Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ik vind je filmpje er heel netjes uit zien! 
Wij hadden zaterdag een onderlinge op stal, toen hebben we met 200 punten een eerste prijs behaald en heel leuk en positief commentaar gehad van de jury. Dus ik ging met een goed gevoel op wedstrijd gister. Op locatie las ik de proefjes nog eens door. Ik dacht dat ik sowieso de proef van zaterdag moest rijden, was dat een hele andere proef..
Tijdens het losrijden maar even alle 'vreemde/nieuwe' dingen oefenen die erin stonden maar ik vond het geen fijne locatie. Er lagen allemaal stenen in de los rij bak, en het was echt heel erg benauwd.. Alsof we op een tropisch eiland zaten waar je die warme lucht inademt. Dus heb maar max 10 minuten beetje wat kunnen oefenen in die bak. Uiteindelijk hebben we toch 2 winstpunten weten te behalen met 186 en een derde plaats met 193,5 punt! Nooit verwacht haha.
Ik had te laat ingeschreven en de wedstrijd was vol...

.

je vliegt er door heen zo!
top cominatie

Van te voren je spullen klaar leggen en misschien een lijstje dat je het na kan lopen dat je niks bent vergeten zodat je met een goed gevoel op wedstrijd kan! En over dat je het eerste gedeelte van de proef te voorzichtig bent, gewoon net zo rijden als het tweede gedeelte.
Bij de B is het (denk ik) vooral belangrijk dat je goed op de letters rijdt. Dus probeer daar ook zeker op te letten.
Nann__ schreef:Mariska, enorm balen zeg.. Maar wat Susan zegt, helaas gebeurd het vaak bij ''ouderen'' paarden..
Eileen, mijn enige tip die ik je kan geven is gewoon rijden. Wees niet zenuwachtig en het is máár een proefje hé. Dus til er niet te zwaar aan.Van te voren je spullen klaar leggen en misschien een lijstje dat je het na kan lopen dat je niks bent vergeten zodat je met een goed gevoel op wedstrijd kan! En over dat je het eerste gedeelte van de proef te voorzichtig bent, gewoon net zo rijden als het tweede gedeelte.
Bij de B is het (denk ik) vooral belangrijk dat je goed op de letters rijdt. Dus probeer daar ook zeker op te letten.
Utixo, ooooh wat leuk zo'n echo en dat je je baby kunt zien! Heel bijzonder dat dat in je kan groeien.![]()
Otto is vandaag lekker naar de masseuse geweest en daarna nog een rondje duinen gegaan. Heerlijk zo'n dagje! Wij hebben (nog) geen nieuwe wedstrijden gepland. Maar eens kijken of er binnenkort wat leuks is in de buurt.