en de vader van de pony van kabayo

mijn lieve oude pony pepper die ik nog elke dag heel erg mis.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LeMatsjo schreef:mijn lieve hengstje (l)en de vader van de pony van kabayo
[ [url=m/R6xBDx.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ekWCFr.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GBabFp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eUgHCW.png]Afbeelding[/url] ]
mijn lieve oude pony pepper die ik nog elke dag heel erg mis.![]()
[ [url=m/q9eXPL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NnDk1b.jpg]Afbeelding[/url] ]
.
! Guess is ontzettend goed te pas en fijn te rijden momenteel. Op concours kan ik dat nog niet helemaal vast houden die lossigheid in de proeven enzo maar krijg echt al goede stukken voor elkaar. En jij al klaar voor je M2 debuut
?
Start jij ook op de kring?
Ging fijner als gisteren 
Laatste drie keer in elke proef twee winstpunten gehaald, dus we zitten op goed niveau
nu richten we ons op de Drentse kampioenschappen! Ben benieuwd hoe dat zal gaan! Verder hebben we nu al veel winstpunten, dus zijn we al lekker aan het oefenen voor de z1,wat ook al super gaat
melissa_93 schreef:Nouw de kop is eraf in de M2. Voor nu tevreden. Nog teveel fouten waar ook terecht 3/4en staan. Ook wel fijne stukken erin met 7ens. Had 174 punten waar ik me heel goed in kan vinden. Nu zien dat we de onvoldoendes gaan verbeteren.
! 

.
. Zeker niet onze beste proeven, maar naar omstandigheden toch tevreden
.
. Die proeven zitten ook veel logischer in elkaar en hebben niet van die irritante stap stukken erin zitten.
We hadden 173 en 164 (daar ging nog iets meer mis, haha). Maar goed, wel heel tevreden en zin in volgende maand! Hopelijk kom ik dan alweer iets meer aan rijden toe!