.com/watch?v=WzFeLHxeuYM

Eerst rustig aanmelden, even koffie drinken (haha moet gebeuren) en rondkijken en dan 50 min van tevoren beginnen met zadelen. Ik rijd ongeveer 25 min. maar moet ook nog even longeren (singeldwang). Dan heb ik eventueel ook voldoende tijd mochten er wat uitvallers zijn of als ze inlopen. Ik ben iemand die heel snel stress heeft dus dan wil ik absoluut niet ook nog moeten haasten haha
Nann__ schreef:Het verschilt per paard en per ruiter natuurlijk wat jullie als combinatie nodig hebben. Kom je vanzelf achter als je bent gestart! Komt helemaal goed
Ik wilde heel graag een filmpje delen van onze les gister, waren 5 sprongen achter elkaar en echt een super leuke oefening! Al vond ik het de eerste keer dood eng![]()
https://www.youtube.com/watch?v=WzFeLHxeuYM
leeneliefje schreef:lycil8 schreef:Maar 1 uur? Ik krijg al stress vlekken in me nek als daar aan denkik heb eigenlijk wel 3 kwartier nodig om paardlief los te rijden... En daarvoor zou ik nog wel eventjes rond willen kijken en rustig opzadelen. Dus nouja... Ik zou voor mezelf denk ik een uur en een kwartier rekenen haha. Wat doen jullie tussen de 2 proeven in? Moet je vaak lang wachten?
het gatverdamme nu wordt ik gestrest van jou!![]()
ik mik gewoon op een dik uur.
wanneer ga jij voor het eerst? Ik heb nog niks gepland maar alle puzzelstukjes komen beetje bij elkaar nu! heb me aangemeld bij een Rijvereniging, heb vandaag wit dekje gekregen voor mijn verjaardag hihi (andere spulletjes voor mezelf had ik al), morgen komen nieuwe ijzer met kalkoengaten... Binnenkort eerst maar bb proefje aanmelden denk ik en dan startpas aanschaffen
lycil8 schreef:Haha sorry! Ik ben ook nog niet op wedstrijd geweest hoorwanneer ga jij voor het eerst? Ik heb nog niks gepland maar alle puzzelstukjes komen beetje bij elkaar nu! heb me aangemeld bij een Rijvereniging, heb vandaag wit dekje gekregen voor mijn verjaardag hihi (andere spulletjes voor mezelf had ik al), morgen komen nieuwe ijzer met kalkoengaten... Binnenkort eerst maar bb proefje aanmelden denk ik en dan startpas aanschaffen