Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Priscilla_90 schreef:Dankjewel dus deze deken (=6'9) Is niet te groot ? (aangezien bij de kont vrij lang is )
mereltjuhxxx schreef:Travers is bij ons ook nog wel een dingetje. Maar wat ik nu doe is net de buitenteugel er wat meer aan in de travers. Als ik te veel buiging heb springt hij aan in galop ipv travers.
Ik heb vandaag weer wedstrijd gehad. Wel fijn gereden, geen echte fouten maar misschien net iets te laks gereden. Heb ik bij dezelfde proef (2 jury's) 206 en 173, schiet mij maar lek! Wat moet je daar nou mee? Ik hou maar gewoon vast aan het fijne gevoel!
cindy1000 schreef:mereltjuhxxx schreef:Travers is bij ons ook nog wel een dingetje. Maar wat ik nu doe is net de buitenteugel er wat meer aan in de travers. Als ik te veel buiging heb springt hij aan in galop ipv travers.
Ik heb vandaag weer wedstrijd gehad. Wel fijn gereden, geen echte fouten maar misschien net iets te laks gereden. Heb ik bij dezelfde proef (2 jury's) 206 en 173, schiet mij maar lek! Wat moet je daar nou mee? Ik hou maar gewoon vast aan het fijne gevoel!
Vervelend jurysport... iig gefeliciteerd met jd wp!