Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! Gefeliciteerd, hoop dat ik in de 2e/3ex M2 ook winstpunt(jes) kan halen
.
! Caro_MarjaH schreef:Vanmiddag in de warmte mocht ik dus starten. Helaas hadden ze het parkeerterrein ivm de nattigheid verplaatst naar een mega-eind weg van het dressuurterrein. Dus eerst op pad om aan te gaan melden, daarna opgesplitst zodat manlief kon kijken hoe ver ze waren in mijn baan en ik alvast terug kon gaan lopen om proppen te draaien. Op dit concours wordt niet met een eigen starttijd gewerkt, je moet gewoon maar op tijd aanwezig zijn! Ik moest als 20e starten, maar tussen 14 en 15 zat een kwartier pauze. De 15e moest om 15.00 weer beginnen. Ik moest dan ongeveer tegen kwart voor 4. Om 15.15 zat ik op mijn paard en begonnen we aan de reis naar het dressuurterrein (ongeveer 5-7 min stappen), dus het instappen had ik wel al gehad. Kom ik het losrijterrein op, hoor ik meteen mijn naam al door de luidsprekers. Kon ik meteen het voorterrein al op. Dus niks geen losrijden maar meteen aan de bak. Pfff, nou daar waren zowel paard als ik een beetje door overdonderd dus de eerste proef ging waardeloos. Tweede proef gelukkig een stuk beter maar of het genoeg voor winst was wist ik niet.
Vanwege de warmte en omdat ik daar maandag ook weer start zijn we naar huis gegaan. Mijn instructrice was er ook en appte een tijdje later mijn punten door. 1e proef heel terecht 171. Tweede proef toch nog winst gereden met 181 punten.
Maandag begint de Z en M om 8.30 en ben ik als 4e aan de beurt. Dan zorg ik dat ik 8.30 op het losrijterrein ben, dan kan me dit hopelijk niet nog een keer gebeuren.
Maar ondanks dat heb je toch nog een mooi winstpuntje gereden! Gefeliciteerdmelissa_93 schreef:Goedzo Tess
Vanmorgen de fotomeeting gehad, was erg leukDon kon alleen niet zo goed stilstaan, is ze al nooit een ster in en heel veel last van dazen. Ben heel benieuwd naar de foto's

josje4 schreef:Ik heb vanmiddag mijn M2 debuut gehad.
Erg spannend! Het was ook bloedje heet dus dat merkte ik ook wel aan mn paard.
1e proef had ik wel een fijn gevoel over de proef.
2e proef travers helemaal verputst, een 3 en een 4
Tot nu toe alleen nog maar in de bak geoefend en nu moest het opeens zonder aanleuning van het hek![]()
In de proef ook nog een keer verkeerd gereden waardoor ik 7 -2 had op dat onderdeel.
1e proef 194 punten en een 4e prijs van de 28.
Had geloof ik als enige van de M2 prijs (M1 en M2 werden samen gereden).
2e proef 185 maar door die -2 183.
HEEL ERG BLIJ MET MIJN M2 DEBUUT![]()
![]()
![]()
Had dit nooit verwacht en ook niet op winstpunten gehoopt!!
Protocol van de 1e proef:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 0f33ffc43e
vonneke schreef:Proficiat met de behaalde punten en jammer van de onhandigheden... Nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Ik vanmiddag weg geweest... Warm. Pfffff ging kapot.
Eerste proef best aardig gereden maar net wat mat. (gho wat gek met dit weer) 185 punten. Met Oa een dikke 3
Tweede proef ging hij stuk fijner.
Enkel twee verpeste onderdelen.
De losrijdring werd gescheiden van mijn ring door een planken afrastering. Daar stond een pionnetje bij B. Vos was er niks bang van. Maar paard wat aan het losrijden was wel en amazone werkte dat even af toen ik daar net moest zijn... Kwam de volle middengalop uit en vos schrok zich een ongeluk van haar en sprong opzij. Toen de linksomkeert meteen er achteraan en toen schrok hij weer van haar bij de B... 2x een 4. Erg jammer en helemaal niet nodig!
Maar hield er nog 190 over!
Twee keer net een prijs.
Nu nog wat netter leren afwerken. Zit nog een beetje teveel in de L2 flow.
Voor M arbeidsdraf is niet hetzelfde als tussen B en M.... Hihi

Zal er hier een aantal plaatsten. Op fb staan er nog een aantal meer. En er komen er nog meer

Zal er hier een aantal plaatsten. Op fb staan er nog een aantal meer. En er komen er nog meer

ik start maandag en dinsdag haha. Super knappe Don!
nog wel na de proef fijne tips gekregen van de jury dus weet waar ik aan moet werken voor de volgende keer 

!
een topic gemaakt van de foto meeting afgelopen zondag!