Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:46

Gefeliciteerd allemaal! Ik wacht nog op de punten van vorige week donderdag. Helaas heeft de jury deze nog niet ingestuurd naar de KNHS en weet ik dus pas maandag op zijn vroegst meer.

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:55

Ik heb mijn protocol nu gelezen maar vooral feedback over het filmen haha
Dus als mensen willen zien en lezen wat je niet moet doen qua filmen dan kan ik het sturen (wil hem niet openbaar zetten maar geen probleem om hem wat mensen te sturen).

Verder heel tevreden met de punten alleen vind ik een 7.5 voor mijn middenstap met als commentaar heel mooi een beetje karig maar dan ben ik echt moeilijk aan het doen hoor :Y) en misschien gewend aan 8 of 9 op dat onderdeel.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:57

Ik heb mijn punten binnen, ons B debuut! 173,5. Ik had het slechter verwacht, valt me alles mee!

Dinsdag gaan we nog een keertje. Als deze net zo gaat dan laat ik de wedstrijd nog even voor wat het is, haha. Maar vond het wel leuk om eens te proberen!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:57

Twilight1 schreef:
Ik heb mijn protocol nu gelezen maar vooral feedback over het filmen haha
Dus als mensen willen zien en lezen wat je niet moet doen qua filmen dan kan ik het sturen (wil hem niet openbaar zetten maar geen probleem om hem wat mensen te sturen).

Verder heel tevreden met de punten alleen vind ik een 7.5 voor mijn middenstap met als commentaar heel mooi een beetje karig maar dan ben ik echt moeilijk aan het doen hoor :Y) en misschien gewend aan 8 of 9 op dat onderdeel.

Ja, heel graag!

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:27

Ah Joyvalentijn dat is wel echt fijn. Het eerste winstpuntje is dus al binnen! *\o/* Een geslaagd debuut zou ik zeggen. De eerste keer een klasse hoger starten is toch altijd even afwachten.

Twilight1, nu weet je als het goed is voor de volgende keer wel hoe je beter kunt filmen ;) Beter dat ze er iets over zeggen, dan dat ze het alleen denken, nu kan je het in het vervolg beter doen. Daarnaast snap ik wel dat je liever ook wat meer feedback had bij de onderdelen op je protocol. Ik haal überhaupt vrijwel nooit een 7,5 voor een onderdeel :') maar snap dat als je normaal vaak hoger haalt, je dit een beetje karig vindt. Nu zijn er ook veel jury's die standaard nooit een 8 of een 9 geven of echt zelden. Vraag me dan altijd af wat er dan beter zou kunnen.

EdKingEnzo, volgende keer beter! Heb je wel veel feedback gekregen? Dan kun je dat misschien meenemen in je volgende proef. Ik zou het gewoon nog een keer proberen als je je al ingeschreven hebt. Het is ook heel erg jury afhankelijk en je steekt er altijd wel iets van op.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:35

Mijn punten van de 23e eindelijk binnen!

182,5 is op zich prima, maar wel interessant omdat dit de beste proef was van de 3 die ik heb ingestuurd, en die andere proeven allebei hogere punten hadden. :)

Bij deze dus officieel Z1 startgeregtigd! Tijd voor een feestje!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:37

DreamGuide schreef:

182,5 is op zich prima, maar wel interessant omdat dit de beste proef was van de 3 die ik heb ingestuurd, en die andere proeven allebei hogere punten hadden. :)

Gefeliciteerd! Maar het is en blijft een jurysport.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:43

Lottekuhh_x schreef:
EdKingEnzo, volgende keer beter! Heb je wel veel feedback gekregen? Dan kun je dat misschien meenemen in je volgende proef. Ik zou het gewoon nog een keer proberen als je je al ingeschreven hebt. Het is ook heel erg jury afhankelijk en je steekt er altijd wel iets van op.

Ik heb nog geen protocol gevonden! Er staat nog bij Status: i.a.v. verwerking. Denk dat ik hem pas volgende week kan zien. Op mijn telefoon via de app lukt het sowieso niet..

Edit: Jeetje, wat scheel gekeken :') Protocol stond er wel bij! Hele terechte punten, zelfs een paar 7ens en een mooie 8 voor de verzorging. Ben het helemaal eens met de punten!
Laatst bijgewerkt door EdkingEnzo op 01-05-20 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:46

Zijn er mensen die Z1 t/m ZZlicht rijden die overwegen om filmpjes in te sturen? Ondanks dat het dus Hc is?

Ik vind het zo gek dat je dan wel moet zoomen? Ik heb nog nooit een Z+ jury met een verrekijker gezien :)
Het maakt me opzich niet uit, maar is er dan een maximum wat je in mag zoomen? Of zover inzoomen dat alleen het paard nog maar in beeld is? Lijkt me erg lastig allemaal..

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:52

Sanet schreef:
Zijn er mensen die Z1 t/m ZZlicht rijden die overwegen om filmpjes in te sturen? Ondanks dat het dus Hc is?

Ik vind het zo gek dat je dan wel moet zoomen? Ik heb nog nooit een Z+ jury met een verrekijker gezien :)
Het maakt me opzich niet uit, maar is er dan een maximum wat je in mag zoomen? Of zover inzoomen dat alleen het paard nog maar in beeld is? Lijkt me erg lastig allemaal..

Ik overweeg het wel een beetje, misschien als er over een mandje ofzo nog een event met Z is, om even te kijken hoe we er voor staan.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:02

Sanet schreef:

Ik ga mij er hoogstwaarschijnlijk wel voor opgeven. Voornamelijk omdat we kilometers moeten maken in deze klasse.

IvyRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:05

DreamGuide schreef:

*\o/* Gefeliciteerd!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:22

DreamGuide schreef:

Extra gaaf!!!!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:35

Ik denk dat de beoordelingen straks enorm uit gaan lopen. Ze hebben echt enorm veel startplaatsen gecreëerd inmiddels. Daar moeten ze ook juryleden voor hebben/blijven houden.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:45

Sanet schreef:

Ga eens op de korte zijde van een ring staan en kijk naar een Z proef, en kijk daarna een Z proef die is opgenomen met een telefoon zonder in te zoomen.
Voor mij is dat een groot verschil.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:45

asjemenou schreef:
Sanet schreef:

Ga eens op de korte zijde van een ring staan en kijk naar een Z proef, en kijk daarna een Z proef die is opgenomen met een telefoon zonder in te zoomen.
Voor mij is dat een groot verschil.

Een heel groot verschil inderdaad. Op 40 meter vind ik dat al.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:00

PSvanLot schreef:
Ik denk dat de beoordelingen straks enorm uit gaan lopen. Ze hebben echt enorm veel startplaatsen gecreëerd inmiddels. Daar moeten ze ook juryleden voor hebben/blijven houden.

Ik had dus aan de KNHS gevraagd als die 3 werkdagen nog gelden, werd er gezegd dat ik geduld moest hebben, want de juryleden doen hun best ... Geduld hebben is lastig :+ maar we doen het er maar mee.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:14

PSvanLot schreef:

Tot nu toe mogen BL juryleden nog niet beoordelen, als ze echt tekort komen kunnen die toch meedoen. Ik heb me al aangemeld :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:19

Tilmar schreef:
PSvanLot schreef:

Tot nu toe mogen BL juryleden nog niet beoordelen, als ze echt tekort komen kunnen die toch meedoen. Ik heb me al aangemeld :D

Vind het ook raar dat BL juryleden niet mogen beoordelen. Dit is niet moeilijker dan in het echt.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:20

Suzanne F. schreef:
Tilmar schreef:

Vind het ook raar dat BL juryleden niet mogen beoordelen. Dit is niet moeilijker dan in het echt.

Ze zijn begonnen met enkel ZZL en nationale jury's...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:20

kiki1976 schreef:
bobje26 schreef:
Wat jammer Lotte!

Ik vroeg mij af; als je 2 keer ingeschreven hebt binnen 1 week, kun je dan tweeemaal 1 video opsturen of wel 2 verschillende video's doen?

Behoren 2 verschillende video´s te zijn natuurlijk

Ja en daarom moet je ook de datum zeggen aan het begin. Zodat je niet 2 X dezelfde kan insturen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:21

Ik kreeg vanmiddag allemaal overschotten binnen. Proeven van half april! Ga ze maar snel beoordelen.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:27

Vraag aan de juryleden hier. Zijn er veel combinaties zonder wedstrijd tenue? Twijfel wat ik zal doen in het kader van de maatregelen op mijn stal.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:28

Suzanne F. schreef:
Ja en daarom moet je ook de datum zeggen aan het begin. Zodat je niet 2 X dezelfde kan insturen.

Maar dat is ook weer een lastige want de meesten nemen twee proeven op één dag op en dan heb je twee proeven met dezelfde datum. Enige wat anders is natuurlijk is hoe er gereden is, bestandsnaam etc.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:29

PSvanLot schreef:
Ik kreeg vanmiddag allemaal overschotten binnen. Proeven van half april! Ga ze maar snel beoordelen.

Och, dan heb je de 17e gereden en weet je nu nog niks en sommige proeven van de 30e zijn wél al beoordeeld. Iets in het systeem werkt nog niet optimaal dan.
Ik had heel naïef gedacht dat ze gewoon op volgorde van bestandsnaam worden uitgedeeld. Waarom moet je anders die specifieke notatie aanhouden? Op m'n werk doen we dat om makkelijk te kunnen sorteren.