Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IwanLuver schreef:Hoi allemaal ik lees al een tijdje mee, maar ik vind dat ik nu mag mee praten omdat 23 april mijn eerste B dressuur wedstrijd staat gepland.
Ik ga starten met mijn 4,5 jarige merrie Gadget v. Uphill
Spannend hoor![]()
Sommige dingen zijn echt goed bevestigd en andere dingen gaan nog wat wisselend. Maar we gaan voor de ervaring en we hebben lol
) geleden nog met Lorna, (toen) 21 jaar in een L1 proef. Wel onderling, want ze ging een jaar wedstrijden lopen met een meisje van 12 die toen een keer onderling wilde starten om te zien waar ze stond. Toen zelf ook besloten een rondje te rijden, want op het moment dat ik wedstrijden met haar wilde gaan rijden overleed mijn moeder en had ik er geen zin meer in, en toen ik wel weer wilde starten reed ik Velvet al voornamelijk. Dus wilde het graag nog 1 keer doen. IwanLuver schreef:Hoi allemaal ik lees al een tijdje mee, maar ik vind dat ik nu mag mee praten omdat 23 april mijn eerste B dressuur wedstrijd staat gepland.
Ik ga starten met mijn 4,5 jarige merrie Gadget v. Uphill
Spannend hoor![]()
Sommige dingen zijn echt goed bevestigd en andere dingen gaan nog wat wisselend. Maar we gaan voor de ervaring en we hebben lol :D
Moet om 17:35 en juist dan begint het te plenzen.
vickiva schreef:Hoi allemaal! Ik zag dit topic voorbij komen en dacht; Heee! Ik heb ook mijn debuut in de B gemaakt afgelopen week! Een nieuwe start met een nieuw paardje![]()
M'n wedstrijd was in Kaatsheuvel bij de Kegelaer. Ze was súper braaf, maar ook heel erg heet. Opzich ook niet raar, aangezien ze al een jaar niet van het terrein af is geweest. Ondanks er zeker verbeterpuntjes waren ga ik weer flink lessen en hopelijk gaat het dan de volgende keer weer wat beter!
23 april staat de 2e wedstrijd gepland in Hulten. Meer mensen die daar toevallig heen gaan?

)vickiva schreef:Ik had 172 en 184.5 (ja jaaa, want afgeronde cijfers zijn zó 2015)
Het viel me dus heel erg mee voor de eerste keer! Ik moet zeggen dat ik het echter wel heel erg uit elkaar vond liggen. Zo had een vriendin van me 178 en 202. Kijk, er kan natuurlijk heel wat verschillen zijn maar dit is wel heel groot haha.
zie 't ook in je os nu pas...
leeneliefje schreef:Gelijk nog een vraag : wat doen jullie om de benen tijdens een proef? bij 't paard dan?
Bandages? Of gewoon lekker niks? Azrael strijkt wel dus wellicht bij t losrijden wel nog z'n spulletjes om?
vickiva schreef:leeneliefje schreef:Gelijk nog een vraag : wat doen jullie om de benen tijdens een proef? bij 't paard dan?
Bandages? Of gewoon lekker niks? Azrael strijkt wel dus wellicht bij t losrijden wel nog z'n spulletjes om?
Oh en ik draag op wedstrijd overigens flextrainers van Harry's horse (wit) en witte springschoenen van BR. Ik rijd thuis altijd met beschermers, dus ze is het gewend. Buiten dat is ze soms zo heet dat ze met haar achterhoeven haar voorhoeven aan tikt, dus het is echt gewoon uit bescherming.
Ook moest ik afgelopen zaterdag op gras rijden, dus dan draaien we er altijd kalkoenen onder!
Je geeft aan dat je paardje strijkt, dus dan zou ik bij het losrijden lekker nog even beschermers aandoen
Citaat:och ja op gras... ik heb m'n debuut gelukkig in een rijbak. en losrijden in de binnenbak. Best chill zo voor de eerste keer, al moet ik zeggen dat ik de sfeer op gras wel anders vind. Klinkt raar, maar vind 't wel wat hebben zo'n concours op 't weiland van de boer ergens. Ruikt alles lekker naar gras en vliegenspray.. zucht ponyclub herrineringen..
ben ik wel blij mee. Daarna neem ik de tijd om verder te trainen en start ik pas als het beter gaat. Ik ben zelf veel te precies, dat werkt soms echt tegen. Gelukkig ga ik nu echt vooruit en dat zegt iedereen, dus daar geloven we maar in.
was dat je debuut? God ja wat een weer he
ben net ook helemaal zeiknat geregend met trainen...