Nouja hierbij dan, haii
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(beetje laat misschien maar ik dacht al die tijd nee ik ga het niet doen)Iris965 schreef:Mooi Oneandonly!
Ben aan het twijfelen of ik indoor zal starten of niet.(beetje laat misschien maar ik dacht al die tijd nee ik ga het niet doen)
Mijn pony ziet nogal veel bakspoken en is heel erg gevoelig.
Maar ze is zoveel rustiger geworden ondanks het weer van de afgelopen tijd.
En we zijn echt vooruitgegaan dus wie weet.
OneAndOnlyx schreef:Net even lekker grondwerk gedaan met m'n mannetje. Hij vat het goed op maar moet nog veel leren..
x_Kaat_x schreef:het gaat wel met mijheel lief dat je het vraagt
vandaag vriendin weer Amigo komen rijden voor me, heel lief van d'r
baal nog steeds ontzettend dat ik niet kan rijden elke dag weer opnieuw haha, zondag kan ik gelukkig weer een weekje af strepen en is nog 4 weken niet rijden!

AlwaysH schreef:Niet heel erg goed maar ik ben heel positief wat mn ma gaat een jurk van me ombouwen in een lange, sprookjesachtige jurk voor een fotoshoot!
So excited!
Maar met mij gaat het eigenlijk helemaal niet goed ik blijf maar afvallen, terwijl ik meer sport (spieren kweken dus) en gewoon even veel eet als gewoonlijk.
Ik woog eerst 70 en nu 66...
Maarja, ben nu ook ziek, vals steeds bijna flauw als ik opsta, hoofdpijn door oorontsteking en door het niksen slaat mij Hypermobiliteit toe...
Hellp:'(
Mag van mijn moeder morgen wel weer rolschaatsen en zaterdag rijden!
Ga knotten oefenen en kijken hoe meneer er op reageert als er iets op zijn kont ligt!
Ben op fb ook nog gave foto's tegen gekomen van ons tweespan! Foto's zijn niet van mij maar een van de paarden wel dus vind het wel terecht dat ik ze plaats. Logo staat er op!
[ [url=m/eNnJF4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog twee foto's zonder logo:
[ [url=m/ANLi6S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wh30MP.jpg]Afbeelding[/url] ]

OneAndOnlyx schreef:Dankjulliewel. Vandaag is Winners nieuwe verzorgster geweest en ik ben helemaal tevreden!
x_Kaat_x schreef:super! Gefeliciteerd met je resultaten! Dat komt helemaal goed in het Z1 en het M1!
en ja ik word ook gek...![]()
ik hoop het hahaha. Nu lekker echt richting het M en Z trainen. Voor nu is het de bedoeling het outdoor seizoen Z1 te starten en denk begin volgend jaar een poging doen in het M1
Iris965 schreef:Een vraagje: Hebben meer van jullie last van jaloerse meiden op de manege?
Ik won steeds van hun en nu doet iedereen heel naar tegen mij. Het zit me echt heel hoog.
(En nee ik ben geen verwaand type)