Dee_Es schreef:Wat een super comeback DS! Goed dat je meteen weer op pad bent gegaan.
DD mooie punten! Waarom ben je niet tevreden? Het was ook echt heel benauwd vandaag.
Babootje en MWM een succesvolle dag gehad dus.
Mijn paard voelde ook wat terug vandaag dus misschien kwam het gewoon echt door het weer. Vandaag geen wedstrijd gereden maar onze eerste WE clinic. Was erg leuk en ik denk ook wel heel nuttig voor de dressuur.
Niet perse ontevreden. Pony deed het fantastisch hoor, maar ik merk zelf gewoon dat ik er op de helft steeds een beetje een zooitje van maak. Waardoor ik nog zeker tussen de 5 á 10 punten verschil zou moeten kunnen maken.
Komt toch allemaal wat sneller achter elkaar en ik moet gewoon zelf de rust bewaren, vooruit denken en oefening per oefening rijden. Voelt een beetje als overleven na de helft ongeveer
En daarbij moet ik ook gewoon tevreden zijn met minder als pony wel goed liep. Ik ben ontzettend kritisch naar mezelf en als ik dan niet bij de eerste 3 zit dan ben ik gelijk teleurgesteld. En dat slaat eigenlijk helemaal nergens op.
Er zullen er altijd zijn met meer talent, betere paarden, meer begeleiding etc etc. Ik moet gewoon naar mezelf kijken en hoe ik gereden heb. Maargoed dat is heel moeilijk als je zelf zo kritisch bent