Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Twilight1 schreef:Ik heb mijn protocol nu gelezen maar vooral feedback over het filmen haha
Dus als mensen willen zien en lezen wat je niet moet doen qua filmen dan kan ik het sturen (wil hem niet openbaar zetten maar geen probleem om hem wat mensen te sturen).
Verder heel tevreden met de punten alleen vind ik een 7.5 voor mijn middenstap met als commentaar heel mooi een beetje karig maar dan ben ik echt moeilijk aan het doen hooren misschien gewend aan 8 of 9 op dat onderdeel.
DreamGuide schreef:Mijn punten van de 23e eindelijk binnen!
182,5 is op zich prima, maar wel interessant omdat dit de beste proef was van de 3 die ik heb ingestuurd, en die andere proeven allebei hogere punten hadden.
Bij deze dus officieel Z1 startgeregtigd! Tijd voor een feestje!
Lottekuhh_x schreef:EdKingEnzo, volgende keer beter! Heb je wel veel feedback gekregen? Dan kun je dat misschien meenemen in je volgende proef. Ik zou het gewoon nog een keer proberen als je je al ingeschreven hebt. Het is ook heel erg jury afhankelijk en je steekt er altijd wel iets van op.
Sanet schreef:Zijn er mensen die Z1 t/m ZZlicht rijden die overwegen om filmpjes in te sturen? Ondanks dat het dus Hc is?
Ik vind het zo gek dat je dan wel moet zoomen? Ik heb nog nooit een Z+ jury met een verrekijker gezien
Het maakt me opzich niet uit, maar is er dan een maximum wat je in mag zoomen? Of zover inzoomen dat alleen het paard nog maar in beeld is? Lijkt me erg lastig allemaal..
Sanet schreef:Zijn er mensen die Z1 t/m ZZlicht rijden die overwegen om filmpjes in te sturen? Ondanks dat het dus Hc is?
Ik vind het zo gek dat je dan wel moet zoomen? Ik heb nog nooit een Z+ jury met een verrekijker gezien
Het maakt me opzich niet uit, maar is er dan een maximum wat je in mag zoomen? Of zover inzoomen dat alleen het paard nog maar in beeld is? Lijkt me erg lastig allemaal..
Sanet schreef:Ik vind het zo gek dat je dan wel moet zoomen? Ik heb nog nooit een Z+ jury met een verrekijker gezien
asjemenou schreef:Sanet schreef:Ik vind het zo gek dat je dan wel moet zoomen? Ik heb nog nooit een Z+ jury met een verrekijker gezien
Ga eens op de korte zijde van een ring staan en kijk naar een Z proef, en kijk daarna een Z proef die is opgenomen met een telefoon zonder in te zoomen.
Voor mij is dat een groot verschil.
PSvanLot schreef:Ik denk dat de beoordelingen straks enorm uit gaan lopen. Ze hebben echt enorm veel startplaatsen gecreëerd inmiddels. Daar moeten ze ook juryleden voor hebben/blijven houden.
PSvanLot schreef:Ik denk dat de beoordelingen straks enorm uit gaan lopen. Ze hebben echt enorm veel startplaatsen gecreëerd inmiddels. Daar moeten ze ook juryleden voor hebben/blijven houden.
Tilmar schreef:PSvanLot schreef:Ik denk dat de beoordelingen straks enorm uit gaan lopen. Ze hebben echt enorm veel startplaatsen gecreëerd inmiddels. Daar moeten ze ook juryleden voor hebben/blijven houden.
Tot nu toe mogen BL juryleden nog niet beoordelen, als ze echt tekort komen kunnen die toch meedoen. Ik heb me al aangemeld
Suzanne F. schreef:Tilmar schreef:
Tot nu toe mogen BL juryleden nog niet beoordelen, als ze echt tekort komen kunnen die toch meedoen. Ik heb me al aangemeld
Vind het ook raar dat BL juryleden niet mogen beoordelen. Dit is niet moeilijker dan in het echt.
kiki1976 schreef:bobje26 schreef:Wat jammer Lotte!
Ik vroeg mij af; als je 2 keer ingeschreven hebt binnen 1 week, kun je dan tweeemaal 1 video opsturen of wel 2 verschillende video's doen?
Behoren 2 verschillende video´s te zijn natuurlijk
Suzanne F. schreef:Ja en daarom moet je ook de datum zeggen aan het begin. Zodat je niet 2 X dezelfde kan insturen.
PSvanLot schreef:Ik kreeg vanmiddag allemaal overschotten binnen. Proeven van half april! Ga ze maar snel beoordelen.