Ik ben nog nooit op gras gestart met deze, hij heeft ook geen ijzers onder. Dat komt volgend jaar wel.
Vind het nog erg lastig om te bepalen hoeveel je zo'n jong dier nou moet belasten. Ben erg zuinig maar ja je moet wel wat natuurlijk anders kom je helemaal nergens!
Hier is ook wel genoeg op zand te rijden maar dat moet maar net komend weekend zijn enige andere eventuele optie was Sibculo (vrijdag), verder weg en al vol. Het maakt me eigenlijk ook geen donder uit of ik 10 minuten of 2 uur onderweg ben, als de auto maar rijdt en paard een beetje braaf is ben je overal zo
Pfff zeer pissed off op dit moment. Zou zaterdag starten in Hoogezand. Op tijd opgegeven, wou eerst B en L, antwoord terug gehad dat flexibel springen niet mogelijk is. Moest die avond laten weten wat ik wou, daarna geen opgave meer mogelijk. Meteen geantwoord dat ik in dat geval alleen B wou springen. Geen antwoord op gehad..
Vanochtend stond de defenitieve lijst er op, sta ik er niet op. Mailtje gestuurd en uitgelegd, waarschijnlijk vergissing. Krijg ik antwoord terug; Aanmelding is te laat, geen opgave meer mogelijk. Ik uitleggen dat ik mij maandagvond heb opgegeven, aanmelding wa tot dinsdag mogelijk. Weer antwoord terug; de eigenlijke sluitings datum was zaterdag al. Op startlijsten.nl stond duidelijk opgave tot dinsdag mogelijk. Via de mail is mij ook duidelijk verteld dat ik me die avond bog op kon geven wat ik dus ook heb gedaan.
Net weer een vaag antwoord gehad, heb zo vriendelijk mogelijk alles uitgelegd en gezegd dat ik op deze manier niet meer wil starten. Heb ze ook screenshots van de eerdere mailtjes mee gestuurd. Had me erg verheugd om weer op springwedstrijd te gaan, jammer dat het dan zo moet lopen.
Je zou denken dat ze blij zijn met deelnemers als je naar de startlijst kijkt Nibbit Nog geen 50 paardruiters en minder dan 30 pony's. Zullen er wel een aantal 2 parcoursen starten, maar dan kan het nog amper uit. Ik wilde er sowieso niet rijden. Flexibel kon al niet en terrein daar vind ik ook niet denderend...Hoop dat daar het weekend te rijden is met dit weer. Ik blijf iig mooi thuis.
Les van vandaag ging door alle regen niet door, bak was een zwembad. Fijn thuis getraind en met alletwee de paarden met de wissels bezig geweest. Bella vind van links naar rechts nog erg lastig, maar nu net voor de hoefslag een balkje op de diagonaal gelegd en dat ging super. Meteen maar gebruik van gemaakt met Eddie. Die heeft nu ook zijn eerste wisseltjes gesprongen
Ohyeah! Cross les ging weer top! Heb weer hindernissen gesprongen die ik dacht dat nooit ging gebeuren. Top paardje doet het allemaal zo braaf, oortjes erop! Ze vindt het zo leuk en daardoor geniet ik nog meer!!
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Ik meld me hier ook maar even, al ben ik niet heel actief op Bokt Leuk dat hier veel 'omgevingsgenoten' zijn, vandaar dat ik graag mee zou willen praten! Ik ben woonachtig in Hoogezand.
Ik rijd sinds april op een 4-jarige Campbell VDL, hij is nu 1 keer meegeweest in de BB en heeft vorige week een dressuurproefje gelopen. Hij pakt het allemaal super aan, maar vindt het nog moeilijk om te verzamelen (vooral in de galop).