Wedstrijden kletstopic 2023

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 18:12

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:51

Dat ziet er netjes uit hoor mywishmax!

Bowo, dat is idd echt niet fijn.. je wilt er juist van leren!
Maar, volgende keer weer beter!

Hier weer thuis, gelukkig een keer wat vroeger, beter. Was nu klaar op stal toen ik de vorige keer pas van stal weg moest. Dit is beter..

En, niet onverdienstelijk! 2x 1e :)
192,5 en 193 :D
Dus we mogen gewoon L2 starten! Dat gaan we eind juni doen op de haflinger wedstrijd die dan is. Wel leuk, jaar terug daar gestart in de B ( die 2 puntjes van 2 jaar daarvoor tellen we gewoon niet mee :+ )
En nu 2 klasses verder. Voelt best leuk :+:

Afbeelding
En gewoon omdat het een mooie foto is van 2 weken terug

Afbeelding

Zo trots. Ze was wel echt wat taai, wilde links niet echt loslaten. Maar gelukkig in de proef ging t wel redelijk. T kan echt nog wel beter, maar dat gaan we wel verder avonturen in de L2. Dat dat nu gewoon mag is al heel tof!

Noisy

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 00:09

Gefeliciteerd Wendy *\o/*

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 05:42

MyWishMax ziet er super netjes uit hoor! Knappe punten gereden ook :) Bekende locatie, wij waren er 3 dagen met de ruiters van m'n vriendin en zijzelf.

Wendy gefeliciteerd, ook hele mooie punten! Mooie Haf ook <3

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 06:43

Gefeliciteerd Wendy!
Oh wat leuk Norwayfjord! Welke klasses? Ik vond de oude locatie van mijn vereniging wel fijner(verwend haha), maar het blijft een leuke wedstrijd en we hadden goed weer! Jammer dat ik je gemist heb dan

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 06:59

Ja vonden wij ook hoor! Dat was iets knusser en gezelliger :) Ehh pfoeh, B paarden, B pony's, L1 paarden en M1 pony's. Het was verder inderdaad super weer, zeker zaterdag en zondag!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 07:02

Ja en je kon beter de proeven zien als je in de kantine of op het terras zat. We baalden sowieso al dat stal ging sluiten, want we moesten verhuizen. Maar precies wat jij zegt, met wedstrijden was het gezelliger doordat de bakken echt om de kantine/het terras heen lagen.

Vrijdag was jammer qua weer idd, was blij dat ik niet hoefde toen haha.

Hebben ze nog leuke punten gehaald en fijn gereden?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 18:41

Gefeliciteerd Wendy! En prachtige foto’s! Die manen <3

Wij hadden vandaag de 3de selectie erop staan, vorige keer al een 4de en 1ste plek. Maar vandaag hebben we voor het eerst beide proeven gewonnen met 67,6% en 68% :D

Beide proeven een 5,5 voor het wijken, zowel links als rechts :') dus daar moeten we écht nog even wat mee doen _O- Maar buiten dat om best fijn eraan kunnen rijden :)

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 19:01

MyWishMax schreef:
Ja en je kon beter de proeven zien als je in de kantine of op het terras zat. We baalden sowieso al dat stal ging sluiten, want we moesten verhuizen. Maar precies wat jij zegt, met wedstrijden was het gezelliger doordat de bakken echt om de kantine/het terras heen lagen.

Vrijdag was jammer qua weer idd, was blij dat ik niet hoefde toen haha.

Hebben ze nog leuke punten gehaald en fijn gereden?

Jaa precies, echt jammer dat het is gestopt daar. Achja het is niet anders :)

Ja ze hebben best fijn gereden, best wat puntjes meegenomen en zelfs 2 ruiters op 1 dag de dagprijzen dus dat was leuk!

Maar eens kijken of ik er volgend jaar zelf wil en kan starten :)

DiscoDipp wauw mooie scores, gefeliciteerd! Lekker hoor :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 19:21

DiscoDipp schreef:
Gefeliciteerd Wendy! En prachtige foto’s! Die manen <3

Wij hadden vandaag de 3de selectie erop staan, vorige keer al een 4de en 1ste plek. Maar vandaag hebben we voor het eerst beide proeven gewonnen met 67,6% en 68% :D

Beide proeven een 5,5 voor het wijken, zowel links als rechts :') dus daar moeten we écht nog even wat mee doen _O- Maar buiten dat om best fijn eraan kunnen rijden :)

Lekker consequent, die 5.5 :P
Laatst bijgewerkt door Getup op 13-05-23 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 19:33

Gefeliciteerd discodip! Maar je kan over de 70 dus als dat wijken nog beter lukt :P knappe punten hoor!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 19:33

Goed gedaan discodipp!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 20:16

Netjes discodipp. Gefeliciteerd!

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 20:21

Gefeliciteerd DiscoDipp, klinkt alsof jullie lekker bezig zijn! :D

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 20:23

Dankjewel dames :D :D!!

@Getup: Ja ze waren het er over eens dat dat niet voldoende was :') Waar ik het overigens ook helemaal mee eens ben _O-

@Noukie: Dat hoop ik wel! Rommeltjes eruit werken, en ja dat wijken :=

Oh meid ja dat wijken, tis meer naar links en rechts rennen dan wijken. Ze is zooo onnoemelijk lenig en dan ook nog eens snel. Ik krijg dat op moment echt niet gefixed. Tis of een beetje scharen en teveel stelling of ja dus rennen _O-

Ik ben helaas zelf ook echt geen Anky dus ik moet hier echt nog even aan sleutelen. Mocht willen dat iemand die wat beter kan rijden dan mij er eens op kroop maar de gene die erop passen willen er niet op. En de rest past er niet op wantja pony :roll:

Ik denk echt dat ik gewoon te traag ben met corrigeren of iets fout doe ofzo. Maarja dat komt vanzelf wel hou ik me dan maar voor :=

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 20:40

Praat me niet van dat wijken :') die van mij is ook iets te lenig, snap helemaal wat je bedoelt. En vooral dan zelf die rust bewaren, drama _O-

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 21:31

Bij ons is wijken op wedstrijd ook een ding... gister even boos geworden, tik met de zweep, en toen kon ze het ineens ook in de proef gewoon.
Of nou ja, soort van.

Beter dan dat geren om eronderuit te komen hahaha.

Ik heb het haar vooral moeten leren aan de hand, dat ze dr achterbenen opzij kan zetten. Toen dat kwartje gevallen was met travers en renvers gaan oefenen, want dan heb je bakrand steun.
En toen wijken.. voordeel is dat ze als ze los is, alle zijgangen dus ook al gewoon kan nu. Haha

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 21:41

Gefeliciteerd DiscoDipp!!

Ik weet nog niet zeker wanneer ik pas ga starten... Eigenlijk was de planning om volgende week zondag te starten maar heb nog geen startpas en geen idee of ik wel kleding heb waar ik in kan starten :') 10 juni examens dus het is of 21e starten, of pas na mijn examens...

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 21:55

Ik ga morgen voor het eerst starten in de B. Ben heel benieuwd. Ze heeft alleen een wondje boven haar hoef die ze snel aantikt, hopelijk morgen niet. En ze mest altijd stilstaand in de hoek dus hopelijk doet ze dat morgen ook niet haha

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 21:58

Flubberboot schreef:
Gefeliciteerd DiscoDipp!!

Ik weet nog niet zeker wanneer ik pas ga starten... Eigenlijk was de planning om volgende week zondag te starten maar heb nog geen startpas en geen idee of ik wel kleding heb waar ik in kan starten :') 10 juni examens dus het is of 21e starten, of pas na mijn examens...

Startkaart heb je zo aangevraagd! Kleding even passen en anders heb je nog een week om iets te halen.

Succes xxxmh!
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 13-05-23 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 21:58

xxxmh schreef:
Ik ga morgen voor het eerst starten in de B. Ben heel benieuwd. Ze heeft alleen een wondje boven haar hoef die ze snel aantikt, hopelijk morgen niet. En ze mest altijd stilstaand in de hoek dus hopelijk doet ze dat morgen ook niet haha

Succes morgen!!!

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 22:11

Gefeliciteerd iedereen!! Ik zie hele mooie resultaten voorbij komen *\o/*

Ik zit momenteel weer even in een dressuurdipje, voordeel is dat ik uiteindelijk eventing wil rijden :)* dus dan kies je toch gewoon de andere disciplines? _O- gisteren een fantastisch crossles gehad bij Alice Naber! Dus nu ineens aan het kijken naar springwedstrijden en oefencrosjes hahaha
Moet alleen wel opletten, want 18 juni staat mijn L1 debuut gepland en ben nu B+6 := dus moet nog even een paar keer dressuur starten voor die tijd

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 22:17

Mooie resultaten iedereen, gefeliciteerd!
Ik lees nog trouw mee en daar geniet ik van, vooral blijven posten! Hier even dressuur stop door tijd en motivatie gebrek :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 22:20

Mooi doel en mooie stok achter de deur :D

Stond vanmorgen om 8 uur met m'n dochter en Savana op de wedstrijd ( op een uur rijden van huis :') ). Ze reden een nette B proef met een 7.0 ( Duitse systeem) en n mooi protocol

Savana is mijn 10 jarige freiberger, die zich dus ook super door een kind laat rijden.

Ook zij heeft een simpele draf, een goede stap en goede galop. Geen extreme bewegingen. Maar ze scoort goed doordat ze alles zo netjes doet, heel regelmatig is ( in tempo en aanleuning) en haar fijne aanleuning.

Afbeelding

Afbeelding

Sorry, heb nog geen actiefoto

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 12:35

Ik had mij voor mijn mini vakantie toch maar opgegeven voor de wedstrijd op de vereniging omdat er anders maar weinig deelnemers waren.
4 dagen de blaren op mijn voeten gelopen in eurodisney en vrijdag avond laat pas terug. Gister 20 minuten gereden en vandaag dan maar de proeven in. Totaal geen verwachting maar dat uitte zich in 2x eerste plaats met 189 en 193.5 punten. Net geen 65% waar ik al zo lang naar train.

Heel dankbaar dat mijn instructeur mijn paard toch even 2 dagen gereden heeft voor mij toen ik weg was.

Dus misschien moet ik vaker maar denken "fiets it, dit is een trainingsronde". Want als ik dus te graag wil wordt het altijd minder. We waren beide echt heerlijk ontspannen.