Ze mag echt pas op z'n vroegst in 2018 misschien even los buiten, mits ze zich rustig houdt en op een vlakke ondergrond. En dat kreeg ik er al met moeite af. Ze zagen nog liever dat ik haar minimaal 6 maanden in de box zou houden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lithya schreef:Voor diegene die fulltime werken, hoe laat beginnen jullie dan en tot hoe laat?
absque_dubio schreef:Lithya schreef:Voor diegene die fulltime werken, hoe laat beginnen jullie dan en tot hoe laat?
Maandag t/m vrijdag begin ik tussen 07.00-08.30, maar ook wel eens 05.00 begonnen. Maandag t/m vrijdag stop ik om 16.00-17.00, maar soms ook wel eens 15.00 als het rustig is of ga juist door tot 19.00 als het druk is. Zaterdags in de rustige periode 08.30 ongeveer tot 14.00 en in de drukke periode tot 17.00
En daarnaast dus 60km enkele reis op een route met veel file, dus 1,5 tot 2 uur reistijd per dag.
Gelukkig wel het een en ander mogelijk. Zo is het geen probleem mocht ik vrij nodig hebben voor de paarden (hoefsmid, kliniek) en daar heb ik dit jaar goed gebruik van gemaakt. Ik had vorige week vakantie, m'n eerste week dit jaar, en ik was blij dat ik maandag weer kon werken. Ik vind werken heerlijk.